Ik heb nog wel hyves, maar alleen voor vrienden en familie. De rest voeg ik niet toe. Denk ook wel eens na om het te wissen, maar vind het ook wel weer leuk om op de hoogte te blijven van familie/vrienden die ver weg wonen.
Bedankt voor de tip Dan gaat ie er ongeveer anderhalf uur van te voren in denk ik! Hier ook geen facebook of hyves of whatever. Ik vind het bijhouden van m'n blog af en toe al een behoorlijke uitdaging!
bruinverlies nog aanwezig. Ik ging net poepen, en toen was het daarna rood verlies. Nu is het weer bruinverlies. net met inbrengen van utro had ik allemaal bruine smurrie aan mn vinger... Misschien komt het ook wel van de utro hoor...alles is van binnen wel helemaal opgezwollen en krijg er moeilijk de utro nog in. Misschien zit er wel een klein scheurtje in mn schede ofzo....we wachten af....
Het is idd afwachten. En dat is gewoon klote!! Rood na poepen kan ook, ivm de veel betere doorbloeding. Heb je genoeg afleiding tot donderdag?
Ik moet morgen werken van 7-15, dinsdag van 15-23.15, woensdag van 13.45-23.15, donderdag op cursus, vrijdag vrij en dan weer 3 late diensten van 15-23.15 uur. Afleiding genoeg dus!!
@ panter, is toch genoeg afleiding dacht ik zo hahah.. OOeeh roodje spannend hoor. Het is bijna zo vet, maar iemand zei het al eerder alleen voor die drugs zou je al een 2e icsi doen hahaha. Die drugs is echt goed hahaha. @ me, fijn dat je weer even kon lachen! is ook goed! knuf meid Maaruh allemaal anti facebookers hier. Ik zit er wel op hoor!! Vind het altijd wel leuk, zelf ben ik niet heel actief maar vind het wel leuk om te zien wat andere doen. hihi @ hier sinds vanmiddag ineens wat hoe zeg je dat weeig op de maag en ook telkens krampjes en steken. Weet niet of dit veel goeds beloofd
@Panter: wow, meis, een voorzichtige proficiat!! Wat zou dit gaaf zijn zeg! Ik hoop het echt voor je! @Jenka: He, bah, wat een onzekerheid. Ik ga heel hard voor je duimen morgen!!! @All: bedankt dat jullie het niet erg vinden dat ik 'meemodder'. Misschien krijg ik er straks meer behoefte aan, maar op zich wil ik er nu ook wel vaak zijn. Alleen tot nu toe laten mijn werk en alle drukte daaromheen dat niet toe. Nog maar een weekje, en dan heb ik vakantie, wie weet... Ondertussen wacht ik met smart op mijn menstruatie (in tegenstelling tot jullie...) die ik dit weekend had verwacht maar er nog niet is. Ik wil bellen!
@Roodje: meid heel veel succes vandaag @Panter: bah bruinverlies hoop dat het niet hetzelfde betekend als bij mij duim voor je dat het blijft zitten!! @me: hoe gaat het nu met je?? @Lin: hahah ja die drugs is echt wel sterk ja, gelukkig maar ik heb wel facebook én hyves (maar hier doe ik niks meer mee). Oeh krampjes en steekjes, spannend @Jenka: ik duim voor je meis!! @Dutchdiva: natuurlijk vinden we dat niet erg, dit forum is toch geen verplichting Hopelijk komt je menstruatie snel op gang! Lekker een weekje vrij, ga je nog iets doen? Bloeden heeft doorgezet dus gewone menstruatie heb er vanochtend nog een CB met conceptie indicator tegenaan gegooid en 'niet zwanger' gelezen op dat ding morgen voor niks bloed prikken in het ziekenhuis en dan opnieuw deze uitslag horen *zucht*.... Enige goede wat ik nog kan horen morgen is dat er van de 2 overgebleven bevruchtingen nog eentje ingevroren kan worden..maar ga maar van het ergste uit!
