leef jullie uit meisjes...dit is echt niet te geloven: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/366647-jullie-maken-jezelf-gek-8.html#post12998710
Hallo allemaal Heb telefoon gekregen: terugplaatsing morgen om 11u20. Heb niet durven vragen hoe het met mijn 2 bevruchtingen gaat. Morgenvoormiddag ga ik eerst nog langs bij de acupuncturist. En er is ook gevraagd om een volle blaas te hebben. Ook heel wat minder nieuws vandaag. Woensdag heeft mijn grootmoeder een hersenbloeding gehad en sindsdien ligt ze in een coma. Het bloed heeft veel schade aangericht. Ze hebben geprobeerd om haar geleidelijk uit de coma te halen, maar het is niet gelukt zoals ze het wilden. Deze namiddag gaan ze de beademing stilleggen. Volgende week zal dan de begrafenis zijn. Ik heb de laatste weken echt zo'n rotweken achter de rug. Het stopt maar niet. Ik wil echt dat het eens keert. Ik heb gisteren zelfs mijn huwelijkskaars aangestoken (iets wat ik normaal gezien nooit doe) en er tegen gesproken! Zo hopeloos voel ik mij momenteel. Ik ga het proberen over mij heen laten gaan, want ik moet nu denken aan de terugplaatsing en de rust achteraf. Ik hoop echt dat we morgen het goede nieuws krijgen dat er toch eentje goed gedeeld is... Ga blij zijn (hopelijk) als we morgenmiddag zijn. @mona: oei, flauwgevallen meid! Mijn darmen doen ook wel een beetje anders dan anders. Dus waarschijnlijk door utro. Is de terugplaatsing goed verlopen? @panter en pinda: heb ook een stukje van het topic gelezen. Amai, het gaat er nogal heftig aan toe. Mijn acupuncturist zou zeggen dat het om iemand gaat met een lage emotionele intelligentie!
Me, fijn dat er morgen een TP is! Wat naar van je grootmoeder, hoop dat je goed afscheid van haar kunt nemen. Sterkte!!
@Me: wat een naar nieuws sterkte meis!! fijn dat er TP is..maar snap dat het nu een dubbel gevoel geeft bij jou *knuffel*
Ik ben deze voormiddag samen met mijn zus en mijn moeder nog eens bij haar geweest. Dit zal de laatste keer geweest zijn dat ik haar zal zien. Ik ga volgende week niet meer gaan kijken. vond het nu al eng genoeg om haar te zien liggen met al die buizen in en rond haar. Maar ik wou het wel doen omdat het nu nog voor mijn terugplaatsing is en het het minst kwaad kan.
Ha meiden Heb een top embryo in mijn buik zitten.... Is nog heel onwerkelijkz Van de 10 eicellen waren er maar 4 bevrucht, 1 terug geplaatst, de andere 3 worden morgen bekeken of ze goed genoeg gedeeld zijn om.in te vriezen, zoja krijgen we een brief thuis... Ben nog steefs misselijk, al 2x moeten overgeven bleh! Reageer later op jullie.. Ga f op bed liggen... X
@ me heel veel sterkte, dit moet echt heel vervelend voor jou zijn. Zulke dubbele gevoelens. Wacht maar hoor er komt iets heeeel moois op je pad! @ panter, heb dat topic ook even gelezen, wou ook reageren, maar ze hebben het topic al gesloten hahaha. Ja moet wel zeggen sommige reageren wel heel erg overdreven. Alleen ja dat meisje heeft geen idee waar ze het over heeft. En vooral omdat ze het zelf nooit zo heeft meegemaakt. En dan bedoel ik vooral het verlangen naar een kind. Bij haar was het er zo.
Mona, super een topper in je buikje!! Ben benieuwd of de anderen doordelen, kunnen ze daar niet over bellen? Ze weten het morgen al, en jij moet 2 weken wachten op een brief? Ik krijg ook een brief, maar ze belden de dag na TP ook om het door te geven.
@Mona: supernieuws meis! @All: had bruinverlies in de middag..waren eerst sliertjes bij het plassen en afvegen maar wordt nu meer vrees helaas het ergste, wat een ***zooi!!! moet nog steeds doorgaan met de utro van het ziekenhuis en nog steeds een bloedtest doen dinsdag, wat dus echt niet meer nodig is naar mijn idee
Pinda, bloedtest is wel nodig. Bij BBZ kan je nml een menstruatie krijgen maar toch een zwangerschap in je eileider hebben. vandaar dat ze wel willen testen. Maar wat balen dat ongi eraan lijkt te komen. Shitzooi!!!
@ panter, nee ze zullen me een brief sturen als er cryo's zijn... Neem aan dat ik dan komende week nog post krijg.... Moet namelijk een formulier wat ze me toesturen ondertekenen... @ suus, hoe is je echo gegaan... Ga proberen of ik wat eten binnen kan houden.. Nog 2x moeten overgeven... Arts dacht dat het van de utro komt... Heb me wel ziekgemeld op werk, wil nu alles doen om te zorgen dat dit toppertje blijft zitten... Iemand tips wat ik tegen de misselijkheid kan doen? X
@ pinda, oh meid dat meen je niet? Maar bruinig hoeft niks te zeggen toch... Bij ons tellen ze echt pas helder rood verlies.... X
Mona, lastig die misselijkheid!! wat kan je doen? Alleen datgene eten waar je zin in hebt. Niet teveel eten maar kleine beetjes. Probeer voordat er een misselijke bui komt wat te eten. En verder zou ik het niet weten...
@pinda: nog niet wanhopen! Blijven positief denken! @mona: kleine beetjes cola drinken? Hier heb ik daarnet telefoon gehad dat mijn meme om 19u10 is gestorven. Weet nog niet wanneer de begrafenis is.
@ ME, sterkte meid! Altijd afschuwelijk om een dierbare te verliezen! Dikke knuffel voor jouw meid! X
@Me: sterkte!! Tja positief blijven...mn buik voelt net zoals na de HSG behandeling..pfff echt opgeblazen gelukkig is het weekend en kan ik het even tot me laten bezinken.