1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nou kiekske, als je dan niet kunt slapen kan je altijd nog braadworst gaan eten met een stel dikke duitsers :D
    Ik hoop dat je wat kunt slapen, en je morgen snel klaar bent en met goed nieuws komt.

2. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Nou de Duitsers zijn aan het verliezen dus hoop dat ze je hotel niet op stelten zetten! ;)

3. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Haha! De rellen zullen wel losbreken straks! Nee, waren allemaal oudjes, maar het bier vloeide rijkelijk!

Ik slaap wel hoor, ik ben rustig. Ben wel zenuwachtig, maar niet dat ik in de stress schiet ofzo. Dat heb ik afgeleerd, daar heb ik alleen mezelf mee (en manlief waar ik me op af reageer...). Dat doen we niet meer!

Ik laat het morgen weten, maar kan wel pas laat worden. De 1e afspraak is om 10.10 uur, daarna nog de behandeling. Dan 1,5 uur rijden, honden ophalen en naar huis. Zal aan het einde van de middag worden. Maar ik laat het weten!

Meiden, slaap lekker! Thanks voor de lieve berichtjes!

4. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaaah roodje super dat je flip een goede embryo was! Hopelijk kinnen de andere flips worden ingevroren...
    Ik heb eigelijk geen idee hoeveel cellen onze topper had, ze noemde het een top embryo, geen idee wat ze dan daar onder verstaan...

Ook vandaag geen post ontvangen van ziekenhuis, heb de moed bijna opgegeven dat we eskimootjes hebben... :(

X

5. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Dank je Mona, we krijgen binnen 2 weken een brief, dus kan bij jullie toch ook nog komen?

Hoe voel jij je verder?

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Mona: ik heb ook geen officiele brief gehad van het zh terwijl ze dat wel gezegd hadden..:( heb toch twee eskimo's ;)
    @Lin: spannend jij weet dus ook bijna of je zwanger bent!! duim voor je!
    @Panter: hoop dat het bloeden nu een keer ophoud bij jou! Het is heel weinig maar lijkt me wel behoorlijk vervelend!
    @Me: belachelijk dat ze een confrontatie met je aanging! goed van je dat je er niet op in bent gegaan!
    @Roodje: 8 delig, super!! en fijn dat je het weer hebt bijgelegd met je vriend...told u so...:D:p
    @Jenka: ja mijn schoonmoeder is een lief mens maar echt ook een flapuit..hoop dat ze zich rustig houdt als het eenmaal zo ver is!

Hier de rekening van Univé binnen gekregen..moet 220 euro gaan betalen wat voor eigen rekening is :$ zag dat die hormonen normaal gesproken iets meer als 700 euro waren..

7. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Jemig roodje wat goed zeg. dat is echt wel een topper!!!.

En kieske heeeeeel veel succes!! Duim voor je. dikke knuf.
    En succes met die duitsers!!:p

8. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Oh vergeet ik jou helemaal Kiekske: veel succes meid!!!

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kiekske, sterkte vandaag!!!

Hier meer bloedverlies, én krampen :(

10. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Oh panter, dat klinkt wel heel eng...! :(

Meiden, bedankt voor de lieve berichtjes. Ik ga me nu aankleden, we gaan ontbijten en dan op naar het UZ. Tot later!

11. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ kiekske. Heeel veel succes!

X

12. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Roodje oh meiske wat super zeg... Geniet maar lekker van je flipje in je buik...

@Pinda krijg je die nu pas... Heb ik al moeten betalen... Ja dat is het eigen risico...
    Onze rekening was nog hoger en ik moet weer helemaal opnieuw beginnen dus verzekering zal blij met me zijn...

@Mona AZM is niet zo snel met de post dus komt goed..

@Kiekse heel veel succes..

@panter ik duim voor je...

13. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @suus, hoop dat je gelijk hebt en dat ze gewoon traag zijn met opsturen

@ kiekske, hoe is het gegaan meid?

Pijn in mijn (.)(.) is wat minder aan het worden, wel beginnen zw te jeyken.. Heb kok de hele morgen menstruatiekrampen.. Vind het eng... Tis nog te vroeg om ongi te worden.....

X

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mona spannend!! Het kan alle kanten op hoor. Niet wanhopen!

Hier is het echt einde oefening hoor. Bloedverlies als heftige mnestruatie en krampen..verschrikkelijk. Jammerdebammer...ik mocht weer even ruiken aan het geluk...gekaanstekerij van moeder natuur. ben er helemaal klaar mee, ze vernietigen de cryo's maar. Ik stop ermee.

15. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Panter ik vind het echt zo afschuwelijk voor je... Hele dikke knuffel...
    En laat je cryo's maar even met rust...
    Je bent nu gewoon heel erg boos en teleurgesteld... En daar heb je ook alle aanleiding voor..

16. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Panter, jeetje... Weer weet ik niet wat ik moet zeggen...dit vergt wel heel veel van je doorzettingsvermogen en optimisme. Ik kan me alleen maar voorstellen hoe erg dit voor jou is. Heb je het zkh al gebeld? O meiske ik hoop zo dat het niet is wat je denkt! Digitale knuffel!!!!!

17. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Oh panter, wat K*T!!!!! :x
    Laat je cryo's even met rust. Je hebt alle recht om je gewoon zwaar klote te voelen, het gevoel te hebben niet meer te willen, erg begrijpelijk. Sterkte meid, dikke knuf voor jou.

Hier: ik heb het overleefd! Het was pijnlijk, niet leuk. Had geen verdoving, maar dezelfde cocktail pijnstillers dan bij de hysteroscopie.
    Het ging ook allemaal wel ok, maar ze kon mijn baarmoeder niet inkomen (ligt wat gekanteld). Dus een klem/ haakje aan de baarmoedermond. Aaaaaauuuuuu!!!! Deze pijn overheerste, dus van de uiteindelijke krasjes heb ik helemaal niks gevoeld.
    Nu voelt het allemaal wat beurs ed. Pijnlijk. Maar komt goed. Even lekker op de bank liggen...

18. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Kiekske, doe de komende tijd lekkervrustig aan...weet zeker dat het niet voor niets is geweest ( had btw nog nooit van zoiets gehoord...) hoop dat je lekker verwend word en snel weer in orde bent!

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Panter: wat ontzettend K....!!! voor je :( begrijpelijk dat je boos en verdrietig bent en niet meer wilt!! Sterkte en dikke knuffel meis!!!
    @Kiekske: aaahhh auw...pijnlijk :( lekker rustig aan doen!!

Hoe gaat het met de rest van de meiden?? wat een warm weer he! Heb het gevoel alsof ik binnenkort een eisprong krijg..boobs zijn een beetje opgezet :$ allemaal de nasleep van die hormonen...pfff...:x

Vanavond én morgenavond uit eten in Amsterdam :p Gaan jullie nog wat leuks doen in het weekend?

20. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Zo zo pinda.... Waar ga je eten? Ik ken nog wel een aantal goede adresjes hoor

Deel Deze Pagina