Hallo Ladies, Hierbij een eerste opzet van een lijstje. Weet niet of dit de meest gemakkelijke manier is om alles bij te houden. Als er suggesties zijn of je wilt zelf iets veranderen laat het me weten of ga je gang! Volgens mij is het een kwestie van knippen en plakken, dus ik zou zeggen vul je schema (voor zover je dat weet natuurlijk!) ff in dan kunnen we in een oogopslag zien op welk punt in je traject je zit! Ik kan niet wachten tot we hier dames op roze mogen zetten Toi toi toi allemaal! Panter Kiekske SuusjeLove RooDje -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil +/- 09/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie +/- 28/06 Linbabylin Monatoetje84 Deb27
Lin, mona & deb, welkom meiden! Het word hier al gezellig druk!!! Leuk! Ik zal mezelf even bijzetten in het lijstje: Panter - ICSI1 30 april eerste pil 19 mei start lucrin 22 mei laatste pil 29 mei start gonal-f 8 juni uitgangsecho punctiedatum: tussen 10 & 20 juni Kiekske SuusjeLove RooDje -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil +/- 09/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie +/- 28/06 Linbabylin Monatoetje84 Deb27
ja roodje doe dat maar even is wel leuk om te zien waar iedereen staat! Ja poeh valt me zwaar hoor! maar ja heb geen keus.. zo houd het het mezelf maar voor. En voor een baby heb ik alles over! haha ja wij weten nog niet precies wanneer maar het zal rond 18 juni zijn dat ik de punctie heb. Dus heel spannend!!! hoop dat er iemand eerder is dan mij.. want ik zie er heel erg tegen op hahaha En ik zal het lijstje ook even aanvullen Panter - ICSI1 30 april eerste pil 19 mei start lucrin 22 mei laatste pil 29 mei start gonal-f 8 juni uitgangsecho punctiedatum: tussen 10 & 20 juni Kiekske SuusjeLove RooDje -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil +/- 09/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie +/- 28/06 Linbabylin - ICSI 1ste kindje 16/04 Eerste pil 23/05 start decapetyl 04/06 start Gonal-F 11/06 1ste uitgangs echo punctie +/- 18/06 Monatoetje84 Deb27 Ohw panter ik zie dat jij net iets eerder bent als mij!
Whaaa Lin...ik hoop toch niet dat ik de 1ste ben die die punctie moet ondergaan...ik schijt echt bagger Heb 8 juni de eerste echo....maar dan stimuleer ik al 12 dagen, kan maar zo zijn dat ze de punctie op de maandag doen...de 11de...whaaaaaa bbbbrrrrrr!!!!
Ja lijkt me ook spannend de eerste te zijn, maar aan de andere kant: Je kunt ook zomaar ineens de eerste zijn die zwanger is! :-D
Haha roodje, wat ben je weer heerlijk positief! Daar had ik dus nog niet aan gedacht, maakt het wel dragelijker!
Er zullen ongetwijfeld momenten komen waarbij ik negatief, depri of lamlendig zal zijn, maar voor nu is m'n glas zeker halfvol Panter!
Nieuwe meiden: welkom! Spannend dat ook jullie bijna mogen beginnen! Roodje: wat ben je goed bezig met het lijstje Panter: als 1e de punctie....joepie!!! Jij bent de 1e!!!! Panter - ICSI1 30 april eerste pil 19 mei start lucrin 22 mei laatste pil 29 mei start gonal-f 8 juni uitgangsecho punctiedatum: tussen 10 & 20 juni Kiekske- ICSI poging 2.1, 1e kindje April: start DHEA Cyclus juni: rond dag 21 hysteroscopie + pipelle Cyclus juli: start ICSI 2.1 in spontane cyclus Stimulatie: 7 dgn decapeptyl + 300 menopur Exacte data: ? Kan pas gaan rekenen wanneer mijn cyclus eindelijk weer op gang is gekomen... SuusjeLove RooDje -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil +/- 09/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie +/- 28/06 Linbabylin - ICSI 1ste kindje 16/04 Eerste pil 23/05 start decapetyl 04/06 start Gonal-F 11/06 1ste uitgangs echo punctie +/- 18/06 Monatoetje84 Deb27 ZO meiden, na de verhalen over de etos vitaminen ben ik er maar mee gestopt. Nu nog 'enkel' DHEA, vit D, foliumzuur, Omega 3 en vit E.
