Au..... Maar ja, je buik zit dan niet in de weg, dus pinda: bijgaand alvast de oplossing. Belgische roots Panter? In die poep... Doet me denken aan een tv-fragment: presentator vraagt aan een stel waar ze de laatste keer seks hebben gehad. Vrouw giechelt er op los, man kijkt schaapachtig. Vrouw geeft aan dat ze dat toch niet kan zeggen, man zegt van wel. Vrouw: In menne poep...!!! Manlief knalrode kop, want die wilde gewoon 'de keukentafel' zeggen! Toevallig gezien??? Blijft een geweldig stukje...
tv fragment nooit gezien! Heb geen belgische roots hoor, ben een rasechte fries. Zo stug en boers als maar kan zijn
Whahahahaha nou gaat weer lekker hier! Maar kieske ik ken dat filmpje echt lachen hahahaha. En zo mooi want van zoon stel zou je het niet verwachten hahaha. Nou ik zou best wel sex willen hoor, maar vanaf wanneer mag dat eigenlijk? mag dat nu al 1 dag naar de terugplaatsing?
Lin: bij mij werd tot 5 dagen na de punctie geen seks/ klaarkomen geadviseerd. Na de tp maakte het allemaal niet uit. Ik dnek dat je je gevoel moet volgen. Als het niet goed voelt, gewoon even wachten.
Hahahaha nou nou panter daar gaat alleen wat uit hoor!! Even pauze nu..voel me niet goed...lijkt wel of ik opvliegers krijg! Heb het steeds zo warm...mn voeten en handen zijn echt warm...net temperatuur opgemeten..38 graden...
Yeeeeh, ik heb woensdag om 10u de punctie, hadden nu 7 follikels van de goede grote en 2,3 die nog net te klein waren maar misschien bij de punctie wel goed zijn.... Ben zoo blij. Vanavond gaat om 22u de pregnyl erin en dan ben ik klaar met de spuiten... @ lin, wat vervelend meid dat er geen cryo's over zijn... Maar die ga je ook gewoon niet nodig hebben, dat toppertje in je buik blijft daar fijn 9 mnd wonen. @sex, moet er ook echt niet aan denken en al helemaal niet in de poeperd Arts zei vandaag dat ze 2-7dagen onthouding aanhouden... Woensdag is dag 8.... Maar daar kunnen we nu niks meer aan veranderen.. Zou dat een probleem zijn? Xx
Mona: YEAH!!! De punctie gepland! Over die dagen onthouding...ik vind dat een moeilijke. 8 dagen is wel lang. Mijn hubbie moest een aantal keer achter elkaar staaltjes inleveren en daar mocht max 5 dagen onthouding tussen zitten. Ik zou de neiging hebben om hem nu nog een keer te laten schieten en dan woensdagochtend weer...
Dat krijg ik bij manlief niet voor elkaar, omdat hij dan bang is dat er te weinig is woensdag...... X
Bij de IUI was namelijk zo dat we de dag van het spuiten van de pregnyl gemeenschap moesten hebben, toen was elke keer het zaad te weinig voor de IUI, de laatste keer hebben we 7 dagen onthouding gehad en toen was er voldoende..... Vandaar dat ik dat nu niet bij hem voor elkaar krijg ben ik bang...
mona, bij icsi gebruiken ze maar 1 zaadcel per ei Laat hem nog maar een keer schieten, anders heb je straks half dood zaad en dat kunnen ze helemaal niet gebruiken. En anders ff overleggen met ZH. Maar wat goed zeg, de punctie gepland!!!! Whiieeehoeeeee!!!!
Ik zou ook echt schieten hoor. Wat Panter zegt: ze hebben nu maar 1 zaadje per eitje nodig. Ze hoeven u niet te zwemmen. Nu ff schieten, ververst het weer even. Laat hem dit maar gewoon even lezen, dan komt het goed
Mona wat super zeg...!!! Ik ben er om half 11... Misschien zie ik je dan nog... Ik heb juist meer zin in seks...
Best dat ik geen echo's meer ga krijgen, want anders zou ik geen eitje meer over hebben. 4 grote - 1 iets minder en dan nog een beetje kleine drets. Is echt niet veel. Als er (hopelijk niet) een tweede IVF zou komen, moet ik onmiddellijk starten met 4 ampoules ipv 3. Daar ben ik nu natuurlijk vet mee. Woensdag om 9u heb ik de punctie. Heb 1 voordeel: zal bij mij waarschijnlijk niet lang duren met zo weinig eitjes. Ze heeft gezegd dat ze alles ging aanprikken dat ze zag, tja... De donderdag word ik dan gebeld of er bevruchting is geweest en waarschijnlijk zaterdag kan de terugplaatsing. Wat wil zeggen dat ik op mijn trouwverjaardag ga moeten testen! Manmanman...