Panter, volhouden meis! Ook ik blijf duimendraaien tot donderdag! Pinda, ik las je post vanochtend voordat ik de deur uitging Wat een verdrietig nieuws. Hopelijk hoor je snel of je cryo's hebt. Suusje, wat een teleurstelling! Weer opnieuw beginnen Ik had ook niet heel veel follikels. Zat te denken dat we misschien een ander stimuleringshormoon moeten proberen? Misschien werkt Menopur of Gonal F wel beter voor ons? Jenka, wat goed! Ik zei het toch! Wat heerlijk dat je op roze mag in het lijstje. Strooi even wat zwangerschapsstof in het rond hier! *GROUP HUG* Sorry voor de late update. Ik heb veel geslapen vandaag! Hier was het spannend vandaag! Werd toch redelijk relaxed wakker. Om 8u de Diazepam genomen en die sloeg na 20 min in als een bom! Was het liefst terug m'n bed ingekropen zo heerlijk relaxed was ik! In het ziekenhuis om 9u kreeg ik de Pethidine prik. Nou, toen was ik helemaal van de wereld! Wat een fantastisch spul is dat zeg! Eenmaal in de stoel heeft de arts de boel schoongemaakt en gaf hij 4 prikjes om de BM wand te verdoven, waarvan ik de laatste wel voelde (toen gaf hij nog wat extra verdoving) Toen de echokop erin ging moest ik flink zuchten en wat denk je... Ik heb HE-LE-MAAL NIKS gevoeld van die hele punctie! Het was binnen 5 min gebeurd. Terwijl ik uitsprak hoezeer het me was meegevallen ging m'n vriend echter bijna van z'n stokje hahaha De verpleegkundige was drukker met hem dan met mij! Gisteren vroeg ik hem of ie ook zenuwachtig was en toen zei hij van niet, maar vanochtend vlak voor we de deur uitgingen had ie 2 verschillende schoenen aan! Arme schat! Hij is met m'n eitjes (8 follikels uiteindelijk) naar de Vu vertrokken en een vriendinnetje heeft me opgehaald en thuis gebracht. Bij de VU moest hij lozen en het zaad was ok. Uiteindelijk hebben ze 4 eicellen gevonden uit de 8 follikels. Jammer, maar laten we hopen dat het genoeg is. Inmiddels is de verdoving bij mij uitgewerkt en bloed ik als een rund. Qua pijn valt het nog mee, maar als ik opsta om naar de wc te gaan, dan val ik flauw (2x gebeurd vandaag). Misschien een lage bloeddruk? Als de bevruchtingen goed zijn dan is donderdag de TP.
Roodje, mooi hoor 4 eicellen!! Je zit precies in het gemiddelde van 50%. Hopelijk mooie bevruchtingen!! dat flauwvallen kan wel van de pethidine komen, maar als je echt erg bloed moet je even bellen hoor. Het kan zijn dat ze een ader hebben geraakt nml
@Panter ik blijf voor je duimen maar zoals jij het beschrijft lijkt het me idd wel wat veel voor een innesteling... Maar mijn duimen draaien voor je... @Roodje dan doe maar rustig aan meis... Kan idd van de bloeddruk zijn... Ik heb dat ook heel snel en vooral in combinatie met medicatie... @Kiekske ben kapot nu... Voel me gewoon echt in de steek gelaten door mijn lichaam... Mijn mannetje zegt komt wel goed en vind dat ik moed moet houden... Dat wil ik ook wel maar hij heeft zich niet al die weken klote gevoel voor niks... @Pinda hoe is het met jou meis..?! Over FB ik ben wel een echt facebooker haha...
Ai, dat klinkt eng panter... Ik snap je gedachten helemaal. Pffff... Roodje: je bent boven water!! Wat goed dat je niks gevoeld hebt! En die arme man van je... Sneu... 4 eicellen, op naar 4 toppertjes!! Voor degene met weinig follikels/ eicellen: menopur zorgt dan vaak voor een betere reactie... Doe rustig aan roodje, flauwvallen willen we niet! Misschien anders wat zoute dingen eten?
Oh Suus kan me voorstellen dat je kapot bent. *knuffel* Op de uitslaapkamer bij mij lag een vrouwtje wiens 1ste poging ook was afgebroken omdat ze te weinig eitjes had. Uiteindelijk zijn ze opnieuw begonnen met precies dezelfde medicijnen en dezelfde dosis en had ze nu 20 follikels!
