Het gaat wel, ben gisteren het vruchtje verloren. Wel fijn dat ik het gezien heb trouwens. Zag er zo op het oog goed uit, goed doorbloed, mooi vruchtzakje..zat ook wat in het vruchtzakje...was hard en leek in zijn totailteit op een stukje rauwe lever. Heb moortje een zeemansgraf gegeven, heb het doorgetrokken en gezegt dat het snel terug moest komen. Na het verliezen van het vruchtje werd meteen de buikpijn minder en het vloeien ook. Heb het nu wel af kunnen sluiten. Het is goed zo.
Pff wat een ellende zeg... Dit is dus je 3de miskraam geweest..?! Gaan ze nu niks doen..?! Vind je wel heel moedig en echt een bikkel... Respect...
Ik ga vragen om bloedonderzoek, kijken ze maar even naar mijn stolling en chromosomen. Das zo gepiept...heb 9 juli afspraak staan.
@ panter och jemig was vast wel even emotioneel. En dat je ook echt het vrichtje nog hebt gezien is toch wel weer speciaal. Knap dat je zo sterk bent! dikke knuf voor jou!
He meiden... Lin, wat jammer van de test, had nog zo gehoopt dat jij ook roze kon worden! Panter, oww meisje wat verschrikkelijk en wat ben jij ontzegtend sterk als ik dat zo hoor!!! Heb vandaag een beetje last van hormonen of zo, boj het lezen van jou verhaal kwamen er gewoon tranen! Sterkte iig! Knuf Roodje hoe voel jij je?? En de rest? Nog nieuws of updates?? Ik voel nog steeds niets... Vind het zoooo eng...
Lin: wat rot dat de test negatief is Panter: heftig! Maar ik ben blij dat je het af kan sluiten voor jezelf. Succes meid. Jenka: ik snap je gevoel, het is ook zenuwslopend. Het liefst zou je allerlei kwaaltjes hebben, dan weet je dat het goed zit. Niks voelen is gewoon eng... Hier: alles ok. Vrijdag en gisteren best wat buikpijn gehad. Vandaag alleen nog met bukken. En weet je hoe vaak je bukt op een dag?! Ik nu wel!
Hahaha en hoeveel keer bukken?? Ja het liefst voel ik vanalles, maar ach... Denk heel vaak die digitest (clearblue) weer te kopen.. Nu moet hij een hogere score aangeven, maar als hij dat niet doet word ik gek... Dus echt durven doe ik het ook weer niet. Merk wel dat ik " lek " ( witte afscheiding ) en elke keer als ik dat voel lopen stopt mijn hart. Als het maar geen bloed is... Sorry beetje ranzig verhaal.. Het word tijd dat ik eens leer ontspannen... Wie heeft er goede tips?!
jenka, relax! de keer dat ik vanalles voelde kreeg ik ook een miskraam. het voelen van kwalen zegt niks meid!! Die digtest moet je ook niet steeds doen, dat zegt ook niks. Als vandaag de zwangerschap nog goed is, en je hcg prachtig hoog, kan morgen ineens alles over zijn. geniet van je zwangerschap zolang het duurt, als het mis gaat dan gaat het mis en daar kan niemand iets aan veranderen. Met een beetje geluk draag jij je zwangerschap gewoon uit, 1 op de 10 vrouwen krijgt een miskraam en dat ben ik deze ronde Geniet van het feit dat je zwanger bent, eet gezond, neem genoeg rust en wees trots op je lijf.
@ Lin, wat klote meis, had zo gehoopt dat er weer een zwangere bij zou komen!! Moet je nu stoppen met de utro? @ Panter, idd wel fijn dat je het vruchtje hebt gezien en je afscheid hebt genomen! Je bent echt een bikkel meid!! Dikke knuffel! @ Jenka, snap heel goed dat je het eng vind geen kwaaltjes te hebben, maar heel veel vrouwen hebben geen kwaaltjes! Nog f en dan krijg je een mooie echo.. Heb je ook geen last van gevoelige borsten? Hier ook geen kwaaltjes, (.)(.) zijn wel groter en opgezwollen maar de pijn trekt langzaam weg.. Bh's zijn aan de kleine kant aan het worden... Doen de hormonen toch nog iets goed, ipv alleen maar een dikke kont en buik te geven, ook dikkere (.)(.) ! Af en toe heb ik het gevoel dat ik ongesteld ga worden! Nog 5 dagen en dan weet ik meer, vind het nu al eng om naar de wc te gaan, bang om bloed te zien...... X
Spannend mona!!! Ik duim nog een beetje harder voor je! Suusje, hoe is het met jou? ben je al wat over de teleurstelling heen?
Panter thnx voor je woorden!! Mona, wel smorgens als ik wakker word doen mijn borsten zeer, maar dat trekt meestal wel weg... We gaan gewoon wachten tot de 9e dat is al snel...
@Panter: meis wat verschrikkelijk dat het heeft doorgezet!!! heelveel sterkte en hoop dat je snel zwanger bent en dat het maar een plakker mag zijn!! @Lin: jammer van je negatieve test! hopelijk moet je hcg gewoon nog stijgen! @Jenka: lijkt me ook wel eng om bijna niets te voelen..maar emotioneel zijn en veel afscheiding verliezen is een goed teken toch @mona: klinkt postief dat je grote boobs krijgt! spannend, hoop dat het raak is, wat denk je zelf? @Roodje: hoe voel je je Twee uurtjes geleden wakker geworden, echt lui vandaag gisteren uit eten geweest bij de mexicaan, veel cocktails gedronken en daarna nog uit geweest...lang geleden dat ik zoveel gedronken had haha...flinke kater dus nu...achja...nu kan het nog
@ Pinda, ik heb echt geen idee.. Voel me niet anders dan anders.... We wachten het maar af... @ Jenka, ik heb ook vooral 's morgens zwaren gevoelige boobs! En als ik mijn BH uit doe voelen ze ook best zwaar zeg maar... Maarja kan ook gewoon van de utro komen!! Ik hou het daar maar op X
Nog een paardagen mona en dan weet je waar je zere boobies vandaan komen. Duim!! Panter: heb je al ooit aspirine gebruikt tijdens één van jullie trajecten?
Spannend allemaal meiden..!!! Duim voor jullie allemaal... @panter ja op zich wel... Vraag me alleen heel erg af wanneer ik weer mag beginnen... Het is sowieso een klote periode... 4 baby's geboren in kennissen kring... Allemaal heel snel zwanger... En vriendin is vandaag uitgesteld... Dus zie niks anders dan baby's etc voorbij komen op facebook etc...
Oh Lin Ik hoopte het zo! Wat naar meis. Gaat het een beetje? Panter, wat heftig dat je het vruchtje hebt gezien. Goed dat je een afspraak hebt voor verder onderzoek. Ik wens je heel veel sterkte om dit samen met je lief te verwerken en hoop dat het toch nog mag lukken voor jullie. Jenka, ik had bij mijn vorige zwangerschap pas later symptomen (volgens mij vanaf 7 weken ongeveer) dus het kan nog allemaal komen, maar het is heel herkenbaar dat je een soort van bevestiging zoekt door het hebben van symptomen. Pinda, je hebt helemaal gelijk dat je het er lekker van neemt nu! Hier mega lage rugpijn, moe en een soort van constant hongergevoel. Morgen krijgt mijn beste vriendin een geplande keizersnee. Ben best ook een beetje nerveus voor haar.