1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Zo dames, ik verlies steeds beetje meer de hoop.
    Begin pukketjes te krijgen( het weekend al)
    En ik heb sinds vanacht ook last van nacht zweten. Dit zijn vaak dingen die volgens mij ook had voordat ik ongie werd.
    En volgens mij zijn dit ook geen zwangerschaps symptomen.:(

2. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey lin, maak je niet druk om zwangerschapssymptomen meid. Er zijn veel vrouwen die zo vroeg helemaal nog niets voelen. Ik zou mij daar niet zo ongerust in maken. En met de utro is helemaal al alles in de war, dus blijf positief denken!

3. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Lin: no worries! Er kan nog vanalles gebeuren!

Panter, hoe is het? Beetje geslapen vannacht?

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb geslapen als een os! test is nog steeds knalpositief...die is donderdag ook nog wel positief...
    Bloeden is wel meer...maar het is anders dan een normale ongesteldheid...
    Ik weet het niet hoor!

5. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Oh Panter, leef helemaal met je mee! Wat een ellende die onduidelijkheid! En je testen die knal blijven, je zou denken dat als het mis gaat, het af zou nemen.

Ik hoop zo dat het toch goed gaat, dat dit een rare streek van je lijf is. Ik blijf duimen voor een wonder, die gebeuren namelijk echt!!

Donderdag, kom snel!!!

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Lin, ik zei de avond voor de positieve test nog tegen lief: het is niet gelukt hoor...mijn ongipuist komt alweer door en ik voel helemaal niks.
    De volgende ochtend een mooie positieve test...it aint over till it's over meid!

Pinda, hoe gaat het met jou? Is de klap al gekomen?

7. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Ja maar dat nachtzweten er ook bij.. maar ja we zien het wel.
    Wil me er niet te druk over maken. Ik maak me ook niet zoon zorgen over wat ik niet voel, juist nu over de dingen die ik wel voel.:(

Maar och panter vind het echt zo vervelend voor jou deze situatie.
    Deze onduidelijkheid lijkt me heeeel frustrerend. Ik hooooop echt dat er donderdag goed nieuws is hoor.

En ik moet trouwens zeggen een vriendin van mij heeft bij 2 zwangerschappen op het begin best wel veel bloed verloren. Maar de bebe bleef stug zitten hoor!:)

8. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Lin, maak je niet druk meid, die kwaaltjes kunnen ook echt wel van de utro zijn hoor! Ook ik heb last van opvliegers, en voor mij is het echt nog veelste vroeg om te zeggen dan het wel/niet gelukt is...
    Ik merk ook dat ik veel vaster slaap dan normaal en ik droom veel.......

@ Panter, je zou idd zeggen dat als het mis gaat die test nu minder sterk moet zijn.... Wat gaan ze donderdag doen? Bloedprikken? Verschrikkelijk zeg die onzekerheid!

Hier vliegen me emoties op en neer, ene keer denk ik, ohh het zou nu gewoon raak kunnen zijn, andere moment denk ik weer waarom zou ik het geluk hebben dat het de 1ste poging lukt!! Wordt gek van mezelf!
    Schrijf met een aantal meiden op facebook van een ander forum en daar is nu ondertussen iedereen op 1 meisje na en ik zwanger.... Allemaal via IUI of ICSI dus ik gun het zo ontzettend maar ik ben zo bang dat ik dadelijk de enige zal zijn waarbij het dan weer niet lukt!
    Merk ook dat ik deze week en denk komende week het zwaarste vind van de behandeling... voor de TP wordt je een beetje geleefd vind ik, met spuiten, echo's en nu heb ik dat niet meer... Teveel tijd nu om na te denken! Bleh!

X

9. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Panter: neeeeeeee.... wat erg...... en wat een onzekerheid... Ik blijf duimen draaien voor je!
    Een vriendin van mij was helemaal verbaasd toen bleek dat ze 4 weken langer zwanger was dan ze dacht, want ze was nog een keer 'gewoon' ongesteld geweest, maar ja, dat is eerder uitzondering dan regel, maar ik hoop echt dat het voor jou ook niet betekent dat het einde oefening is!

@Suusjelove: jemig, wat kl*te meid!

