Jenka -ICSI 1 18 april eerste pil 4 mei eerste dacapeptyl 17 mei eerste gonal f 31 mei pregnyul 22.30 uur 2 juni 10.30 uur punctie 4 juni bellen emy's en tp 5 juni mogelijke terugplaatsing 18 juni zwangerschapstest.......... Pindakoek - 1e ICSI voor 1e kindje 11-05: start decapeptyl 16-05: ongi 20-05: eerste echo - goed geen cysten te zien + start gonal-F 26-05: vervolg echo 29-05: vervolg echo 01-06: vervolg echo 03-06: vervolg echo 05-06: vervolg echo 08-06: punctie 11-06: terugplaatsing? 25-06: zwangerschapstest Panter - ICSI1 30 april eerste pil 19 mei start lucrin 22 mei laatste pil 29 mei start gonal-f 8 juni uitgangsecho punctiedatum: 11 juni, 12 follikels, 7 eicellen gevonden! TP: 14 juni ? Kiekske- ICSI poging 2.1, 1e kindje April: start DHEA Cyclus juni: 21 juni hysteroscopie + 28 juni pipelle Cyclus juli: vermoedelijk 6 juli start decapeptyl Stimulatie: 7 dgn decapeptyl + 300 menopur SuusjeLove ICSI 1ste kindje 12-03 start pil 30-05 Eerste spuit decapeptyl 03-06 Laatste pil 13-06 Eerste spuit puregon 20-06 Controle echo Punctie +/- week 26 RooDje -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil 16/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie +/- 28/06 Linbabylin - ICSI 1ste kindje 16/04 Eerste pil 23/05 start decapeptyl 04/06 start Gonal-F 11/06 1ste uitgangs echo punctie 15/06 terugplaatsing 17/06 Testdatum 02/07 Monatoetje84, 1ste icsi voor 1ste kindje 06-04: Eerste pil 23-05: 1ste spuit decapeptyl 26-05: Laatste pil 04-06: Eerste echo = goed 06-06: Start 150E puregon 13-06: Controle echo (5 grote follikels 12-13mm / 8 kleine van 8-9mm) 15-06: Controle echo ( 8 folikels 12-15mm en een paar kleine) 18-06: Controle echo ( 7 follikels > 17mm en 2-3 van 13015mm) 20-06: 10uur Punctie ( 10 - 11 eicellen gevonden in lab) 22-06: TP om 13.15 06-07: Zwangerschapstest Me083 - 1ste IVF/ICSI voor 1ste kindje 13-05: eerste pil 25-05: eerste echo: goede echo! 01 Waarschijnlijk 19 of 20 juni06: laatste pil 06 06: eerste spuit 13 06: echo 1: 6 kleine follikels 16 06: echo 2: 5 grote follikels 18 06: echo 3: 4 grote follikels - 1 middelmaat 20 06: punctie om 9u 23 06: terugplaatsing? 07 07: testen op mijn trouwverjaardag
@Mona: super !! Pfff ben zo moe de afgelopen dagen..val rond half 11 in de avond in slaap op de bank, doe ik anders nooit en sta slaperig weer op. Ben vannochtend ook misselijk geweest. Heb ook veel puistjes, vooral boven mn borsten...
misschien te vroeg... maar helaas kan je dit allemaal voelen en krijgen door de utra he... Die waarschuwing kregen wij bij de intake...
Oh ik mag zelfs pas 15 dagen na tp testen. Waarschijnlijk doe ik met 14 dagen een test is op zondag en hoef ik ook niet werken. Als ie negatief is hoef ik niet om me werk te denken. Maar ja denk dat ik dan al wel iets moet voelen. Of ik ben misschien al ongesteld. @ mona wat goed!!! heel spannend hoor! @ roodje! wat grappig ik wist niet dat jij en Jenka elkaar kende. Ja maar het is prima uit te houden hoor. ik drink heel veel. Hoop dat het weekend helemaal over is. dan ga ik me mijn moeder naar de musical miss saigon. En nog even shoppen in utrecht. @ me hebben ze nog niet gebeld???? ze laten je wel wachten he
Pinda, wat rot...had echt goede hoop voor je. maar mss was het toch nog iets te vroeg en heb je over 2 dagen wel een positieve test met ochtendurine?! Ik hoop het zo voor je meid.
