Hallo allemaal @panter: het blijft spannend he. Jammer dat je morgen geen bloedtest mag doen, anders kon je daarna op vrijdag al kijken of het gestegen was of niet en moest je niet bang het weekend afwachten. @pinda; idd goed en slecht nieuws! Wanneer worden die cryo's dan precies teruggeplaatst? Is dat op het moment van je eisprong? Worden ze alletwee ontdooid?
OOh pinda wat goed 2 cryo's! super hoor!!! Nou hoop dat je snel verder kan en dat die 2 snel in jou buikje komen! OOh nou panter je houd het wel heel spannend zo hoor!! maar ik ben het eens met de rest va->n de meiden! Hier nog steeds op het wachtbankje..... buikpijn heb ik met vlagen. En mijn gezicht is versierd met pukkels
@Panter: hopelijk zit alles nog goed bij je!! bloeden kan erbij horen..zelf had ik ook geen krampen erbij maar ik had dan ook geen positieve test @Jenka: haha thanks meis! Hoe gaat het met jou, heb je al veel kwaaltjes @Me: ja ze worden beide teruggeplaatst. Ik word 3 juli gebeld en dan maken ze een afspraak met mij wanneer het gaat gebeuren. Weet niet of het in mijn eigen cyclus gebeurd..ze had het wel over 'medicijnen die worden uitgeschreven'. @Suus: hoe ging het met de pregnyl spuit? @Lin: klinkt goed alleen kan het ook door de hormonen komen...gelukkig heb ik geen puistjes in mijn gezicht gehad..iets onder mn nek heb ik wel behoorlijk veel puistjes gekregen... Kon het niet geloven vanmiddag dat ze allebei werden teruggeplaatst en goed gedeeld waren..!! was op bezoek bij een cliënt en kon na het telefoongesprek mijn gedachten er niet meer bijhouden...ook het telefoongesprek heb ik maar voor de helft gehoord..alleen de belangrijkste dingen heb ik onthouden...helemaal overrompeld was ik
He pinda, ik voel helemaal NIETS!!! Heel bizar... Panter we duimen nog even door... Zo veel positiviteit, dat moet oed komen! Suus, vertel hoe was de pregnyl? Lin, je ben nie de enige ik heb sinds de Gonal puistjes en die zijn nog niet verdwenen... Zie er niet uit! Kiekske hoe is het me jou???
Ik ben laat gaan slapen. Heb mijn wekker gezet om 09:50. Mag vanaf 10u het zh bellen. Lig al vanaf 05u naar het plsfond te staren!
@Pinda oh wat een super nieuws... Ben echt blij voor je... Ik hoor over cryo's altijd heel veel succes verhalen... Jullie ook..?! @Roodje wat een spanning he... De pregnyl vind ik echt een rot spuit... Dat plekje is nog steeds gevoelig... Ik heb geen idee wanneer mijn ei nu gaat springen...
@ nou mijn kwaaltjes lijken er eerde rop dat ik ongesteld wordt Maar ja we wachten nog 5 daagjes af. @pinda ooh ben echt blij voor je!!! straks misschien gewoon twins! En wat fijn dat het ook al zo snel kan he, daarom baalde ik er ook zo van dat wij geen cryo's hadden. Als deze mislukt mag ik weer denk ik 3 maanden wachten voordat we kunnen beginnen. @ roodje, och hahahaha zo erg dat je gewoon niet kon slapen! Oeeeh nou nog even en dan kun je bellen @ suus jaaa die pregnyl is een rot spuit he. vond je het ook eng om hem erin te zetten?? @ panter hoe is het met jou??? @ mona en me, hoe voelen jullie je verder???
Hier alles goed, test knallerdeknal.....wel bloed maar niet zoals ongi. Ik ga uit van het ergste maar heb nog wel wat hoop. Morgen ZH bellen!
@Panter: dat moet gewoon goed zitten toch!!! Misschien bloed van de innesteling of je was in verwachting van een tweeling, wat er nu eentje is geworden Ik duim nog steeds voor je!! @Suus: vervelend die pregnyl spuit, succes met het klussen! @Lin: dat kan ook een kwaaltje zijn, de ongesteldheidspijntjes @Roodje: spannend meid, duim voor je!
Pinda, tweeling kan niet volgens mij....er is er 1 terug geplaatst en volgens mij deelt een 1 eiïge tweeling zich in het stadium voor het morula stadium. Ze hebben een morula terug geplaatst, volgens mij kan die niet meer delen.
Net naar de fertiliteitspoli gebeld en ik heb morgen om 14:45 de TP in het VUMC Jammergenoeg kon ze niet veel meer vertellen dan dat. Volgens haar wil het VU nog vandaag en een deel van morgen afwachten om uitspraak te doen over de verdere deling en hoeveel eitjes er uiteindelijk bevrucht zijn. Blijft spannend dus! Maar vanaf morgenmiddag heb ik ook een emmy in m'n buik Mensen nog tips? Als ik de komende 2 dagen op mijn hoofd moet staan dan doe ik dat namelijk! Haha
Roodje wauw TP!! Joepieeeee!! Geen tips, maar probeer het de komende week wat rustig aan te doen. Niet zwaar tillen en je rust nemen zodat al je energie naar je emmie gaat. Zo heb ik het gedaan...
Roodje: goed nieuws!!! Morgen heb je een minibeebje in je buik! Panter: ik blijf er bij dat je gewoon zwanger bent! Je testen blijven knallen en dat is bij een mk niet. Daarnaast kan ligt bloedverlies voorkomen in het begin; innesteling, lijf nog niet helemaal ingesteld op zwangerschap. Blijf jij maar bolletjes proppen, je lijf heeft het nodig. Ik wou dat ik nog meer voor je had, maar dat heb ik helaas niet meer
Oh roodje: niet in bad, rustig aan, vitamientjes nemen en bolletjes opsteken. Oh ja, en natuurlijk praten tegen je buik
Kiekske ik heb nog voor 13 dagen....en ga donderdag overleggen met ZH. Misschien dat ze toch nog wat voor willen schrijven...en anders ga ik vanaf volgende week de dosis halveren en kijken wat er dan gebeurd. als ik volgende week ipv 400mg per dag 200 mg per dag doe, kan ik er 30 dagen mee.
en mss is maandag ook wel duidelijk wat er loos is, en kan ik ermee stoppen als de zwangerschap niet goed is.