Och pinda, dat is echt even balen. Ik ga nu voor je duimen dan je nog een cryo heb hoor!! Maar ja je moet eerst dit maar even laten bezinken allemaal. Knuf voor jou meid. @ dutch diva, ik hoop dat je menstruatie snel komt!!!
oh pinda wat erg... doe maar lekker rustig aan en ik ga duimen voor een cryo... Roodje heel veel succes..!!! Ik ben misschien wel een negatief ingesteld persoon maar ik ga er ter zelf bescherming al van uit dat de eerste poging mislukt... komt ook misschien omdat ik niemand ken waarbij het de eerste keer gelukt is...
@ suus, hier hetzelfde hoor. Ik denk dat het gevoel echt niks uitmaakt of de behandeling slaagt of niet. Ik geef het heus wel een kans, en zo af en toe vind ik het ooke cht spannend vooral nu het dichterbij komt.
@ roodje, succes... Zet hem op.. Je kunt het! @ suus, ik ga er ook vanuit dat het niet lukt nu de 1ste x , probeer er ook zo min mogelijk over na te denken, vind het nog steeds onwerkelijk dat er een embryo zit.. Hoelaat heb je echo vandaag? Jenka toi toi vandaag, duim op een goede hcg waarde! X
Oh gelukkig ik ben die de enige... Een ander forum vriendinnetje zegt altijd dat het zoiets is als alvast een matras neerleggen zodat je minder hard valt... Ik moet om 15 uur weer gaan...
Pinda: hè shit!!! Wat ontzettend rot!!! Nu hopen op een mooie cryo... Hoe gaat het met je? Suus: ik heb dat ook hoor. Ik ga er niet vanuit dat het lukt. Maar als ik dan een folder van een babywinkel zie, wijs ik wel allemaal dingen voor ons kindje aan. Erg dubbel. Maar na een mislukte en een afgebroken poging, is de hoop een beetje weg. Ik probeer er maar zo neutraal mogelijk in te staan, ook niet te dippig. Panter: genoeg afleiding! Hoe is het nu? Roodje: spannend! Ben benieuwd naar jouw ervaring. Me: had jij nou je punctie in het UZ gehad of niet? Of enkel de bevruchting?
@kiekske: punctie in ander ziekenhuis in Gent, het labowerk is in UZ en de terugplaatsing was ook in UZ met gyn van mijn ziekenhuis. @pinda: da's inderdaad geen goed nieuws. Wanneer weet je het over de cryo's? @Jenka: Jij zal nu ook wel met stress zitten waarschijnlijk. Probeer je gedachten toch een beetje af te leiden.
Me: ik vind het zo raar dat het roesje bij jou niet werkte, daarom vroeg ik me af of je de punctie in het UZ had gedaan. Ik kreeg in 2 delen de verdoving: eerst een beetje, zodat de voorbereidingen ed al wat wazig waren (zoals de 6 spuitjes in vaginawand) en net voor de punctie werd een flinke hoeveelheid bijgespoten door het infuus. Ik was compleet draaierig, het was allemaal wazig, heb de punctie wel volledig meegekregen, maar dan zonder pijn. Waar ik nu ook wel tegenop zie bij de punctie is mijn gedrag bij de vorige punctie. Ik heb echt de hele tijd liggen snikken!!! Niet huilen, maar echt snikken. Of dit nu door de spanning kwam en doordat mannetje er niet bij was of door de verdoving weet ik niet. Maar ik kon gewoon niet stoppen!!!! Zo erg, schaamde me kapot, maar ik kreeg het gewoon niet onder controle...
@ kieske, Hahaha ik denk dat jij je daar helemaal niet druk over moet maken hoor. Ik denk dat er wel veel meer dat hebben gedaan tijdens de punctie. Ik vond het zelf vooral moeilijk toen het voorbij was. er viel zoon last van me schouders dat ik er gewoon raar van werd. En moest mezelf even groot houden, want anders kon ik ook wel gaan huilen. En daarnaast had jij je mannetje niet bij je. Dat lijkt me ook echt niet leuk