Suusje: ik snap je helemaal meid. Dat had ik de vorige poging ook. 1 grote eicel, hoe kan mijn lijf mij dat aandoen?? Een vraag waar we het antwoord niet op zullen weten helaas... We gaan er de volgende poging weer voor! Je moed komt vanzelf weer terug, nu mag jij je helemaal legaal gewoon klote voelen. Succes meid!
Suusje, ik zou ook helemaal kapot zijn denk ik. Wat een teleurstelling zeg! Je lichaam moet misschien nog even goed ingesteld worden op de medicatie en met een aanpassing in je schema is het straks misschien wel beter. Artsen weten nooit precies hoe onze lichamen gaan reageren en ze zijn liever voorzichtig met kans op afbreken van een poging dan dat ze te enthousiast zijn met kans op overstimulatie en levensgevaar. Daar heb jij op dit moment niks aan, maar het is niet jouw lijf wat gefaald heeft hoor meid. De artsen zijn gewoon te voorzichtig geweest. Dat is klote!! Maar laat wel zien dat ze goed op je gepast hebben. Met een hogere dosis heb je straks vast een prachtige score meid!!
@ Suus, nee dat meen je niet, wat erg meid!! Hele dikke knuffel voor jou! Kunnen ze dan nu niet evt een IUI doen ipv zelf aan de slag... En wat is dan nu het plan? Moet je nu bellen als je ongesteld gaat worden? @ Roodje, Yeah je hebt het achter de rug, nu duimen op 4 mooie embryo's! Wanneer krijg je te horen of de bevruchting is gelukt? Ik had ook nog bloedverlies, eigelijk sinds vandaag pas dat ik niks meer verlies, als die vieze witte troep van de utro! @ Panter, neee meis.... Het klinkt idd wel erg veel voor een innestelling... Kun je niet een echo gaan laten maken dan? Of kunnen ze een miskraam niet zien nu al? Geen idee hoe dat werkt namelijk! Doe rustig aan meis! Dikke knuffel! X
Panter: je banner is weg! Nee!! Weet je heel zeker dat het over en uit is? Misschien kun je blijven testen, om te kijken of ze minder worden of gelijk blijven. Mocht dit nu echt een mk zijn, laat je er dan onderzoek naar doen?
He roodje, wat fijn, mooie score! Als dat bloeden/ flauwvallen aanhoud wel ff zkh belln hoor! En DOEN!!!!!! Duim met je mee voor een mooie bevruchting en cryo's Suus, dikke knuffel meis ( ik ook dikke fb-er) En panter, ik weet niet wat ik moet zeggen... Ik voel echt met je mee.. Ik hoop dat moeder natuur een verrassing voor je heeft en dat je een wondertje hebt en alles toch nog goed komt... Iig heel veel sterkte en ik denk aan je! Meiden hou vol! Er is hoop... En licht aan het eind van de tunnen ( klinkt echt burgelijk fout....)
Hey @Suusje: Mona heeft gelijk, hebben ze het niet voorgesteld voor een IUI? Dan is het niet volledig een gemiste kans. Het is inderdaad helemaal niet leuk om tegen te komen! Ik heb echt met je te doen. @roodje: Super om te lezen dat het goed gelukt is, ik zou ook wel die medicatie willen de volgende keer! Ben jaloers op jullie 'high in the sky' gevoel!! hihi Nu afwachten op de bevruchting. Mag je morgen bellen? @Panter: Ik hoop dat je donderdag een stuk wijzer wordt, want nu is die onzekerheid echt stress voor je. Mona sprak voor een echo, maar helaas moet ik je teleurstellen, nu zien ze normaal gezien nog niet echt iets op de echo. Hopelijk zegt het bloedprikken een positieve waarde! @facebook: omdat ik in het onderwijs sta, ben ik niet zo een fan van facebook. zou niet willen dat leerlingen in mijn prive zitten snuisteren. Momenteel is dat voor mij ook niet zo'n handig middel, want heb niet echt de behoefte om geconfronteerd te worden met baby's en bevallingen en kinderen van leeftijdsgenoten, oude klasgenoten en zo. Doet mij teveel pijn momenteel. Vandaag lastige dag gehad. Was blij dat ik deze namiddag naar mijn werk kon. Het is een beetje veel geworden allemaal. Schoonouders doen ook nog steeds lastig over het feit dat ik momenteel niet kom. Mijn meme die dood is. Mijn schoonzus die zwanger is. 'Mijnen 4-celligen' die teruggeplaatst is. (Zo spreek ik hem aan momenteel!) Het is zo erg dat ik de laatste tijd al een paar keer tegen mijn huwelijkskaars heb staan babbelen. Aiai, komt dat wel goed met mij...
