1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ mona, nou mooi dat het nu achter rug is. Doe maar lekker rustig aan heb je ook wel even nodig hoor. En lekker laten verwennen!!!.
    EN wat een goede score 10 eicellen!!!
    Ben heel benieuwd naar de bevruchtingen

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mona, wauw 10 eicellen!!! top!! rustig aan meid!!!

3. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja doe rustig aan, lig lekker op de bank :)!

Ben benieuwd hoe het ME vergaan in....
    X

4. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL

5. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    OOh goed zo

Ik ben ook heel benieuwd hoe het me is afgegaan.

Even een vraag aan panter, jenka en pinda.
    Ik heb nu 5 dagen na de punctie nog steeds last van me eierstokken.
    Vooral met het naar de wc gaan. Ook met plassen voel ik het nog steeds.
    Wat heel vreemd is, is dat ik er maandag helemaal geen last van had.
    HOelang is/was dit bij jullie?

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Suus: balen dat er zo weinig vooruitgang in zat :( hopelijk hebben ze met een hogere dosis opeens een hele grote groeispurt!!
    @Mona: super meid, 10 nog wel!!
    @Lin: ik heb alleen de dag erna een beetje zware buik gehad maar verder geen last bij het plassen ofzo. Misschien kun je even bellen naar het ziekenhuis want dat is echt niet goed!! op mijn formulier stond dat als je meerdere dagen na de punctie last had dat je dan moest bellen...!!

7. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    NOu ik merk dus dat me eierstokken nog steeds wel wat zeer doen.
    Voor de rest heb ik eigenlijk nergens last van hoor.
    Het is vooral met naar de wc gaan. of nou dat lieg ik, heb gister toch wel behoorlijk last gehad

8. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    pff heb echt een klote dag.. maar ja hopelijk morgen weer een beetje opgekrabbeld...

Haha Mona dan heb ik idd heel erg vriendelijk en medelevend geknikt naar een wild vreemde...

9. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Nou ik heb even gebeld moet het even tot morgen aanzien.
    Maar zoals zij het zei was de kans klein dat het overstimulatie was.
    Dus ik zal even kijken hoe het mij morgenochtend vergaat en sowieso even bellen.

10. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Amai, ben ik blij dat het achter de rug is. Mijn roes heeft helemaal niet gewerkt, waarschijnlijk omdat ik te gestresseerd was. Ik vond het niet echt meevallen, heb het teveel gevoeld allemaal. Toen ik terug was, kreeg ik weer een paniekaanval (gelukkig heb ik mijn ademhaling nog net onder controle kunnen houden, waardoor ik niet hyperventileerde.) Werd er ook plotseling heel misselijk. Maar dat zal wel allemaal van de stress en paniek geweest zijn. Was blij als ik naar huis mocht. Merk wel dat ik pijnstilling nodig heb. Ik heb tel gekregen en het goede nieuws is dat ze 6 eicellen hebben! Daar ben ik wel tevreden over!Nog een beetje in de zetel gaan liggen en tv kijken. En dan morgen wachten op het spannende telefoontje, weet wel niet wanneer ze gaan bellen. Kan een lange dag worden.

@mona: ook wel blij dat het achter de rug is zeker.

11. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ ME, wat een goed nieuws! Hopelijk krijgen we morgen samen goed nieuws...
    Ben ook blij dat het voorbij is, lig al lekker de hele middag op de bank... Buikpijn is gelukkig al iets minder aan het worden..

X

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Lin, je moet even het ZH bellen hoor, dit zijn wel klachten die bij overstimulatie horen.
    Ik heb ook wel 3 dagen pijn gehad bij plassen maar het ging elke dag een beetje beter. Als het niet beter word moet je echt even bellen. het gevaar van overstimulatie is dat je bloed te dik word en je stolsels kunt krijgen zoals longembolie, hartinfarct, herseninfarct. Voor de zekerheid bellen meid, het is wel je leven.

Me, goed nieuws!!! Nu uitrusten en lief zijn voor jezelf!! 6 eicellen, prachtig!!!!

13. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha Mona dan heb ik idd heel erg vriendelijk en medelevend geknikt naar een wild vreemde...[/QUOTE]

Hoe zag die vrouw eruit? Losse haar of vast? Vind het echt klote voor je dat er nog niet veel gegroeit is! Wat zei de dokter ervan?

Dikke knuffel voor jouw meid

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    met blonde haren tot op de schouders...
    ik was al voor half 11 aan de beurt... en stond na 10 min weer buiten...

15. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Denk dan dat je het meisje hebt gezien wat na mij kwam....

Denk dat ik net de punctie had dan toen jij aan de beurt was... Ik ging rond 10.10 naar de punctiekamer...

Heel veel succes vrijdag! Duim voor je! Hoelaat moet je dan? Ik heb als alles goed gaat vrijdag de terugplaatsing..

X

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier iets vreemds, ik krijg de utrogestan bijna niet meer naar binnen. Het lijkt van binnen helemaal opgezwollen te zijn, maar doet geen pijn. Zou het toch een infectie zijn van de punctie nog? heb geen koorts en er ook geen last van...komt iemand dit bekend voor?

17. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @panter: oh wat raar? Nee dat heb ik niet!

Zh vanmiddag gebeld of ze al konden vertellen of er cryo's waren maar dat hoor ik 26e pas, alle gegevens moesten nog in de computer gezet worden ofzo..stom!!

18. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    @me, jee wat naar allemaal zo, probeer maar te rusten dat is waarschijnlijk het beste...

@ panter, ken het ook niet hoor, ik heb nergens last vn, behalve dat ik ze steeds (bijna) vergeet

@ lin, ook nog even lekker rusten meid, het gaat goed komen!!

@ de rest... Keep on going!!!! Fijne avond n slaap lekker voor later

19. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ panter, ja nou weet je ik vind het zelf niet zo gek dat ik er wat langer last van heb, Vrijdag en zaterdag had ik er wel meer last van.. zondag ging het echt beter en maandag was het eigenlijk zo als over.
    Maar sinds gister overdag krijg ik weer klachten. Gistermiddag waren ze ook erger dan vandaag.
    Ik voel het nu nog steeds bij het plassen en als ik moet lachen. Oh ja en begin het toch ook wel weer te voelen als ik ga zitten.
    Maar ja dat is het enige ik voel me verder wel heel goed. Geen koorts ofzo en ook geen andere klachten.
    Maar ik moet de verpleegkundige sowieso even bellen morgen.

@ me en mona. Ik merk dat het jullie wat zwaarder is gevallen allemaal. Extra mooi dat het achter de rug is dan!! jullie hebben het vast heeeeeel goed gedaan. En ME ook 6 eitjes echt goed hoor! ik had dan wel 12 follikels maar 7 eitjes en uiteindelijk geen 1 cryo. Gelukkig wel 1 top emmy.
    NOu ik ga voor jullie duimen hoor!!!

20. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ Kieske, als het goed is heb jij vandaag de hysteroscopie. Heeeel veel succes. ik denk aan je

Deel Deze Pagina