Meiden lief dat jullie duimen, echt!!!! Succes pinda, je laat het wel weten toch?? Kiekske hoe is het eig met jou?? En roodje, was je bijna vergeten.. Hahaha... Nee hoor... Was erg gezellig en wat betreft de tomaten.. Ik vind ze lekker dus het is geen enkel probleem... Jij hebt wel een mooi resultaat he!!? Top!!! Knuf
Whaaa Jenka, wat super, weet.zeker dat jouw bloedtest ook in orde is, kan niet anders.. Utro is niet zo erg hoor als je die vergeet, is gewoon ter ondersteuning.. Zijn ook ziekenhuizen die het niet gebruiken, zo werd ons verteld! X
Yihoe panter, leuke banner! Hoop ik ook over 13 dagen te kunnen maken ! @bloedverlies, hoelang hebben jullie na de punctie last gehad van bruinig/bloedverlies? Ik heb nog steeds bruinig verlies, niet veel maar toch, maakt me onzeker, ook al weet ik goed dat het niet uit mijn baarmoeder komt! Ik wil gewoon dat het stopt haha X
Mona, ik heb maar 1 uur bruinverlies gehad na punctie. Daarna was het weg. Kan wel ook van de utro komen hoor, ik zou me er geen zorgen om maken. Hier is het bruinverlies van vanmorgen gestopt. ws spanningen geweest!
@Mona: heb geen bloedverlies gehad na de punctie. @Panter: mooie banner meid @Jenka: natuurlijk laat ik het weten! als Roodje en jij nog een keer willen afspreken dan ben ik van de partij, moet het alleen wel een paar dagen van te voren weten ivm werk. Zou vandaag het huishouden ff gaan doen maar doe gewoon lekker rustig aan vandaag..heb hoofdpijn en geen zin erin, morgen weer een dag!
Die banner staat je goed panter!!! Je baarmoeder zal nu druk aan het werk zijn, groeipijnen enzo. Het lijkt me zo ontzettend speciaal... Hoop dat ik me snel bij jou en iig ook jenka al mag aansluiten. Samen met de andere meiden! Jenka, hier alles ok hoor. Voel me wel echt super achter jullie aanhobbelen, ik moet sowieso nog 2 weken wachten tot de 1e spuit. Dan hebben jullie het allemaal over jullie zwangerschappen en dan kom ik weer tussendoor met punctieangst, bevruchtingangst, embryoangst, enz... Voel me zo'n naloper. Maar goed, het is niet anders en 2 weken zijn zo voorbij. Tenzij het de wachtweken zijn
Kiekske, we lopen met je mee hoor! dwarsdoor de punctie, het wachten, de TP. We gaan gewoon met zijn allen zwanger worden!! We stick together tot iedereen van ons cluppie zwanger is. Dus.....voel je niet hobbelen..we hobbelen allemaal mee. Ik heb besloten om met elke vezel in mijn lijf van mijn zwangerschap te gaan genieten. Natuurlijk kan het mis gaan, maar daar veranderd niks aan als ik nu niet geniet. Ik baar straks hopelijk een gezond kind, en geniet tot die tijd!
Hé panter, wij hebben ons op dezelfde dag geregistreerd hier op zp. Grappig! Alleen ben jij een andere member dan ik. Lief dat je mee blijft hobbelen En je gaat zeker genieten!! Nog 8,5 maanden!!!! Lekker shoppen, namen verzinnen, enz. Willen jullie eigenlijk allemaal weten wat het wordt?
@ kiekske, ook ik hobbel gezellig met je mee meis, komt goed! mijn man zou het niet willen weten wat het wordt, ik wel, dus dat wordt nog wat... Kijken wie zijn zin krijgt X
Pinda, leuk als je mee kan ik zag je tekst ondraan , heb je een negatieve test ? Je moet och nog voor de bloedtest? Had je dan zoveel bloed dat het echt niet nders kan dan... Ik probeerde terug te lezen maar heb ik je uitleg gemist of zo??? Sorry als dat zo is... En als je wilt praten oid... En als ik iets voor je kan doen... Zo ver woon je niet.. Panter idd lekker er van geneten... Na maandag, als het verlissende woord er is, doe ik precies hetzelfde... Ja ik wil het geslacht weten... Ben te nieuwsgierig om dat 9 mnd te moeten gaan raden.. En makkelijk met de kleertjes en spulletjes.. Heb je al een vermoeden panter? Kiekske maakt toch niet uit.. Wij blijven idd lekker meehobbelen net zo lang tot jij ( en de rest ) zwanger zijn!
@Kiekske: wil zeker weten wat het gaat worden, dan kan ik gericht gaan shoppen jij? Uhm... heb toch nog maar even getest net..geen geconcentreerde urine..maar zag een beginnend 2e streepje leek het verlies nog wel steeds bloed dus ga maar nergens vanuit...
pinda, heb je echt een menstruatie of een klein beetje bruin & rood bloedverlies? dat laatste kan nog van innesteling zijn hoor!
Wat voor bloed? Helder? Stukjes erin? 1 keer hevig? De hele tijd? Maak je geen zorgen schat ... Wacht dinsdag ( toch??? ) even af... Ik snap het wel, ben ook wel een doemdenkertje.... Ik denk ook nog steeds dat het nt goed zit, en zo wel denk ik dat het kindje niet gezond is... Maar zo kunnen we blijven doorgaan! Anyway, ik steun je in gedachte maar geef nog niet volledig de moed op!! Knuf
Het is donker rood bloed en soms bruin, heb gister ook zwart gehad verlies met vlagen bloed. Beetje onsmakelijk maar als ik met mijn vinger erin ga dan krijg ik stukjes bruin terug..het balletje wat je voelt (vlg mij baarmoedermond) is wel hard.. Thanks voor je steun! hou wel moed al is het lastig
Dan an dat makkelijk weefsel (korstjes) zijn van de punctie... Ik hadvwat rode stipjes... Herkende het van mijn Lisexcisie... Had ik ook zoiets en de vk zei dat het korstjes waren... En oud bloed is bruin en zwart!!!!
Pinda: het kan de innesteling zijn, maar ik snap je zorgen zeker wel. Je kan nu helaas niks anders dan afwachten. Succes meid... Uhm... Ik weet eigenlijk niet of ik wil weten wat het wordt. Aan de ene kant lijkt het me erg leuk om verrast te worden. Aan de andere kant lijkt het me ook heel leuk om alvast echt gericht bezig te zijn. Om alvast voor te genieten. Maaar...laatst zag ik hier in een topic iemand voorbij komen die al het roze terug moest gaan brengen, omdat het bij de laatste echo toch blauw bleek te zijn. Ik denk dat ik op het moment zelf beslis. Mijn man wil het wel weten, maar die volgt mij daarin.