Kiekske, het is echt niet goed. Dit gaat echt fout aflopen...heb echt menstruatiebloed...en niet te zuinig. Onderzoeken willen ze pas doen bij meer dan 3 miskramen...dus dan heb ik nog 1 te gaan....
Thanks Mona! Ik mag woensdag bellen tussen 10u en kwart over 10. Dan hoor ik hopelijk hoeveel bevruchtingen er zijn en wanneer de TP is. Waarschijnlijk donderdag. Op 11/07 mag ik dan voor de bloedtest in ZH Kiekske, net idd maar ff een soepie gegeten. Zout zal me wel goed doen denk ik. Thanks Jen! Hoe voel je je?
En nu rustigaan hè roodje, lekker op de bank met een kruikje, filmpje, lekker zoute chippies... Me: je krijgt veel te veel te verduren nu. Niet fijn...! Sterkte meid. Ondertussen is jouw 4-cellig wondertje lekker aan het delen! Panter: diepe zucht... Ik vind het zo ongelooflijk klote voor je!!! Ik weet dat het voor jou ver weg is, maar is een uitgebreid onderzoek bij Dr. P.f.eifer in DD niet iets? Hij is zoveel verder dan hier in Ned, hij kijkt zeer uitgebreid naar alles. Je hoeft dan ook niet nog een mk af te wachten, want dat is gewoon echt te bizar voor woorden!!
@Panter pff wat een ellende... Je hebt al eerder 2 miskramen gehad toch... IK zou idd ook eens na vragen in DD of in Gent... @Me dikke knuffel meis... Het is ook allemaal niet makkelijk voor je de laatste tijd... @Mona ze hebben het wel voorgesteld maar de kans was dan ook maar 10%... Dus zo veel meer is het niet en heb ik dus belsoten om het gewoon thuis te proberen...
He roodje voel me goed hoor... Moeilijk te geloven en eigelijk nog steeds onzeker! Maar dat gaat waarschijnlijk toch nietbweg voordat im het hartje heb gehoord en weet dat het gezond is. Hoe. Het nu met jou? Nog flauwgevallen? En nog bloed? Hope not!
Zoo hoop bijgekletst vandaag zie ik!! @panter: weet niet wat ik moet zeggen, wat klote voor je!! Sterkte *knuffel* @me: ja moet morgen, helaas, bloed prikken...word het verdrietige nieuws nog een keer bevestigd @jenka: waar is je banner ? @roodje: super spul he die prik in je kont hahaha! Fijn dat ze er 4 gevonden hebben, hopelijk allemaal bevrucht! Flauwvallen..mmm raar maar zou goed op jezelf letten meis! @suus: wat balen!! Maar wie weet, flink klussen en misschien een 'lucky shot'?! Hier gaat het redelijk..probeer er niet aan te denken. Gaf net de katten eten, word later het kamertje van de kleine, en kon het niet helpen om al in gedachten het kamertje te zien hoe het zou worden..heb een traantje erom gelaten..pfff
Ooh jemig wat een rare dag is dit panter echt ik weet niet wat ik moet zeggen meid. we kunnen je nu wel moed in gaan praten maar volgens mij heeft dat niet meer heel veel zin. Heel veel sterkte. dikke knuf @suus wat een teleurstelling zeg. je heb hier zo lang naar uitgekeken en dan wordt de poging afgebroken:x. echt echt balen. het is misschien maar 5% maar misschien toch de moeite waard!!!. Of wat iemand anders ook zei. ze zouden er een iui van moeten maken. @roodje wat goed!!!!!! Ben heel blij voor je dat het zo is meegevallen. laat je maar lekker verwennen. en rustig aan he. is best eng dat flauwvallen. succes met de komende dagen zullen wel spannend worden! @jenka heb je ook al kwaaltjes???? Hihi.