@Suus: kan helemaal begrijpen dat je in een dip zit meis, pfff zo oneerlijk allemaal!!! En ja mannen...ik ken het..die van mij blijft ook positief maar wil zich groot en sterk voordoen voor mij...geloof me dat hij er echt wel verdriet van heeft!! @Roodje: succes meis! @Jenka: echo is volgens mij behoorlijk snel wel fijn
Hoi meiden. gebeld met arnhem, volgens hen heb ik nu geen MK, en ben ik niet ongesteld ( bloedverlies is te weinig voor dat). Ik ben nog steeds zwanger, en het kan alle kanten op. Ik heb een echo afspraak gekregen voor 9 juli, en moet volgende week nog een test doen. Is die test negatief dan gaat de echo niet door en anders wel. Maar ik mag nog hoop hebben en ben zwanger tot het tegendeel bewezen is. Dus nog even een paar weken in spanning!! liefs
Suusje: die dip is te begrijpen hoor, logisch. Is toch een klap. En mannen, tsja... Hier ook een man die zegt het wel te snappen, maar soms zie je dan die blik. Maar hij troost me iig wel altijd, dat is al iets. Jenka: 9 juli echo, spannend! Dat is al bijna! Panter: doorgaan met de bollen! Wat ontzettend spannend! Hier draaien de duimen overuren!
ik moet stoppen met de bollen, omdat die uitstel van executie kunnen geven. Als het goed zit blijft het zonder die bollen ook wel zitten zeggen ze. En anders niet.
Het blijft gewoon lekker zitten! Jullie frummel heeft een heerlijk plekje gevonden. Hij moest er wat moeite voor doen, daarom had je wat bloedverlies en krampen. Zo gaat het gewoon! Dat moet!
Panter dat is best goed nieuws... Ik btw ook 9 juli (11.00 uur) voor de echo. Hoe laat mag jij... Wel leuk als we beiden dat goede nieuws krijgen Ik heb vertrouwen dat het goed komt! Me, sterkte vandaag!! Kiekske hoe gaat het bij jou??
De echo bij mij is 15.50 uur en het is alleen om te kijken of het in mijn baarmoeder zit. Een hartslag kunnen ze dan nog niet zien, dus moet als het in mn BM zit later nogmaals terug komen voor een echo
Oh dames, die banners staan jullie goed hoor! Lekker 8 maanden laten staan!! Jenka, hier alles wel ok. Zenuwachtig voor morgen. Behoorlijk zenuwachtig voor morgen. We hebben eerst een afspraak met de arts; uitgangsecho en gesprek. Heb een hele vragenlijst! Daarna de pipelle Wil niet meer, eng... En als het goed is ook een gesprek met de vroedvrouw voor ons schema en alle recepten. Nog een doosje spuiten en naalden meevragen, want mijn dosis past niet in de bijgeleverde spuitjes. Zo handig Maaarrr... verder gaat alles wel goed. Vanavond al naar Gent, want anders is het morgen veeeeel te vroeg dag. Hoe is het verder met jou? Hebben jullie het al aan anderen verteld?
@RooDje: heeeeeeel veel succes vanmiddag!!! @Pindakoek: wat jammer dat je niet zwanger bent zeg, vreselijk. Maar 2 cryo's is mooi! @Panter: wat een onzekerheid, moet verschrikkelijk zijn! Je wil niet dat deze poging mislukt is, maar niks weten is ook geen pretje... Hier nog geen extra nieuws, ik wacht op de brief van het ziekenhuis met de recepten en het spuitschema...
Suusje, knuffel meis! kan me goed voorstellen dat je ff er doorheen zit. Alles voor niks geweest..pfff. De volgende poging gaat vast beter meid, nu weten ze iig hoe je reageert op de hormonen. maar nu weer dat wachten is ook niet leuk! Roodje, toi toi toi! Hier toch maar weer de utro naar binnen gestopt. had het gisteravond en vanmorgen niet gedaan...maar sloeg toch aan het twijfelen. Bij twijfel niet doen heb ik altijd geleerd, heb er dus voor gekozen nog niet te stoppen.
