@ kieske wat fijn dat het allemaal is meegevallen! En wat goed dat alles zo goed is! Weer en stap dichterbij! @ bloedverlies, ik heb daar de eerste 2 dagen ook wel last van gehad hoor... @Mona, wij moeten daar kwart over 11 zijn. en wij zijn half 11 weggegaan van huis. Ik heb daarvoor thuis nog geplast en heb toen in de auto een halve liter water gedronken. En ik had met de terug plaatsing een mooie volle blaas hoor haha
Me, wat een tegenvaller meis! Maar wie weet zijn dit wel 2 toppers!! 2 is altijd meer dan niks. Maar kan me je teleurstelling goed voorstellen. Kiekske, top een prachtige baarmoeder!!! En nu als een grote zwanger worden hoor!! Ik hoefde niet met volle blaas te komen, heb gekantelde baarmoeder en dan moet je juist een lege blaas hebben.
@Kiekse wat fijn dat het zo is mee gevallen en dat alles in orde was... @Mona ik moet er om 15:20 zijn... Dus zullen elkaar weer mislopen...
@kiekske, wat fijn dat het is meegevallen! En nog belangrijker dat alles er goed uit zag, super! @Suus, heb jij ook Dr de Krom morgen? X
@Me: wat een tegenvaller bij ons waren er ook maar 3 bevrucht, waarvan 1 in mn buik en de andere 2 daar hoor ik de 26e pas over pfff... @Lin: geen bloedverlies gehad, geen druppel. @Kiekske: wat fijn dat alles zo goed is gegaan!! nu hopelijk snel zwanger Ja jullie hebben gelijk, misschien wel een beetje te vroeg dat ik heb getest. vandaag flink misselijk geweest..nu nog steeds een beetje..zal het door de utro komen of ?? over 5 dagen zal ik het weten...
@ Suus, ik heb haar ook gehad bij de laatste 2 echo.s, vond het jammer dat ze de punctie niet deed, al was dr v Golde ook super aardig hoor! Succes morgen, ik denk aan je meid.. @ pinda, spannend he! Ik duim voor een mooie test, f geduld nog... X
Pinda houdt moed!!! Het is te vroeg... Bij mij precies hetzelfde, 3 dgn voor de bloedtest wel een streepje... Update: voel me beter maar word knettergek van het wachten... Nog 4 nachten...2 weken is al veel, 3 is moordend
Goedemorgen, Vandaag is dan eindelijk de dag waar we zolang naar hebben uitgekeken, maar ik voel me zooo ellendig, ben kotsmisselijk... Had ook heel veel last van obstipatie, dus manlief heeft lactulose voor me meegenomen, dat heb ik geweten vannacht, liep leeg en zo.n krampe dat ik ben flauwgevallen op de wc.. Die rommel hoef ik nooooit meer,..... Misselijkheid denk ik dat dat van de utro komt, heeft iemand van jullie daar ook last van? Hoop dat mijn darmen zich inhouden als ik straks in de stoel lig..... X
Mona, ik denk dat de misselijkheid van de pregnyl komt hoor. dat heb je een aantal dagen geleden gespoten en daarna was je ook misselijk toch? Pregnyl heeft een halfwaardetijd van ongeveer 26 uur, dus das nog niet uit je bloed.
Dat zou idd ook kunnen Panter... Nog helemaal niet aangedacht! Bij de Utrogestan staat het ook in de bijsluiten! Heb ik het misschien wel dubbel ;-( Achja we moeten er wat voor over hebben he..... X
@Mona & Me: succes bij de terugplaatsing straks! Thanks voor jullie lieve woorden, hou ook moed...gisterenavond bij inbrengen Utro beetje bruine troep meegenomen vannochtend bij inbrengen weer... geen ongikrampen ofzo...
@ mona, ooh jemig meid wat vervelend! Ja misschien is alles even bij elkaar, vandaar die misselijkheid. Afgelopen dagen zijn ook heftig geweest. Ik hoop dat jij je niet bezeerd hebt toen je flauw viel jemig heftig hoor. Doe maar rustig aan hoor!! Heeel veel succes bij de terugplaatsing @ pinda wel spannend hoor nog even en weet je het echt zeker
Pinda, hou vol. It aint over till it's over! Hier alles goed, ik ga straks naar de drogist en een lading testen ophalen haha. Lees allemaal verhalen over sensitest dat die niet gevoelig zijn...dan hoef ik die ook niet te gebruiken nou?
Whahahah panter, nou ik denk als je echt zwanger bent kun je ook wel daarmee testen hoor. Alleen je moet met die testen vooral niet te vroeg testen. Volgens mij heb jij straks een huis vol testen! wanneer mocht jij nou testen?
Ik mag de 28ste testen. Maar word de 25ste ongesteld als het niet gelukt is ( is 14 dagen na de punctie)
hopelijk is het bruinverlies een goed teken, ze zeggen dat het oud bloed is en kan komen door innestelling. Ik zit nu op NOD....