Heb idd de muziek maar wat harder gezet en het is echt heel erg maar ik zit nog pyjama! Ik ben wel al bezig geweest met het naaien van een shirtje vanochtend, maar dat ging niet helemaal zoals ik wilde, dus ik ga vanavond maar ff vragen hoe ik verder moet op naailes voordat ik het verpest! Ik vermaak me wel hoor Lin! Genoeg te doen hier in huis! Trouwens ik heb ook af en toe nog wat last van een klein beetje bloedverlies of meer wat slijmerig roze (sorry! ) Kan me ff niet meer herinneren wie dat ook had. Suusje was jij dat? Is dat normaal? Begin nu heel af en toe een klein beetje trekkerig gevoel te krijgen in mijn buik en heb steeds meer last van opvliegers! Morgen maar ff melden bij de acupuncturist. Die plek op m'n buik is imiddels paars idd! Vandaag moet ik weer rechts spuiten en schijt nu alweer bagger! Zwangerschapstesten: Ik had vorige keer een vroege test van clearblue, die was dus negatief. 4 dagen later een digitale van clearblue, die was positief. Moet zeggen dat het wel heel leuk was om "zwanger" te zien staan! Maar ja daarna heb ik geloof ik nog 3 testen gedaan hahaha Die van kruidvat 2v5 zijn idd wel betrouwbaar en betaalbaar. Nu heb ik er toevallig nog een liggen van predictor. Als alles op schema ligt dan mag ik waarschijnlijk testen wanneer m'n moeder en zusje terug zijn uit Amerika. Zou wel leuk zijn!
Sinds de verpakking is veranderd zijn die testen ook veranderd. Ik heb dus al 2x een vals positieve test gehad...bloedonderzoek wees uit dat mijn hcg beneden de 5 was en er kwam toch een 2de roze streepje. Ik vertrouw die dingen dus niet meer!!
Ohw ja dat klinkit niet echt positief.. hahaha Nou misschien haal ik ook wel alleen die van clearblue. Zoals ik het staat ga ik pas echt 2-7 testen. Het enige wat kut is, is dat het op een maandag is. Wat als ie negatief is. Dan ben ik er wel helemaal kapot van denk ik. Maar toch denk ik dat je het van te voren al wel iets moet voelen. Ik weet het ook niet, is ook zo spannend allemaal hahaha
Panter! Niet meer doen hè!! Te vroeg testen geeft alleen maar heeeeel veeeel onzekerheid, teleurstelling en zorgen. En dat kan je juist nu niet gebruiken. Foei! Even volhouden nog... Roodje: zag je blauwe plek op je blog. Au... Zo zag bij de vorige poging echt heel mijn buik eruit. Wist op een gegeven moment gewoon niet meer waar ik moest prikken. Lin: misschien kan je op zondag testen? Zou mogelijk moeten zijn. vanuit het zkh heb je voor de zekerheid altijd een late dag, maar 1 dagje te vroeg zou moeten kunnen... Mona & me: spannend! Maar gaat helemaal goedkomen!!
@Kiekske je hele buik?!! Wat erg zeg! Ben je toen uitgeweken naar je benen of ben je op je buik doorgegaan?
Ik was echt net een paddestoel, maar dan wit met blauwe/ paarse/ gele stippen Heb het gewoon bij mijn buik gehouden. Het vreemde was dat ik bij poging 1 geen enkele plek had. Bij poging 2 alleen maar. Ik wijt het aan de acupunctuur, dat was het enige andere toen. Daarom en door het groeien van maar 1 eicel, wil ik geen acupunctuur meer. Maar bij jou lijkt het veel beter te bevallen! Mijn lijf is ook gewoon raar. Reageert altijd anders dan bij anderen op dingen.
@ Kiekske Deze plek heb ik echt te wijten aan misprikken. Het deed zeer en ik had ook een flinke druppel bloed aan de naald hangen. Het hield ook niet snel op met bloeden. Heb er flink op geduwd en dat zal de bloeduitstorting waarschijnlijk alleen maar erger hebben gemaakt. Ik moet gewoon niet zo twijfelen en 'm "erin darten" zoals Panter al had geadviseerd! Ah 't komt wel goed Ik hoop dat je de volgende keer geen paddestoel-buikie krijgt! Spannend hoor, voor jou begint het nu ook weer. Ik heb altijd het idee dat jij er heel relaxed in staat. of is dat schijn?!
hahaha! Lijkt dat zo ja?? Jeetje, goede actrice ben ik. Ik liep gewoon bij een psycholoog omdat ik na poging 1 ingestort was! Maar... moet wel zeggen dat het vanaf toen goed ging, was er op een gegeven moment echt heel rustig onder. Maar wij hebben dan ook vanaf eind maart niks meer gehad. Enkel een evaluatiegesprek. Nu het dichterbij begint te komen, komen de zenuwen/ zorgen ook wel weer, maar niet meer zo heftig gelukkig. Het is helaas allemaal niet anders, we kunnen er niks aan doen en stress levert al helemaal niks op. Dat is de gedachtengang nu...
Komt goed@ Me Logisch dat je gespannen bent! Het is heftig, maar als ik alle dames hier moet geloven is het goed te doen! Je krijgt een roesje zoals Kiekske zegt. Je kan het meid! *knuffel* Ik sta er hetzelfde in als jij @ Kiekske Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat! Het ene moment is dat makkelijker dan het andere, maar ja we kunnen er nou eenmaal toch niks aan veranderen!
@me: niet doen meid, het lijkt eng die hele punctie maar is zo gedaan echt waar!! En denk aan het goede doel als je daar ligt dan kun je echt alles aan!! Succes!
Whhhaaaa ME, hier begint het nu toch ook wel te kriebelen... En ik ben kotsmisselijk! Bijwerking van pregnyl?? X
Mona, dat kan idd bijwerking zijn van pregnyl!! me, die hele punctie duurt hooguit 15 minuten en is echt te doen hoor. Komt goed!! succes meiden!! kiekske, bij deze beloof ik plechtig niet voor zondag te gaan testen. Ik moet maandag ongesteld worden en ik wil van tevoren weten of er bloed komt of niet. Anders ben ik helemaal overstuur als ik bloed zie.
Ik ga op mijn gemak mij klaarmaken om in mijn bedje te kruipen. Morgen vroeg opstaan. Ik ga zo blij zijn als het achter de rug is. Moet mij om 7u45 aanmelden en om 9u is de punctie gepland. We zullen wel zien zeker... hoop dat ik vannacht beter slaap dan gisteren. Hoeveel keer dat ik vorige nacht al op de operatietafel heb gelegen, niet normaal en geeneen keer heeft de verdoving gewerkt! Hoop dat het morgen anders is. Ik hou jullie op de hoogte maar denk dat het maar tegen late namiddag / avond zal zijn.
Ik ben er klaar voor! Geschoren en fris gedouched! Laat de punctie maar komen......... Nog 3,5 uur..... X