Hallo Hetgeen ik voor vreesde is daarnet uitgekomen. We hebben trouwens nog een uur langer moeten wachten dan gepland. Ik had maar 2 middelmatige bevruchtingen. Omdat het de eerste poging is en gezien mijn leeftijd mogen ze maar 1 terugplaatsen. Ik zit dus opgescheept met een matige embryo. Ik voel mij echt zo gefaald. Is me dat hier echt een rotweek weeral. Het mag echt eens stoppen. Ik heb de moed nu al opgegeven. Ben daarnet in mijn bed gekropen en heb een beetje geslapen. Het is ons blijkbaar echt niet gegund, zelfs niet een beetje. Afwachten tot 6 juni en dan hopen dat we snel opnieuw kunnen starten en ik zie zo op tegen de punctie, nu ik ze al eens heb meegemaakt. Bij deze bombardeer ik mezelf tot 'den duts' van de hoop hier!
@Me: pfff wat naar meid!! maar wie weet groeit de matige embryo wel uit tot een toppertje die je nog 8,5 maand bij je draagt Tja het is afwachten inderdaad, kan inderdaad van de punctie of innesteling komen...
Even een stomme vraag tussendoor, maar als ik vanavond de Pregnyl moet spuiten om 21:30u dan moet ik niet ook nog tussen 19u en 20u de Lucrin en Puregon spuiten toch?! Begin ineens te twijfelen!
Me: niet leuk Maar je zal niet de 1e zijn die wel zwanger raakt van een matig embryo. Hij zit nu waar hij hoort te zitten, dus wie weet... Sterkte meid, ik hoop dat je jezelf snel beter voelt. Knuf! Roodje: enkel pregnyl volgens mij!
Roodje, alleen de pregnyl en voorlopig niet meer spuiten!!!! Me, deze "matige" emy is binnen no time een topper! Wacht maar...
Thanks meiden! Af en toe ga ik twijfelen als ik te lang ergens over nadenk! Of dan denk ik dat ik het weet en dan vraagt m'n vriend "Heeft die mevrouw aan de telefoon dit of dat gezegd?!" en dan ga ik ook weer twijfelen! Maarrrrrrrrrr de Pregnyl is gezet en ik ben blij dat ik morgen ff helemaal prikvrij ben! Pfff spannend allemaal! Me, jouw beebje zit lekker warm in je buikie waar hij zich kan doordelen. Het is vast een topper in disguise! Je kunt een "gender predictor" test kopen online. Werkt hetzelfde als een zwangerschapstest en dan zie je roze of blauw. Weet niet hoe betrouwbaar het is. Bij mij kwam er vorige keer een roze streepje uit, maar ons kindje is nooit ver genoeg gegroeid om het te bevestigen. Toch denk ik dat ik dit keer weer stiekem zo'n test doe van te voren! Hopelijk kan ik dit keer wel verifieren of de test gelijk had! Hoe is het met iedereen? Lin lekker geshopt? Hoe was miss Saigon?!
Me, ze kunnen alleen de buitenkant zien van je emmie. Misschien is het van binnen wel een topper! Ze weten nooit op voorhand welke emmies goed zullen pakken, dat blijft een gok. Jouw emmie ontwikkeld zich mss in je buik de komende dagen nog wel tot topper. Geef de moed niet op!!!!!
Roodje, heb je maandag je punctie? Hihih maandag is een topdag voor puncties! Artsen zijn lekker uitgerust van het vrije weekend Ik had ook op maandag punctie! Spannend he? WQel erg fijn dat je pijnstilling krijgt hoor!! Geeft heel wat rust denk ik.
Ja maandag om half 10 de punctie! Moet om 9u aanwezig zijn voor de Pethidine prik. Mega spannend ja, maar idd die extra pijnstilling geeft wel meer rust.
Zweven is heerlijk! Je voelt wel wat, maar het lijkt ver weg. Net of je ergens anders bent. Panter, nog geen pijn aan je gezicht van die big smile??
Kiekske, ik besef het nog niet echt denk ik....denk er wel veel aan maar smile nog niet. mss ook door die bruine afscheiding...maar das echt héél weinig.....ik maak zeg maar een heel licht bruinig stempeltje met mn muts in mn inlegkruisje en dat is het dan ook wel weer. Dat gebeurd zo ongeveer elke 3 uren en is dan weer weg...tot het er weer in zit. Ik kan het nog niet geloven...denk dat ik pas ga smilen na donderdag...de officiële testdag.
Dat kan ik me wel voorstellen panter. Zou ik denk ik ook wel hebben. Misschien zelfs wel de 1e 12 weken ofzo. Maar jij had zo'n superembryo, dat ik er bij jou heilig van overtuigd ben dat jij over 8,5 maand een ontzettend mooi frummeltje in je armen hebt. Wel beloven dat je dan na donderdag deze opzet hè: Lin, was jij naar miss saigon geweest? Wij gaan vanmiddag.
Hier word het bruinverlies erger.... bah! Ga nooit weer zo vroeg testen haha. Na ja zolang het bruin is, is het goed toch?
Bruin kan, rood is niet goed. En toch zijn er ook vrouwen die rood verliezen en waarbij het wel goed gaat. Maar zolang het bruin blijft, kan het in principe geen kwaad. Wat een klote spanning...
tis nu weer gestopt/minder geworden. Wat een gedoe zeg... Volgens mijn ontzettend positieve man is het gewoon innestelingbloed. En ergens vind ik dat ook. Maar na 2x miskramen ben ik toch zo bang dat dit er ook weer eentje word.