1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    OOoeeh roodje ik zie dat je online bent:p

Ben heeeeeeeeeeeel benieuwd naar je emmy:D

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Lin, welke wachtdag na TP zit je nu?

Roodje, en?????

Kiekske, hier vanmorgen wel krampen en na de utro niet meer. haha...bloedverlies blijft echt minimaal of ik nu wel of geen krampen heb. Ik kan bij wijze de hele dag met 1 maandverbandje, hooguit 2 en die zijn dan nog niet doordrenkt maar half vol.

3. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ panter ik zit nu op dag 12, vorige week zondag was te tp.
    Maar ja morgen is het precies 14 dagen terug dat de punctie was

Ik mooet wel zeggen heb nu ook even geen bloed meer. Maar ruikt wel echt naar ijzer zeg maar. Dus ja .

@ panter, dat is niet echt veel. in iedergeval niet een goede ongesteldheid|! nou blijf voor je duimen hoor

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Lin, wat spannend. Mijn bloed ruikt ook naar ijzer...bloed= ijzer ;)
    Ik duim toch nog even door!!

5. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Oeh bah, de geur van bloed... Ik voel em altijd zo vies in DE tijd van de maand... Jeg...

Roodje: waar blijft de update????? Wij zijn nieuwsgierig!!!

Panter/ lin: voor jullie beide hou ik gewoon hoop! Tot het tegendeel bewezen is!

6. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Ja hahahaha dat snap ik panter, maar omdat het nu al zo ruikt denk ik al dat het mis is hahaha... Maar ja we wachten het nog wel even af..
    En anders kan ik me vast weer gaan verheugen op de morfineprik:p het enige leuke aan de behandeling.

Ja rooodddjeeee we zijn heeel benieuwd hoor

7. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier net terug van de begrafenis. Ik heb mij redelijk sterk kunnen houden, niet teveel zitten wenen. Heb mij volledig afgeblokt tijdens de viering. (heb dus ook niet gezien wie er allemaal in de kerk zat). Buiten stond natuurlijk mijn schoonmoeder en dat was wel ff ambetant, aangezien ik al 3 weken niet meer geweest ben. We moesten ze zoiezo passeren en ze begon te babbelen tegen mij, of het geen tijd was dat ik nog eens naar hen kom, dat het voor niemand gemakkelijk is, blabla... Heb er niet echt op gereageerd, maar vond het misplaatst van haar om er daar over te beginnen. In plaats dat ze misschien eerst eens haar verontschuldigingen zou aanbieden. Ik kan er echt niet tegen dat ze niet inziet welke fouten ze gemaakt hebben en zolang ze dat niet gaan inzien, ga ik niet. dat ze dan maar denken dat ik de moeilijke ben. Heb haar wel geantwoord met 'voor wie denk je dat het het moeilijkste is in heel die situatie'. Ben blij dat alles achter de rug is van die begrafenis en dat ik het goed doorstaan heb.

@panter: Hebben ze dan geen bloed geprikt bij jou?

@lin: nog niet wanhopen he, maar kan heel goed begrijpen dat het frustrerend is.

@roodje: En?

8. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Me: het zal een zware dag voor je zijn geweest. Nu lekker rustig aan...

Sommige mensen zullen nooit inzien dat ze iets fout doen, want die doen namelijk niks fout. In hun ogen. Ze zijn daar heilig van overtuigd. Bij de schoonouders van een vriendin van mij was het precies hetzelfde. Continue gezeur en gemopper en mijn vriendin en man hadden het altijd gedaan. Het is nu op een punt dat mijn vriendin ze nooit meer ziet, manlief gaat er heel soms heen met de kinderen en als de schoonouders ooit eens langskomen, is dat altijd op het moment dat mijn vriendin niet thuis is.

Mensen die nu niet zien dat ze zelf iets fout doen, zullen dat ook nooit zien. Maar of ze er gelukkig van worden...??

9. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    He me, heel herkenbaar.. Ik heb ook een schoonfam. die zich werkelijk overal mee bemoeid en gepasseerd voelt bij het miste of geringste... Weet je wat (schoon) oma deed op mijn trouwdag?...... Met een sleutel over mijn rug heen in de vorm van grap... Daarna staan zeuren in de wc dat ik hen vaker moest bellen.. Zo heb ik leio voorbeelden van manlief zn oma, moeder oom en tante... Gelukkig is zn pa en nieuwe vrouw ge-we-l-dig!

Moest ook ff deze fristratie kwijt aangezien ik net een kaartje binnen kreeg van mijn schoonma... In blijde verwachtig met de tekst de rest van de fam is ook super blij voor jullie... Zei nog tegen haar rustig aan en hou het ff stil vanwege alle risico's. Hoe meilijk is het om te luisteren???

Roodje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????????......

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Roodje, hoe is het meid??? Het is nu wel erg lang stil!!! We gaan ons zorgen maken!!!

Me, wat vreselijk respectloos van je schoonmoeder om op een begrafenis een conflict te starten....goed dat je er niet te erg op in bent gegaan.
    Sterkte meis!

Jenka...joh oude mensen kunnen niks voor zich houden...haha...erg eigenlijk ook! Maar goed, misschien had je je mond beter kunnen houden tegen het ouwe hart ;)
    Ze is natuurlijk té blij om oma te worden en kon het niet voor zich houden...

11. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Oh dames sorry voor de late update hoor! Wilde jullie niet ongerust maken!

Ik heb vannacht nauwelijks geslapen, had een beetje mot met vriendlief en last van zenuwen dus om 5u vanochtend stond ik te kotsen :( Wat een rotnacht was dat!