Hahah jaha panter zoals het nu lijkt ben jij als eerst! 11 juni ben ik nog maar een week aan het spuiten met de gonal F. En ze denken dat ik rond 18 juni de punctie heb. Ach indd wat roodje ook zegt je zou zo maar de eerste zwangere kunnen zijn hahaha! Ik moet wel zeggen ik net even al jullie verhalen gelezen. ben blij dat ik hier ben gekomen! Ik herken zoveel van wat jullie allemaal zeggen. En dat is wel fijn dat je even mensen hebt die precies weten wat je doormaakt
Panter - ICSI1 30 april eerste pil 19 mei start lucrin 22 mei laatste pil 29 mei start gonal-f 8 juni uitgangsecho punctiedatum: tussen 10 & 20 juni Kiekske- ICSI poging 2.1, 1e kindje April: start DHEA Cyclus juni: rond dag 21 hysteroscopie + pipelle Cyclus juli: start ICSI 2.1 in spontane cyclus Stimulatie: 7 dgn decapeptyl + 300 menopur Exacte data: ? Kan pas gaan rekenen wanneer mijn cyclus eindelijk weer op gang is gekomen... SuusjeLove- ICSI 1ste kindje 12-03 start pil 30-05 Eerste spuit decapeptyl 03-06 Laatste pil 11-06 Start echo 11-06 Eerste spuit puregon Punctie week 26 RooDje[/B] -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil +/- 09/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie +/- 28/06 Linbabylin - ICSI 1ste kindje 16/04 Eerste pil 23/05 start decapetyl 04/06 start Gonal-F 11/06 1ste uitgangs echo punctie +/- 18/06 Monatoetje84 Deb27
Lin: fijn hè, die herkenbaarheid? Ik schreef eerst mee in een gewoonz wanger worden clubje, maar op een gegeven moment raakte zowat iedereen zwanger en waren anderen aan het mopperen omdat ze 'al' 6 maanden bezig waren. Ik voelde me er niet meer zo thuis. Snap ze wel hoor, maar vond het niet fijn. Hier vind je herkenning, tips, steun en mensen die je snappen. Ik heb er veel aan, aan heel het vruchtbaarheidsgedeelte. Heb er veel uit kunnen halen, wat ik in het zkh heb kunnen bespreken. Ik weet zeker dat ik zonder dit forum niet op het punt stond dan waar we nu staan.
Hej meiden, Vandaag de afspraak met ivf arts, verpleegkundige en gezamelijke voorlichting gehad! Meeste wisten we wel, maar toch fijn om nog een herhaald te hebben! Recept hebben we meekregen.. En kan ik volgende week in de apotheek ophalen. 14 juni moet ik gaan starten met de decapeptyl, 17juni mijn laatste pil (microgynon) innemen en dan moeten we 26 juni voor uitgangsecho komen, en dan zullen we 27 juni met de puregon starten.. Ongeveer in week 28 zal dan de punctie plaats vinden.... Dus nu nog 6 weekjes wachten en dan gaat het eindelijk beginnen!!!! X
Lin, de herkenbaarheid van het jaren vechten voor een kindje is fijn, maar ook het stukje delen over onze behandelingen vind ik echt prettig. Zo leer ik een hele hoop bij in ieder geval. En daarbij komt dat het ook nog gezellig is. Ik schrijf ook nog mee op een ander topic, maar daar is een ware babyboom gaande en daar kan ik ff niet zo goed mee dealen. Vind het erg lastig allemaal, al die positieve testen en zwangerschapspraatjes, ondanks dat ik het die meiden ook heel erg gun! Maar toch word ik er bang van...bang dat de dosis geluk straks op is, en ik nog steeds met lege handen achterblijf. Mona, fijn dat je nu data's hebt, nu kan je ernaar toeleven!! Spannend!! Meiden, ik vind het best confronterend te lezen dat ik straks mss de eerste ben...jeetje zeg...na jaren achteraan in de rij te staan, sta ik ineens vooraan....En stel je voor dat het geluk met ons is....jeetje...slik!
