@ zaadlozingen voor ivf/icsi...gelukkig hadden wij hier geen gedoe mee. Wij hebben zaadjes gekregen van de zaadjesmeneer, want lief zijn zaadjes zijn kapot en toen hebben we zaadjes geleend van de zaadjesmeneer. Zo zal ons kindje dat in eerste instantie horen, dat hij/zij met donorzaad verwekt is. Roodje, niet raar opkijken als die plek morgen zwart is hoor Je kan echt rare plekken krijgen van misprikken. Punctiedames, alvast heel veel sterkte woensdag!!! Hier gaat alles goed, ik zou zweren dat ik zwanger ben....als ik geen utro had gebruikt. Nu denk ik dat alles komt van de utro.
@me, wij hadden er ook niet echt meer aan gedacht, het is dat de dokter het vandaag zei..... Ik mag over 1 uur en 10 min de pregnyl zetten... Ben benieuwd hoe ik erop reageer, laatste 2x bij iui had ik een flinke rode harde schijf.. @ roodje, mijn blauwe plek van 3,5w geleden is nu pas bijna weg, en vanmorgen heb ik aan de andere kant een blauwe plek geprikt, kwam gelijk bij het eruit halen v de naald een dikke druppel bloed mee.. :-$ @panter, duim voor je dat het gewoon zo is dat je zwanger bent en je daar klachten v hebt en niet v de utro... Wat heb jij voor klachten? Ik heb sinds gisteren ontzettend zere gevoelige tepels... X
Mona, waar heb ik last van: - zere borsten - blauwe aderen op mijn borsten - opgezwollen en iets grotere tepelhoven - vet haar, na het wassen binnen een halve dag weer vet - pijn in mijn onderrug - honger, maar met eten vind ik het niet lekker meer - een soort van steekjes achter mijn schaambot Allemaal utroklachten
Panter ben het met monatoetje eens, dat is niet door de utro, trust me i know!!! Mona.... Nog 10 min!!! Let us know Ik ga nog ff verder relaxen, lig heerlijk tegen mijn man aan film te kijken
Yihaaa de laatste spuit is gezet, de pregnyl zit er in! Zaten alleen mega grote naalden bij... Heb f uit mijn iui koffertje (spullen die ik daarvan over had) een kleinere naald gepakt... X
@mona: btw mijn borsten zijn ook gevoeliger en mijn tepels zien er toch ook wat groter uit dan anders! hihi
Kiekske, ik ken niemand die bij jeugdzorg werkt. Hoedat zo? Hier stom geweest...ik heb een ovutest gedaan...ik dacht joh die reageert ook wel op hcg....maar hij was negatief dus geen hcg in mn pies. Toen ik zwanger was, had ik een knaller..vandaar de ovutest die had ik in huis. Nu ben ik in de mineur...en dat is stom natuurlijk. Want a) het is nog maar 5 dagen na TP, en b) het is nog veel te vroeg om zelfs een zwangerschapstest te doen. dus what was I thinking????? Maar goed, feit blijft dat ik me nu ontzettend rot voel en denk dat alles is mislukt.
@ panter ik ken je gevoel, want zo voel ik me nu ook. Maar je moet ook nog geen test of iets doen hoor!!! Wacht het nou allemaal maar even af.. je klachten zijn wel heeeeel duidelijk! Ik heb hier tot nu toe echt nergens last van. alleen wat ongie krampies vandaag. En zere borsten en nippels, maar dan had ik vorige week al. @ kieske, ik ken ook niemand sorry, maar ook ik ben nu wel benieuwd... wij blijven vrouwen he. @ roodje, wat naar dat je zo mis hebt geprikt. Heb ik ook 1 keer gehad met ook inderdaad een mooie blauwe plek hahaha. Ach ja kan een keer gebeuren toch. De meeste van ons zijn ook geen ervaren prikkers
Panter bedankt voor je lieve berichtje op m'n blog Wat betreft die ovulatietest, dat zegt nog niks! Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap op vrijdag een test gedaan en daar was echt niet eens een vaag streepje op te zien, maar de dinsdagochtend erna was ie toch echt positief! Je zit pas op 6 dagen na de TP, geef het nog even tijd babe! Alle signs zijn er! Ik heb met vriendlief afgesproken dat ik niet ga testen voor de testdatum. Ik hoop dat ik dat ga volhouden @Me & Mona Joepie de Pregnyl is gezet! Mona, die grote naald is toch alleen om de vloeistof op te trekken?! In mijn pakketje zitten 2 soorten naalden. Is maar goed dat je nog wat had liggen dan! Ze zijn hier aan het heien :x Dat hoorde ik nooit want ik zat altijd op m'n werk! Nu word ik gek van dat lawaai.
Thanks meiden, jullie zijn lief! lin, voelen we ons samen rot. Gedeelde smart is halve smart! Die ongikrampjes had ik ook de eerste 3 dagen na TP. Roodje, heien...pfff en dat gaat natuurlijk de hele dag door... pregnyl naalden: Ik denk dat apotheek foutje gemaakt heeft en er 2 intra musculaire naalden bijgedaan heeft ipv 1 opzuignaald en 1 subcutaan naaldje. Pregnyl kan nml ook in de spier gezet worden, maar wij moeten het onderhuids doen. Mooi dames dat de pregnyl erin zit! Ik wens jullie heeeel veel sterkte en succes morgen!! Zijn de zenuwen er al?
@ Lin en Panter, Hele dikke knuffel voor jullie! @ Naalden, had er die heel dik waren, dus de opzuignaald en dan die lange naald, net zo dik als die van de deca, maar dan een stuk langer... Achja hij zit erin... Verder nog niet echt zenuwachtig voor morgen, geen tijd voor want ik ben aan het werk haha... Ben meer zenuwachtig voor het telefoontje wat we donderdag zullen krijgen of de bevruchting heeft plaats gevonden... dan vind ik zooo eng! X
Dank je wel Mona. Oooh ben je nog niet zo zenuwachtig ik zat me donderdag op te vreten op het werk, achteraf zo zonde dat ik zo zenuwachtig ben geweest. Het gaat ook helemaal goed komen! en donderdag hoor je dat je hele mooie bevrchtingen hebt. Maar ook hou je daar niet aan vast, want wij hadden 6 bevruchting en maar 1 topper. En zoals je weet de rest was niet goed genoeg om in te vriezen
@Mona & Me: jeeejj lekker een paar weekjes niet meer spuiten zien jullie op tegen de punctie? @Kiekse: werk samen met BJZ, werk met jongeren dus werk wel in de jeugdhulpverlening alleen zijn zij vaak gedwongen en wij zijn vrijwillig Wat is je vraag? mag ook via privé bericht.
Mijn pakketje is binnen, 6 zwangerschapstesten van sensitest. Nu hoop ik dat ik me kan inhouden tot in ieder geval zondag...pfff ik wil ZO graag een 2de streepje!
@ panter hahaha spannend hoor. Ik wacht tot 30 juni met halen. Ik denk dat ik die van de kruitvat haal en 1 van clearblue. @ roodje aaahh wat vervelend.. nou muziek maar keihard aan! Kun jij je nog wat vermaken thuis?