Oh pinda, kan me voorstellen dat je je rot voelt nu, maar denk dat het nog te vroeg is hoor om te testen! Ik mag op de 14e dag na TP testen.... Ga ook echt proberen me daar aan te houden! Anders zit je toch als het negatief is in onzekerheid! @ Suus, hoelaat moet jij vrijdag? Buikpijn begint weer een beetje op te zetten, toch te veel gedaan denk ik vanmorgen!! Ga zo maar f lekker op de bank liggen! X
@ Lin, Jenka en ik kennen mekaar niet! Tenminste niet voor gisteren! Omdat er 3 meiden in dit clubje in Almere wonen wilden we kijken of we een uurtje een bakkie konden doen deze week. Pinda kon helaas niet vanwege werk, maar we hopen volgende week nog eens een uurtje te kunnen afspreken. Was erg gezellig! Blij te horen dat het wel te doen is voor je. Hopelijk kan je er dit weekend een gezellige tijd van maken met je mamsie zonder teveel pijn! @ Pinda, wie weet is het nog te vroeg meis. De eerste test die Jenka deed was ook negatief en de tweede test pas positief. En idd wat Panter zegt, je hebt ook geen ochtendurine gebruikt, dat maakt ook verschil! Bij mij zaten er ook 4 dagen tussen een spierwitte en een positieve test! Het kan nog! *knuffel*
ja mona je moet je rust wel nemen hoor! @ pinda ik denk ook dat je veelste vroeg hebt getest hoor. Ik zou gewoon wachten tot 14 na tp. En sowieso met ochtend urine.
Hier hadden ze blijkbaar gebeld, maar mijn gsm had blijkbaar ff geen ontvangst. Een uur later krijg ik een bericht van een gemiste oproep en voicemail. Was dus van de kliniek. Ben echt megaontgoocheld. Er zijn er maar 2 bevrucht van de 6! Zaterdag is de terugplaatsing, morgen bellen ze voor het exacte uur. Ben zo bang, 2 is echt niet veel. Ik heb echt schrik dat er geen terugplaatsing gaat zijn! Dat zal nog stressy worden tot zaterdag...
@ me, ik snap heeel goed je telleurstelling! Nou we gaan we zijn allen duimen dat die 2 echte toppers worden!
Pff meis balen zeg maar 2 is tenminste wel iets... En beter iets dan helemaal niets... Ik ga voor je duimen dat het 2 toppers zijn... x
Dat is een domper @ Me, maar aan de andere kant kunnen het zomaar 2 toppers zijn en als er 1 teruggeplaatst gaat worden en 1 in de vriezer, dan zit je nog goed! We blijven voor je duimen dat de emmy's zich goed doordelen de komende dagen!
@ me, het gaan gewoon 2 toppers worden meid!! Ik duim voor je! Ben benieuwd hoeveel bevruchtingen ik zal hebben.... @ TP, moesten jullie ook met een volle blaas komen voor tp? Ik moet om 12.15 uitplassen, en dan in 15min 1 liter water drinken..... Maar om 12.15 zit ik al in de auto naar ziekenhuis...... @ punctie, hoelang hebben jullie last gehad van bloedverlies, vanmorgen nergens last van, en nu na inbrengen utro weer wat bruinige afscheiding..... X
Ik heb nog steeds een beetje last van bruinige afscheiding hoor. Ik weet dat nog niet van die volle blaas. Ze gaan mij dat misschien morgen zeggen wanneer ze bellen voor het uur.
Me: oh, dat is geen fijn nieuws... Maar idd, misschien zijn deze 2 wel heel erg mooi en geven ze jou wat je zo graag hebben wil. Ik duim voor je! Pinda: denk dat je toch echt te vroeg bent hoor... Wacht even tot je testdatum. En dan ff ego: Ik heb een perfect uitziende baarmoeder Er was werkelijk niks geks aan te zien. Dus dat is mooi! Toen kregen we het over de afspraak van volgende week, de 29e zegt zij. Nee, de 28e. Oh, hier staat de 29e bij Dr P. Klopt niet, is de 28e bij DR de S. Vreemd, hier staat niks op de 28e. Wat blijkt nu: DR P is onze arts, maar Dr de S doet altijd de pipelle. Nu heeft DR P. gezegd dat ze ons graag zelf wil behandelen en is de afspraak zonder enig overleg verplaatst naar de 29e. Zo fijn... Oh, maar de hysteroscopie zelf viel reuze mee, duurde ook maar 1 minuut! Lang leve mijn 'cocktail' van pijnstillers!