Om half 2 was ik bij de acupuncturiste (die heeft ook een praktijk in de buurt van het VUMC) en die wilde mij pertinent nog zien voor de TP. Daar ben ik in huilen uitgebarsten! Ik was er zeker van dat het zou mislukken, want ik voelde me belabberder dan ooit...
    Ik kreeg toen volgens mij het dubbele aantal naaldjes als normaal en heb ik een uurtje geslapen en...voelde me als herboren toen ze me weer kwam wekken! Ze gaf me 6 pleistertjes in mijn rechteroor met kleine drukpuntjes erin. Die zullen me de komende week moeten helpen rustig te blijven.

Anyway, Inmiddels moest ik mega nodig plassen. Op het papiertje wat ik van de arts had gekregen stond dat je met halfvolle blaas moest komen, maar mijn blaas stond op knappen. Hij zat zo vol dat lopen pijn deed! :$ Aangezien ik niet mijn blaas voor de helft kan leegplassen moest ik dus met pijn die kamer binnen. Ik was bijna bang dat ik die arts zou onderplassen als ik daar met m'n benen wijd lag! Haha

De arts vertelde dat er van de 4 eicellen 3 bevrucht waren. 1 was 8-cellig (werktitel: Flip) en die werd terug geplaatst. Over de andere 2 (Flip 2 en 3) krijgen we binnen 2 weken bericht per brief op ze ingevroren kunnen worden. Als ze allebei van goede kwaliteit zijn dan worden ze apart ingevroren, maar als ze van matige kwaliteit zijn dan worden ze in 1 rietje ingevroren. De laatste bevruchting is helaas niet goed gegaan (dus een Flop ipv Flip! ;))

Vond het bijzonder te zien hoe het embryo werd ingebracht en we kregen ook een fotootje mee :)
    Gelukkig heb ik mijn plas in kunnen houden (ben daarna als een idioot naar de wc gegaan, volgens mij was ik wel 5 minuten aan het plassen!)

Ja en nu... nu moeten we maar hoop houden dat ons Flippie blijft plakken!

Was bij thuiskomst gaan koken en na het eten in slaap gevallen. Had tussendoor wel ff via m'n tel op ZP gegluurd, vandaar dat ik online was!

Lin en Panter het komt goed meiden. Mijn kaarsjes branden nog steeds!

Me, wat vervelend dat je op zo'n verdrietige dag zo'n confrontatie moet aangaan. Probeer je er niks van aan te trekken (ik weet dat het moeilijk is!) dat mens is het niet waard!

Jenka die rugpijn is raar maar waar een goed teken hoor ;)

Kiekske gaat het nog een beetje met je zenuwen? Heb je nog ergens zo'n pilletje kunnen scoren?

12. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Roodje, woehoei... 8-cellig is vet goed... Nu heb je een ba-by!!! Ik had ook een 8-cellige.. Geeft het je nog meer hoop???

Miss kunnen ze later op play-date... Lol! Knuf

Panter, ja je hebt vast gelijk;)

13. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Ja heel spannend! :D

Wat betreft familie: Bij mijn vorige zwangerschap hebben wij mijn schoonouders gevraagd het nog niemand te vertellen omdat ik ook pas 5 weken zwanger was. We hadden alleen onze ouders en broers/zussen ingelicht. De volgende dag belde ze op dat de buurvrouw het zomaar had "geraden". ;)

Dat gesprek met de BV ging ongeveer zo:
    BV "Hey hoe is het?!"

SM "ja goed! M'n zoon was gisteren hier met z'n vriendin!"

BV "Oh hoe is het met ze?"

SM "ja GEWELDIG!!!!"

BV "Oh? Is ze zwanger???"

SM "Ik mag niks zeggen!!!"

Grrrrrrrrrrrr!!! :x Het is dat ze m'n blog volgen, maar we hebben wel gezegd dat we voortaan misschien dingen toch langer voor ons houden als ze niet haar mond kan houden.

Idd hoe moeilijk is het he?!

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Roodje whoeehoeeee toppertje-flip aan boord!! Goede score meis!
    Ruzie met je lief inmiddels bijgelegd?

15. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Gelukkig wel @ Panter
    Ik dacht dat je vandaag naar het ziekenhuis moest voor een test, maar je hebt telefonisch contact gehad? Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen?! :(

16. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Roodje! Supergoed!!! Jihaaaaaa!!

Ach, en (schoon)moeders! Die kunnen niks voor zich houden, zeker niet zo'n geweldig goed nieuws. Ze zijn gewoon apetrots!

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Roodje, ik moest thuis een test doen en de uitslag doorbellen. Ik ga niet helemaal naar arnhem voor een test joh!
    Kan ik thuis ook wel doen nou? Maar goed...het blijft afwachten. Bloedprikken doen ze niet, tenzij ze echt een vermoeden hebben van BBZ dan word er bloed geprikt.

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kiekske, heel veel sterkte morgen en ik hoop dat het je ontzettend meevalt!!!

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Thanks panter! Ik hoop het ook. Geef gewoon nog eens aan van de verdoving, heb haar er toen ook al wel om gevraagd en toen was het goed. We zullen zien.

Nu op mijn hotelbedje. Manlief halve finale ek, ik zp. Beneden een bar vol duitsers!

20. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Oh dat verschilt dan ook per ZH want ik krijg volgens mij wel een bloedtest 11/07

Kiekske succes meis! Ik hoop ook voor je dat het meevalt! We denken aan je!

Deel Deze Pagina