Hier zet het nu echt door...verschrikkelijke krampen...sla er dubbel van... helaas, het was ook te mooi om waar te zijn.
@ Panter, wat erg meid!! Ik weet niet wat ik moet zeggen, heb je het ziekenhuis al gebeld wat je moet doen nu? @ Roodje, bij mij werd na het inbrengen van de eendebek eerst de boel met watjes met schoonmaakspul , daarna knikte ze pas naar het lab er kwamen ze met het slangetje met onze topper! Goed dat je het lijstje weer erop gezet hebt! Kon idd ook al niet meer terug vinden! Hopelijk dadelijk wat meer roze in de lijst! X
Bel morgenvroeg ZH. Om te vertellen dat ik posi test en bloed met krampen heb. Ze kunnen het toch niet tegenhouden, het moet er uit. ik stop ook met de utro.
Wat een trieste dag Ik hoopte zo dat je beebje zou blijven plakken Panter Weet ook niet meer wat ik moet zeggen... *hele dikke knuffel*
Ik vind het gemeen van de natuur. Waarom krijg ik nou toch steeds een miskraam? Ben je zo blij zwanger te zijn..en dan elke keer weer een miskraam. Ik vind het niet eerlijk hoor! waarom?
Panter, misschien toch nog heel even doorgaan met de utro, tot morgen... En de vraag 'waarom'? Ik zou willen dat ik een antwoord voor je had. Dat ik je kon vertellen wat en waar het mis gaat. Ik kan je maar één antwoord geven: laat het onderzoeken. Drie miskramen is niet eerlijk, moet niet kunnen. In Nederland willen ze misschien nog niet kijken, maar in Gent en DD wel. Zij onderzoeken ook veel uitgebreider, zeker Dr Pf in DD. Denk er eens over na als je er klaar voor bent. Voor nu: gooi het eruit meid; ben boos, verdrietig, alles wat jij wilt zijn. Sterkte... *knuf*
gent en DD is te ver weg...ik woon bijna aan de waddenzee. Heb geen rijbewijs dus mijn mna moet ook steeds vrij dan...en de afstand is te groot. Arnhem is al bijna niet op te brengen... echt doorgaan met utro?? heeft dat nog zin?
@ Panter, tis ook gemeen allemaal! Bleh! Hebben ze wel eens onderzoek gedaan bij jullie dan waarom je steeds een miskraam krijgt? Dikke knuffel
ik heb er een tampon ingestopt. Dat mag eigenlijk niet met een MK, maar ik lig helemaal open van die 14 dagen inlegkruisjes voor het opvangen van de utro. Nu voel ik me ook meteen beter, ik zie geen bloed meer en voel het ook niet lopen. Was goed idee van me! Infectierisico is klein, als ik niet getest had dan had ik gedacht ongesteld te zijn en ze ook gewoon gebruikt. Dus vond ik dat het nu ook wel kon. Ik ben nog steeds eigenwijs
O pantertje... Tja de waarom vraag!!?? Als ik het wist zou ik het je zeggen... Sommige dingen zijn zoooooo oneerlijk!! Vind het verschrikkelijk wat jou overkomt. Ik snap dat je stopt met de utro, zou ik ook doen... Maar aan de andere kant morgen toch naar het zkh??? Dan kan je daarna toch altijd nog stoppen?? Succes en sterkte iig!!! Roodje geen probleem van het roze. En jij, je krijgt een baby ( emy) morgen woehoehoejeeehiephoeratoperdetoppieheeeeeeeee!!!!!!!! Succes hoor!!! Ik spam je morgen nog wel ff!!!
@panter: ohhh meis wat naar en oneerlijk!!! *knuffel* @roodje: veel succes morgen! @mona: spannend he dat wachten en die kwaaltjes maken het er niet beter op! @jenka: wanneer heb je de eerste echo? Is dat hetzelfde als bij een 'normale' zwangerschap? @suus: hoe gaat het met jou?
9 juli echo.... Weet niet of het net zo is als een normale zwangerschap..heb geen vergelijking en weet eigelijk bar weinig... Ik wacht wel af Roodje Succes!!!!
@Pinda dank je voor het vragen... Het gaat wel... Baal er heel erg van en ben ook heel erg teleurgesteld... Heb echt een dipje.. Euh zeg maar een dip... Mijn mannetje is wel heel positief maar snap ook niet zo goed dat ik dit echt erg vind... Maar ja mannen en gevoelens is al een probleem en daarbij voor hem is het natuurlijk ook anders... Hij heeft er niet echt iets voor moeten doen en was er dus niet echt mee bezig...
@ panter, och meid. gatver weet gewoon niet wat ik moet zeggen, vind het heel erg voor je! Maar gelukkig doet de tampon je wat goed haha. Zal vast wel mee vallen met het infectiegevaar toch. En wat je zegt als je niet had getest had je het nu ook niet geweten. Denk aan je! en sterkte he meid. Heb je het ziekenhuis al gebeld? @ me, jij ook heel veel sterkte vandaag met het afscheid van je meme. @ roodje heeeeeel veeeeel succes vandaag!!!! op naar een topper!!!