Panter die onzekerheid is killing. We duimen allemaal dat Moortje blijft zitten! *knuffel* Ik heb het lijstje ook ff aangepast. Ben enorm misselijk, af en toe goed duizelig en heb last van diarree Weet niet of het van de Pregnyl komt of van de zenuwen! Hopelijk mag morgen de eerste op het lijstje (Jenka) op roze! En hopelijk is het besmettelijk!
hihih roodje, zal de pregnyl zijn waar je misselijk van word en de zenuwen zullen het versterken. Spannend hoor!!!!
Roodje, probeer een beetje afleiding te gaan zoeken... Morgen lekker aan de " drugs ". Geloof me als je er aan toe geeft ben je zo aan het zweven... Alleen daarom al zou ik icsi 2 doen... Hahaha flauw... Ik verveel me dood, zit met een bak ijs tv te kijken... Als het morgen niet oed zit ga ik echt janken... Roodje ik zal morgen aan je denken en je in gedachte steunen meid!!! Knuf
Thanks meiden! Doet me goed! @ Jenka is ook niks he dat snertweer! Op de bank tv kijken met een bak ijs klinkt juist geweldig! Ik ga ook aan jou denken morgen! Hoe laat moet je naar het VUMC? Ik ga me idd volledig overgeven aan de drugs morgen. Zal wel goed komen!
dan jank ik keihard met je mee meid....wat zou dat toch oneerlijk zijn!!! Pinda, hoe is het met jou meid?
Sjeetjemineetje zo vroeg prikken en dan zo lang wachten?! Dat gaat weer een lange dag worden! Potverdikkie!
Roodje, superveel succes morgen! Ik wou dat ik ook die 'drugs' gekregen had! hihi! Ik kreeg een roes via een infuus dat geen k* werkt! Jenka, vraag zeker naar de waarde van je hcg he en vraag ook eens hoe het met je progesteron is. Die zal volgens mij wel zoiezo wel goed zijn, aangezien er in die utrobollen prog zit. Ik duim voor je!
Jenka, progesteron houd je baarmoederslijmvlies in stand. Het vruchtje gaat hcg aanmaken, en het progesteron wat aangemaakt word door je eierstokken houd samen met het hcg de zwangerschap in stand. Door de punctie is het proces in je eierstokken verstoord en werkt de progesteronproductie niet altijd goed, vandaar dat ze dat opvangen met die bollen.
Ahh oke.. En hoe lang is dat dan nodig.. Heb soms het idee dat als ik ze erin stop ze er binnen een half uur grotendeels uit zijn gelopen... Lek er heel veel door (bah) Vraag morgen aan de dokter of ik er mee mag stoppen... Heb ook niet veel meer
Binnen 10 minuten is het werkzame middel opgenomen door je vaginawand. wat eruit loopt zijn de reststoffen waarin dat middel is opgelost. Het is normaal dat er weer wit terug komt, dat zijn de reststoffen.
Ik heb daarnet samen met mijn mannetje pannekoeken gebakken en ik moet zeggen ik heb me heerlijk geamuzeerd. Ik heb voor het eerst weer eens kunnen lachen en genieten. Het deed deugd.
Fijn me!! Het zijn de kleine dingen die het doen. heerlijk lachen en genieten met je man!!! ik zag een vraag over facebook voorbij komen, maar ik heb geen facebook. Roodje, bibber je al???? Het komt goed meis, appeltje eitje. Morgen om deze tijd heb je alles al achter de rug. ik zal aan je denken!!!!
Gezellig @ Me, ben blij dat je ff een gezellig momentje hebt gehad met je mannetje na alle vervelende dingen. Mijn mannetje heeft net pasta voor me gekookt. Ik ben zijn held zegt ie! Ben met vlagen wel zenuwachtig hoor! Maar als de paniek me om het hart slaat, dan kan ik ook heel snel switchen en denken: niet stressen om iets waar je geen invloed op hebt! Ik heb gedaan wat ik kon en nu kan ik het alleen nog ondergaan! Ik ga op m'n ademhaling letten en proberen me zo goed als kan te ontspannen. Het voordeel van maar 5 eitjes hebben is dat de punctie dan ook niet heel lang zal duren denk ik! (hoop ik!) Ik moet de Diazepam 2 uur van te voren slikken staat er op de verpakking, maar ik ben als de dood dat die troep is uitgewerkt voordat ik in de stoel lig! Hoe lang werkt het?
Roodje: hoe is het met de zenuwen?? Succes morgen meid!! Jenka: duimen draaien op topsnelheid! Me: heerlijk zo'n momentje met je man. Dat zijn de dingen waar je je op moet richten. Leuk! Panter: geen facebook??! Ik dacht dat ik de enige op deze aardbol was die geen fb heeft... Lotgenoot!
diazepam werk zo'n 6 uur heel goed en daarna in 2 uren neemt de werking langzaam af. maar wil je op safe, neem het dan 1 uur van tevoren in. het duurt ongeveer 20-40 minuten voordat het inwerkt...das bij de een wat langer dan de ander. Als je het 2 uren van tevoren neemt weet je zeker dat het goed ingewerkt is als je de punctie hebt.
Kiekske, ik ben anti facebook Was ook een hyves weigeraar voor jaren...maar ben toen ik bij mijn ex weg ging gezwicht onder de sociale druk.
Heb je nog wel hyves nu? Ik heb mijn acount verwijderd. En geen fb hier, hou er ook helemaal niet van!