@ kiekske: veel succes met de hystero! Redelijk goed geslapen vannacht. Wel nog pijn in buik. Eerste utro zit erin. Ga nog goed rusten vandaag en mij kalmpjes houden.
@ kiekske, succes vandaag! zit hier met heeeel veeel spanning het telefoontje af te wachten... Zul he zien dat ze net voor 11u bellen... Verder bijna geen last meer van buik.. @ panter, ik heb dat gevoel ook, dat het van binnen opfezwollen is, bij mij doet de inbrenghuls ook echt pijn, als ik het met de vinger doe heb ik geen last... Dus denk ddat het aan de inbrenghuls ligt bij mij... @me, hoor jij ook meer vandaag? X
@mona: Ze bellen mij vandaag op, maar weet totaal niet wanneer. Dus zou wel eens een lange dag kunnen worden.
Inbrenghuls? Nooit gekregen, ik doe het gewoon met de vingers. Mona, spannend!! mij belden ze ook 10 voor 11 haha. vreselijk dit wachten!! me, rustig aan vandaag! Hoor jij vandaag ook of er bevruchtingen zijn?
FIjn dat het met jullie al wat beter gaat! EN ben heeeel benieuwd naar de uitslag. Ik mocht ook een inbrenghuls, maar zei gelijk al dat ik die niet hoefde, kan daar toch niet mee overweg hahaha.
Komt wel goed kiekske, goed op je buikademhaling letten en zuchten als het pijn doet. Maar het doet vast niet veel pijn, want dan zouden ze het wel onder narcose doen. ik heb er iig niks van gevoeld, niet meer dan een beetje geroer net als een uitstrijkje...en toen zaten ze al binnen.
Ja toch lees je veel verschillende ervaring netzoals met de punctie. Kieske komt allemaal goed hoor!!! Hoelaat moet je? Ik heb net nog gebeld naar het ziekenhuis, maar ze zeggen dat het nog komt door de punctie. Het is per persoon ook wel weer verschillend. Maar ik hoorde van een collega, als je normaal heel last hebt van je menstruatie en je eisprong ook duidelijk voelt. Ben je gewoon daar wat gevoeliger. EN dat klopt dan ook wel weer. Dus ja ik doe gewoon rustig aan en veel drinken.
Ik voel nooit mijn eisprong en heb ook 4 dagen bijna niet kunnen lopen....maar ging wel elke dag wat beter gelukkig. Beterschap iig!
Lin, wat ontzettend vervelend dat je nog zo'n last van de punctie hebt! Ik hoor er dus ook heel wisselende verhalen over... Maar ik ga voor 2 feminaxen en 2 paracetamol. En voor de rest zie ik het wel. Ik heb een spiraaltje gehad en dat was echt een verschrikking met zetten, maar dat heb ik ook zonder pijnstilling overleefd. Komt goed! Hoop alleen dat ik er niet allemaal krampen aan over ga houden, want dat komt niet zo goed uit!
@ panter, maar zoon last als wat jij had heb ik ook niet hoor. Ik kan gewoon alles doen. Alleen voel het af en toe nog. Maar ik merk wel als ik heel veel doe, dat ik er dan wel meer last van heb. Ach ja het zal wel weer overgaan. Ik ga voor je duimen hoor kieske! Maar hoelaat moet je? Oeeeh panter wanneer ga jij testen trouwens???? is nu een week na de terugplaatsing toch?
Wanneer hebben ze eigenlijk bij jullie gezegd dat je mocht testen. Bij mij hebben ze gezegd 14 dagen na de terugplaatsing. Nog geen tel gehad.
Ik mag officeël 14 dagen na TP testen, maar ZH zei dat ik vanaf 10 dagen na TP mijn menstruatie kan verwachten. Ik ga dus 10 dagen na TP testen. En is ie positief dan wacht ik nog ff met juichen tot 14 dagen na TP, is ie negatief dan mag ik janken.
Me: hoe gaat het?? Lang wachten hè, op zo'n telefoontje... Lin: ik moet om half 2. Om half 12 gaan we rijden. Is al bijna! Hebben jullie veel afleiding zo tijdens de wachtweken? Dan duren 2 weken ineens zoooooo lang...
Morning meiden! Kiekske, succes vandaag meid! Ook ik denk aan je! Zet 'm op! Mona & Me, blij dat het achter de rug is he?! Nu wachten op het telefoontje van het ziekenhuis. Alweer een zenuwslopend moment! Lin wat vervelend dat je nog steeds zoveel last hebt. Het zal idd wel verschillen per persoon. Gisteren met Jenka een bakkie gedaan en die heeft toch ook nog aardig wat last. Zij heeft als tip gekregen om heel veel water te drinken en 5 tomaten per dag te eten (daar zit kalium in). Misschien helpt dat bij jou ook? Pantertje irritant dat je problemen hebt met het inbrengen van de utro. Heb je al met het ZH gebeld? Misschien hebben zij wel een tip voor je. Hier zit ik op dag 5 van het stimuleren en ik heb last van de welbekende "trekbuik"! Strakke kleding kan ik niet meer dragen. Gelukkig is mijn jurkje voor de bruiloft morgen een wijd uitlopend modelletje! Als mijn blaas vol is dan trek ik het bijna niet meer. Heb nog steeds opvliegers en ben af en toe duizelig. Verder gaat het goed. Hopelijk is er op de echo morgen al wat te zien en kunnen we de punctie gaan plannen. Nou begin ik toch wel een beetje zenuwachtig te worden!
Yes, goed nieuws! De bevruchting is goed gegaan! Morgen om 13.15 heb ik de terugplaatsing! Dan krijg ik ook te horen hoeveel er bevrucht zijn en hoeveel delig de embryo.s zijn!! Ik ben zooooo blij!! X
Mona, joehoeeee!! YES! roodje, trekbuik klinkt goed! punctie zal wel snel gepland kunnen worden. Joepieeeee!
Mona wat een supernieuws! Ben erg benieuwd hoeveel emmy's jullie hebben! Morgen heb je een emmy is je buik yaaaaay! Panter ik hoop het! Morgen maar weer een pijnstillingspleidooi houden...