@Pindakoek: ach nee, meid toch :(
    Ik heb niet een weekje vakantie, maar over een weekje. Dan werk ik nog even een week door zonder leerlingen en dan vijf weken niks, heerlijk...

@Janka: JAAAA, gelukkig! Het wachten was lang maar wordt beloond, jippie!

Hier is vannacht eindelijk mijn ongie doorgebroken, dus het ziekenhuis is gebeld en nu is het wachten op het moment dat ik mag (lees: moet) gaan spuiten...

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @panter heb je donderdag een bloedtest...

@diva wat fijn dat je nu eindelijk ook mag gaan starten...

heb vanmorgen de pregnyl gezet... wist niet eens meer hoe dat moest haha... neem aan gewoon in de buik he...
    die deed wel een beetje pijn vond ik...

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    suusje, die pregnylspuit is een rotspuit, dat middel is heel dikkig en doet pijn bij injecteren. idd gewoon in je buik net als de andere spuitjes.

Ik heb donderdag geen bloedtest, ik moet een thuistest doen en dan ZH bellen. Ik neem aan dat ze daarna wel een bloedtest willen doen, en dan maaandag weer om te kijken of het gestegen is.
    Ik hoop nog steeds dat het bloed weg gaat, zo plotseling als het gekomen is....heb nog steeds een klein beetje hoop. Tegen beter weten in denk ik.

12. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Diva, wat fijn dat je ook van start mag nu! Toi toi toi!

Suus de Pregnyl is idd een gemene prik. Ik had hem een uur vt voren uit de koelkast gehaald en heeeeeeeel langzaam gespoten, maar toch brandde het nog flink!

Lin, denk idd dat je, hoe moeilijk ook, niet teveel naar kwaaltjes moet kijken. Je lijf is nog zo van streek door alle hormonen en een zwangerschap kan ook vreemde kwaaltjes met zich meebrengen!

Panter, ook ik koester nog hoop voor jou vanwege die knaltesten!

Vandaag ga ik de hele dag kaarsjes branden voor alle meiden hier en mezelf!

Gelukkig ben ik niet meer flauwgevallen en het bloeden lijkt ook stukken minder, maar heb nog wel wat krampen.
    Dit word een lange dag, want morgen mag ik pas bellen voor bevruchtingen...

13. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Fijn dat het beter gaat Roodje! Steek de kaarsjes maar aan!!!

Suus, de pregnyl is dus gezet. Nu hopen dat je snel ongesteld wordt en dat je weer verder kan. Zo balen dit...

Panter, ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen. Ik hoop met je mee, zou willen dat ik een arts was, zodat ik je kon vertellen wat er aan de hand is. Helaas ben ik dat niet... Knuf...

14. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Meiden, goed en slecht nieuws! Slechte nieuws is dat ik niet zwanger ben...goede nieuws is dat de twee overgebleven eskimo's zijn doorgedeeld en dat ze beide worden teruggeplaatst zeer binnenkort!!
    Phoeh..gelukkig niet meteen weer gaan spuiten! Superblij!

Sorry ff ego bericht!

15. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Pinda dat is geen ego bericht!!! Super, 2 eskimo's... Nou dat komt zeker goed!!!

16. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Pinda krijgt een tweeling! ;)
    2 pinda's in een dopje haha :D

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Pinda, jammer dat je niet zwanger bent...maar ontzettend fijn dat je 2 eskimo's hebt!! Top!!

Hier gaat het weer wat beter. Sinds 2 uren is het bloeden gestopt en nog héél licht. Ik ga toch nog maar ff door met de utro...had vanmorgen de laatste dosis in moeten brengen maar heb op internet gelezen dat utro een zwangerschap ondersteund en aangezien ik geen krampen heb en niet heel veel bloedverlies heb, hou ik toch nog even hoop.

Wellus, nietus, wellus, nietus gaat nog even door!

18. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Panter: ik hou het op wellus! Als je testen zo positief blijven, moet dat wel. En een beetje bloedverlies is ook niet geheel onbekend bij een beginnende zwangerschap. Ik zeg JA tot het tegendeel bewezen is!

19. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Ik ben het eens met Kiekske :)

20. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Oh pinda, vergeet ik jou helemaal! Wat super dat je twee eskimo's hebt!! Op naar twee wondertjes!

Deel Deze Pagina