1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Me sterkte!!

pinda, jij ook sterkte. ik duim nog even door hoor, tot er echt écht bloed is. Knuff!

2. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Me: gecondoleerd meid. Sterkte...

Mona: proficiat met je toppertje!

Pinda: geef de moed niet op, bruin hoeft niks te zeggen!

Panter: wat een K*T-topic!!! Ongelooflijk!

Hier: bekaf, dus ik hou het kort. Niks bijzonders te melden... Tot morgen!

3. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ Me gecondoleerd met dit verlies, heel veel sterkte voor komende tijd. dikke knuffel
    En daarnaast heel tegenstrijdig op dit moment, heel veel succes morgen!

@ mona Zomaar heb ik er vanmiddag overheen gelezen heeeeel fijn dat je nu een topper in de buik hebt!!!!
    nou lekker bij mama blijven plakken!

@ pinda och meid ik snap dat je nu gelijk van het ergste uitgaat, maar kan het niet innestelingsbloed zijn? wacht het nog even af meid. dikke knuffel

@ roodje, jij hebt vandaag je echo gehad toch??? we hebben nog niks gehoord. Ik ben wel heel benieuwd hoeveel folikels je hebt:D

4. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Eerst moet ik dit even kwijt hoor... Wat een #%@piep.... Topic!!! Wist niet wat ik las... Dat gezegd hebbende,

Me, gecondoleerd meid. Ik wens jou en je fam veel sterkte toe!

Mona jij gefeliciteerd met de topper emy... Die vind het vast veel te gezellie bij je..

Pinda nog even optimistisch bljven, je bent al zo ver!!!

Kiekske doe lekker rustig dit weekend! Doe ik ook ;)

Nog maar 3 dagen.....echt amper vol te houden...

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Jenka, ik hoop dat je hcg voldoende gestegen is. Het moet elke 2 dagen minimaal verdubbelen. Ik duim!!

6. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Thnx panter....enig idee wat als het wel is gestegen maar niet verdubbeld?? Kan het dan ook nog goed zitten??

Heb ook helemaal geen symptomen volgens mij... Af en toe het gevoel ongesteld te worden.

Wil dolgraag vergelijken met iemand die hier ervaring mee heeft.. :(

7. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    OOh jenka wat frustrerend is dit voor jou. Nou 3 daagjes meid! ik ben voor je aan het duimen!
    Volgens mij als het niet genoeg is gestegen, kan het zijn dat het niet op een juiste plek zit ingenesteld volgens mij.
    Maar Meid je bent ook nog steeds niet ongesteld. Er is dus echt wel wat aan de gang in jou buikje hoor!

Ohh wat worden dit een paar spannende weken aangezien de meeste van ons een test mogen doen.:D

Roodje?????? waar blijf je ik ben heeeel benieuwd naar je echo? en ik zal vast wel niet de enige zijn?:)

8. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Lin, dat ik niet ongi ben is toch door de utro???

Ik denk ook wel dat er wat zit maar als het te laag is dn is het vast geen gezond kindje.. Ik had iets gelezen over te weinig voedingsstoffen... Die laatste week voelde ik me zoooo kut dat ik amper wat at... En na die bloedtest was mijn natrium en kalium te laag... Miss dat dat er iets mee te maken had? Het enige wat hielp was cola light ( daarmee ging die lucht die ik opboerde wat beter )

Naja we gaan het maandag weten, goed of slecht...

Het is idd spannend voor iedereen, het gaat lekker snl allemaal..

Hoe is het met jou eig lin?

9. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hello Ladies,

Jullie gaan altijd als een speer hier! Bijna niet bij te houden als je een dagje niet kunt meelezen! :D
    Ik had vandaag een bruiloft, dus ik was de hele dag "de hort op"!

Me, gecondoleerd meis. Lijkt me heel erg moeilijk om zoiets mee te maken in een toch al stressvolle tijd. Veel sterkte gewenst.

Mona goed nieuws! Ik duim dat je toppertje blijft plakken!

Pinda tis vast innestelingsbloed idd. Daar gaan we vooralsnog van uit toch?!

Panter dat topic is ongehoord. Gelukkig is het gesloten. Ik kan nog steeds boos worden als ik terug denk dat mensen (hoe goedbedoeld ook) zeiden dat ik het los moest laten. Als ik het echt los had gelaten en niet naar de dokter was gegaan zoals mijn voorgevoel zei, dan had het misschien nog jaren geduurd voordat we erachter waren dat mijn vriend slecht zaad heeft en was ik ook niet zwanger geworden! Mijn bloed gaat weer koken als ik zoiets lees. Maar goed...
    Hoe gaat het verder met jou?! :D

Kiekske geen last van de hysteroscopie gehad nadien?

Jenka voel je je al wat beter meis? Komen de tomaten al je neus uit?!

@ Lin hihi werd je ongeduldig?! ;)

Sjeeminee gurls ik zat om 8u vanochtend met klamme handjes in het ziekenhuis. Ik vroeg de arts wat een wenselijk aantal eicellen was en ze zei 5 a 6 eicellen.
    Laat ik er nou precies 5 hebben! :)
    En allemaal mooi groot, dus kreeg ik meteen een formulier om bloed te prikken.