@ kiekske & panter, Ja indd wat jullie zeggen, dat is heel fijn hoor.. Ik praatte ook wel mee met andere topics, maar voelde me er nooit echt thuis.. de 1 na de ander werd zwanger. En natuurlijk gun je het iedereen,maar ik zeg altijd ik gun het mezelf net iets meer en vooral nu! hahaha En panter wat jij zegt straks is het geluk op? kan ik me ook heel erg in vinden! zo voelt het voor mij soms ook.. ondanks dat wij een hele goede kans maken dat gaat lukken bij ons voor de gyn, kan ik me niet voorstellen dat ik ooit ons kind in me armen zou hebben. Maar ach depri gedoe even hahahaha Jij bent indd als eerst!!!!!!!!! Maar ik volg je hoor!!! En ja ik vind het ook spannend, maar ik denk niet dat we elkaar gek moeten praten! het gaat vast allemaal goed komen. en we moeten op ten duur ook een kind eruit poepen! nu dan kunnen die paar prikjes ook wel! @ mona, dat is heel fijn dat je nu weet wanneer je kan beginnen!!! heb je iets om naar uit te kijken! wij zijn tegen die tijd al ervaringdeskundigen hahaha...
Panter: jij gaat gewoon lekker voorop!!! Als je iets wilt weten, mag je het altijd vragen. Ik ben gewoon even achteraan in de rij gaan staan, maar weet stiekem wel al een beetje hoe het werkt. Als je maar wel geluk over laat, want ik sta wel echt een stuk achter jullie allemaal!!!! Mona: fijn dat je de data hebt! Weet je waar je naar toe werkt! Lin: Wat jij hebt, heb ik ook. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik ooit een kindje van mezelf in mijn armen zal houden. Ik denk altijd dat het bij de kindjes van anderen blijft. Maar we gaan positief de poging in, ook wij krijgen een kindje!!!
Hey Mona, wat fijn dat je nu een datum hebt! Vergeet je schema niet in te vullen in "het lijstje" Pantertje, kan me voorstellen dat het confronterend is. Het komt nu allemaal erg dichtbij. De minder leuke dingen, maar ook de leuke dingen! Zoveel emoties tegelijk! Om stapeldol van te worden! (Ben benieuwd hoe dat gaat als we straks eenmaal aan de hormonen zitten!) Het is zeker niet zo dat het geluk "op" zal zijn bij degenen die als laatste moeten, maar het hoeft ook zeker niet zo te zijn dat het bij de eerste meteen raak is. Hoe dan ook, het komt goed.
Panter - ICSI1 30 april eerste pil 19 mei start lucrin 22 mei laatste pil 29 mei start gonal-f 8 juni uitgangsecho punctiedatum: tussen 10 & 20 juni Kiekske- ICSI poging 2.1, 1e kindje April: start DHEA Cyclus juni: rond dag 21 hysteroscopie + pipelle Cyclus juli: start ICSI 2.1 in spontane cyclus Stimulatie: 7 dgn decapeptyl + 300 menopur Exacte data: ? Kan pas gaan rekenen wanneer mijn cyclus eindelijk weer op gang is gekomen... SuusjeLove- ICSI 1ste kindje 12-03 start pil 30-05 Eerste spuit decapeptyl 03-06 Laatste pil 11-06 Start echo 11-06 Eerste spuit puregon Punctie week 26 RooDje[/B] -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil +/- 09/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie +/- 28/06 Linbabylin - ICSI 1ste kindje 16/04 Eerste pil 23/05 start decapetyl 04/06 start Gonal-F 11/06 1ste uitgangs echo punctie +/- 18/06 Monatoetje84 06-04: start pil 14-06: start decapeptyl 17-06: laatste pil 26-06: Uitgangsecho waarschijnlijk 27-06: start puregon Week 28: punctie
Heb het lijstje ingevuld, en volgensmij ben ik de laatste... Maar dan kunnen jullie me precies vertellen hoe het gaat... Vind het ook echt spannend allemaal nu.... Me hoofd loopt een beetje over van alle info die we vandaag te horen hebben gekregen.. Volgende week kan ik de medicijnen gaan halen bij de apotheek... x