Panter, Natuurlijk zit je emy daar en dan voel jij je vast ook iets beter. Ben wel gestopt met de utro ( al wel als de dood dat ik ongi word ) Miss moet je toch luisteren naar de vk... Maar jij kent jezelf het beste en moet zeker doen waar je je goed bij voelt meis! Kiekske, gaat bij jou wel weer van een lije dakje... Maar goed straks heb je je pakket volledig en kan je ( verder ) gaan hobby-en ( zo noemde ik het ) Ik heb het de directe fam verteld, maar die wisten dat ik bezig was. En wat vrienden die op de hoogte waren. Straks als ik uit de gevaren zone ben de rest... Werk weet dat ik zwanger ben, meer niet. Maar dat moest wel want ik krijg dan een andere werkplek. Iig heel veel succes morgen! Dutchdiva, spannend hoor!!! Ook jij kan gaan hobby-en straks Ik heb niet veel nieuws, de rekening voor de opslag van mijn cryo's binnen. Behoorlijke pijn in mijn rug maar denk dat het komt vanwege mijn kromme rug en ik mijn sport en oefeningen daarvoor al een poos niet heb gedaan ( vanwege die hele behandeling ). Dus straks als ik weer kan rennen gaat het vast weg!
Diva: Jij moet ook lang wachten zeg! Hebben ze wel een tijdsindicatie meegegeven? Dat je ongeveer weet hoe lang je nog moet wachten? Panter: hoe is het met je bloedverlies/ krampen? Weg of nog steeds aanwezig? Goed dat je de utro weer gebruikt!
Jenka, ik probeer me er maar allemaal niet zo druk om te maken. Het ene moment gaat me dat beter af dan het andere. Uiteindelijk heb ik er alleen mezelf mee, dus rust is gewoon veel beter. Morgen komt ook wel weer goed. Leuk dat je het al aan wat mensen verteld hebt! Hoe waren de reacties? Die rugpijn kan ook komen door je zwangerschap. Het groeien van de baarmoeder enzo. Zit het heel laag? Hopen dat het sporten weer gaat helpen!
Dames stuur toch even snel een ego berichtje. Hier sinds vanochtend heeel klein beetje bruin verlies. Maar heb even een tampon erin gestop en gelijk er weer uit gehaald. En dat was toch wel rood. Het is allemaal nog wel weinig, maar ik denk dus dat de poging is mislukt helaas. Ik probeer er op het moment niet te veel aan te denken, want zit op mijn werk dus. Ga vanavond vast wel even een potje lekker janken
Oh Lin, ik hoop ook voor jou dat het niet doorzet, dat er een innesteling plaatsvindt, dat je beebje zijn plekje gevonden heeft. Heb je al een test gedaan? Knuf voor jou!
Nee wou zondag gaan doen. Dus ik wacht het nog even af en doen zondag sowieso wel een test. Maar begin nu ook wel wat ongiekrampen te krijgen. Ach ja helaas... het is alleen zo jammer dat ik straks weer zo lang moeten wachten aangezien wij gelijk voor de 2e poging moeten gaan en geen cryo's hebben.
Het zou wel echt zeer balen zijn (understatement van het jaar)... Maar waarom moet je zo lang wachten? Wat voor regels gelden er? Ik moet de cyclus meteen na de icsi + 1 natuurlijke cyclus afwachten en mag dan weer starten. Is het bij jullie anders?
Nou ik zal maandag wel even horen als ik bel.. maar ze zei toen tegen mij heb je een cryo is het gewoon 1 maand wachten. Maar moet je weer oovernieuw dat ik rekening moest houden met 3 maanden. Dus dat zou betekenen dat ik over 3 maanden dan weer met de pil zou morgen starten. Ze zei oook om je lichaam even rust te geven ( wat ik onzin vind, ben heel sterk hoor) Maar ook door de wachttijd. kon in principe gewoon weer onderaan de lijst. Dus ik ga maandag gelijk vragen of ze mij ook weer in kunnen plannen. En dan moet ik over 3 weken terug komen voor een gesprek. Het kan wel zijn dat het misschien een maand eerder is hoor. geen idee ik hoop het wel hoor