Toen ze over de punctie begon heb ik nog eens om pijnstilling gevraagd en toevallig (het had zo moeten zijn hoor!) hadden ze daar gisteren met de afdeling nog eens over vergaderd en besloten dat ze standaard puncties met 2 paracetamol en 4 verdovingsprikjes in de vaginawand doen TENZIJ een patiente specifiek vraagt om meer pijnstilling! :D
    Ik heb dus Diazepam meegekregen en krijg een Pethidine prik in m'n bil extra erbij! *zucht*

Anyhow, ik ben dus meteen door gegaan naar het lab om bloed te prikken en mocht tussen 13u en 14u bellen voor de uitslag en die was goed, met als gevolg dat ik maandag om half 10 de punctie heb! :$
    Holy Crap!
    Vandaag voor het laatst Lucrin en Puregon gespoten en morgen om 21:30 moet de Pregnyl erin. YIKES! Ik begin nu toch echt wel zenuwachtig te worden als ik er te lang bij stil sta!

10. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Whaaaa roodje wat super, gaat ineens heel snel zeg! Bij ons zeiden ze ook dat 5-10 goed aantal was, ik had er 7 bij afspreken v punctie en bij de punctue had ik toch 10 eicellen.... Dus wieweetheb jij er straks ook nog wel een paat meer, al is 5 natuurlijk ook heel mooi... Ik was wel blij achteraf met de 10 omdat er maar 4 bevrucht zijn geworden...
    Ik heb op de dag v punctie alleen prik in bil gehad, zat pethedine, dormicum en atropine in...werkte prima :)

Ben benieuwd hoe de echo van Suus was gisteren.....

X

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Roodje, goed nieuws!!!!!!

Hier ook goed nieuws, blijft even afwachten of het goed blijft gaan.
    Ik droomde vannacht dat ik positief teste, heb dus vanmorgen een test gedaan die overduidelijk positief is.
    Ik ben dus pril zwanger. Nu hopen dat het goed blijft gaan.

12. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Roodje: goed nieuws!!! Ook van de pijnstilling, dat geeft misschien net wat meer rust. Op naar de pregnyl vanavond!

Panter: wat gaaaaaaaaffffff!!!!!!!!!! Proficiat :D

Jenka: test je zelf nu ook nog?

Hysteroscopie: heb alleen op de terugweg in de auto wat lichte krampen gehad en een heeeeeeel kkein beetje gekleurde afscheiding. Verder helemaal nergens last van.

Heb onze arts gemaild of de afspraak van volgende week wel door moet gaan. Ben benieuwd naar haar antwoord.

13. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Roodje: gelukkig krijg je meer pijnstilling!!! spannend ga voor je duimen maandag!
    @Panter: super!! hoop dat hij/zij lekker blijft zitten bij je ;)
    @Jenka: duim ook voor jou! hoop dat het hcg flink gestegen is!

Hier is het bloeden, nouja bloed meer zwart wat eruit kwam met een pikkeltje rood, gestopt. Ik ga wel uit van slecht nieuws dinsdag. Heb gisteren de hele tijd lopen huilen, maarja je doet er niks aan he :(

14. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Whaaa panter!!! Wat gaaf!!! Super zeg!!! Wanneer had je eigelijk mogen testen dan? Geniet er maar van meid!

X

15. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Pinda: als het gestopt is, kan het innesteling zijn. Misschien moet je toch nog eens een testje doen. Geeft misschien net meer zekerheid.
    Ik heb toen 1 dag voor de bloedtest zelf getest, omdat ik me wilde voorbereiden op wat komen ging.nu was het voor mijal lang duidelijk, want had licht bloedverlies, maar hierover gaf het zkh aan dat dit niet erg hoefde te zijn. Dus geef de moed niet op meid!

Panter,heb je een foto van je test??

16. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Panter: las in een ander topic dat je wil stoppen met utro?ik zou dat niet doen! Wacht daar nog een paar weken mee, tot je lichaam alles stoffen zelf goed aanmaakt. vanuit gent moet ik tot week 12 doorgaan volgens mij. In ned mag je vaak meteen stoppen, maar ik zou het niet durven. Doordat je geen eisprong hebt gehad,maakt je lichaam die stof nog niet goed aan.

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Goedemorgen meiden,

Pff jullie gaan snel... Heb hier een conflict met ziggo dus geen internet thuis... En via de gsm gaat moeilijk... Gelukkig nu even mijn mobiel gebruikt als wifi modum dus even via de laptop....

Me Gecondoleerd meis... Heel veel sterkte in deze moeilijke periode...

Roodje wat een super nieuws..!! Dat gaat snel bij jou...

Panter Whahahaha wat geweldig zeg... Ga heel hard voor je duimen dat het over een paar dagen een knaller is... Ik gun het je ook super veel... Gun het natuurlijk iedereen maar eigenlijk iets meer omdat het voor jullie al zo'n ellende is met donorzaad etc... Sorry andere dames is niet rot bedoeld voor jullie...

Pinda Pff meis wat een ellende... Hoop zo voor je dat het bloedverlies niks is... Dikke knuffel...

Mona Hoe voel je je..?!

Kiekse Hoe gaat het met jou..?!

Hopelijk heb ik iedereen gehad en zo niet dan sorry meiden is niet bewust...
    Heb hier gewoon even klote dagen achter de rug... Gelukkig is vriendlief wel heel positief en super lief... Dus moet het goed komen...
    Hier was nog steeds geen goed nieuws... Er was maar 1 eitje van 11mm en de rest was nog niet gegroeid... Nu 100 gaan spuiten en heel hard duimen dat dat wel aanslaat... Maar groeit die van 11 nu te hard en de rest niet echt dan zal het ook niet door gaan omdat ze er 3 moeten hebben... Dus maandag weer een spannende dag...

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Sorry Jenka wil je heel veel succes wensen met de bloedtest...
    Hoop zo voor je dat het wel goed zit...
    Dat wachten lijkt me afschuwelijk... Knuffel

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
  20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kiekske, ik heb maar utro t/m dinsdagochtend. Meer is er niet...ik kan dus niet doorgaan.

Deel Deze Pagina