1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Wat een rot nieuws Lin! Kan me voorstellen dat je enorm teleurgesteld bent en dat mag ook natuurlijk.
    Maar de emmy die in je buik zit is een topper en zit op de plek waar ie moet zitten! Velig en warm in je buikie! Ik blijf voor je duimen meis.
    Wat betreft je mannetje, zoals Panter al zei 't blijven kerels!
    Ook die van mij is af en toe een enorme flapdrol (en dat zeg ik 'm dan ook!)

Vorige week nog heb ik 'm op z'n kloten gegeven omdat ik 'm betrapte met een sigaret (hij is nota bene een jaar geleden gestopt!) terwijl we hadden afgesproken dat ie voorlopig geen "gezelligheids sigaretjes" meer zou roken en ook ff zou minderen met alcohol (hoe lullig ik het ook vind nu tijdens het EK!) Mocht hij de dag van de punctie een potje inleveren en te horen krijgen dat z'n zaad echt te slecht is dan krijgt ie er echt van langs. Ik moet dit ondergaan omdat zijn zaad slecht is en ik doe het met liefde hoor, maar dan zou het fijn zijn als hij zich ook voor 100% in zet. In ieder geval tot ik zwanger ben!

Mannen! ;) Pffff!!!

2. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snel berichtje:
    Ik mag om 16u15 voor echo 3.

3. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Nou meiden ben wel blij dat jullie er zijn! hahahah
    jullie kunnen als geen ander indenken hoe dit moet zijn even.

Ben al iets rustiger nu. Me vriend vind echt dat ik me aanstel, maar laat hem maar. vind het alleen jammer dat hij gelijk zo dom doet terwijl een paar troostende woorden veel beter zouden zijn. En hij zegt ook niet je moet geen stress hebben nu hahaha.

2 vrienden van mij komen vanavond lekker koken voor ons en even afleiding geven voor mij hahah. Normaal sla ik dat soort dingen wel af want ja dat heb ik toch niet nodig. Maar ik vind het heeeel fijn dat ze nu komen

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    wat lief van je vrienden Lin! En die vent van je, geef die maar ff een trap in zn hol.
    wat er gebeurt gaat niet alleen jou aan, maar ook hem. En als deze emmie niet blijft zitten is er wél een kans voorbij.
    vent van Lin, bij deze krijg je een trap in je gat en ga nu eens lief zijn voor je vrouw verdorie!!!!! Anders kom ik hem wel even een trap in zn hol geven hoor, woon vast vlakbij je ;)

Me, spannend hoor! Laat je weten heo het was?

5. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Laat je maar lekken verwennen door je vrienden Lin! Je hebt het meer dan verdiend. En je stelt je helemaal niet aan!

6. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Whahahah panter je laat mij in iedergeval weer lachen! En ik denk dat hij die trap wel heeft gevoeld:p

Nou ik moet nu ook niet meer verder gaan zeuren heb tenslotte een hele mooie emmy in me buik!!

Dames heeeeel veel succes met de echo's vandaag ik hoop dat jullie een datum hebben voor de punctie!

@ roodje, nee ik weet het ik stel me ook niet aan, daarom ben ik ook blij met jullie. want jullie begrijpen het zo goed!

7. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Heerlijk subtiel ;) Maar sluit me er wel bij aan! Druif...
    Gelukkig komen je vrienden gezellig langs!

Me: succes!

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kiekske, ik ben nooit subtiel ;)
    Ben meer van het directe en niet altijd tactische "olifant in de porseleinkast" gebeuren :D

9. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

I like that :D

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Lin: balen meid!! :( waarschijnlijk hebben wij ook geen cryo's, althans er zou bericht met de post komen maar dat is er ook nog steeds niet :( anders is het bij ons ook meteen poging 2!!
    @Jenka: ben zo nieuwsgierig hoe het met je isen of je getest heb??

Hier nog steeds misselijk , zere boobs en noem maar op...warme handen en voeten ook sinds 3 dagen ongeveer...raar! gistren voor het eerst seks gehad :)

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    sex? ik moet er echt niet aan denken!!!

:D

12. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Het kan echt absoluut niet, maar ik zou zoooooo bang zijn dat het embryo eruit vliegt :)

Ik had hier laatst ook ineens spontaan zin, hahaa! Komt nog maar zelden voor. Maar ja, wij moesten aan de rubbers. Dus die dingen gekocht en ja hoor... geknapt!!!!!!! Dus nu weer niks tot het onderzoek voorbij is...

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kiekske, geknapt? Dan zijn jullie ook wel behoorlijk tekeer gegaan! hahaha ;)

14. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Haha nou ik was ook wel een beetje bang hoor !! maarja man heeft ook zo zijn behoeftes he...borsten aanraken mag die absoluut niet hoor haha veel te gevoelig!!

15. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hahaha!!!! Nee, hoor, dat valt reuze mee! Daarom stonden we er ook zo van te kijken!!

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mijn man heeft 2 handen ;) Daar moet ie zich maar ff mee redden hoor!

17. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Dat wordt nog wat Pinda, als je dalijk misselijk boven de wc-pot hangt, je tieten uit elkaar knallen, je buik in de weg gaat zitten. Houdt hij dat wel vol???? ;)

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    haha ja...das niet best pinda...dan is er nog maar 1 optie :$ (auw...ieeuw)

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Zeg Panter, waar heb jij het nu over??? ;)

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    In die poepe ;)

Deel Deze Pagina