1ste ICSI poging in Juni

Discussion in 'MMM clubs' started by RooDje, Apr 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,304
    0
    0
    Jeetje wat een heftige verhalen allemaal, pff... Succes meiden!

Even een update van mijn kant; ik ben goed beroerd van de pil, maar dat heb ik er wel voor over... In ieder geval is het aftellen begonnen, want 17 juli mag ik dan eindelijk beginnen met spuiten!

2. RooDje

RooDje Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,671
    0
    0
    Diva wat fijn dat je een datum hebt! Eindelijk mag je ook van start!
    Als je ff een paar pagina's terug gaat dan kan je ons lijstje opsnorren en jezelf toevoegen. :D Yaaaay! Spannend he?!

3. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Oh diva wat fijn dat je een datum hebt...

4. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bleh, heb al vanaf ik opgestaan ben vanmorgen het gevoel dat ik ongesteld ga worden :(! Nog geen bloed gezien hoor, maar gewoon zo'n gevoel in mijn buik... Durf ook niet naar de wc te gaan..... Ik wil niet ongesteld worden!

x

5. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Diva: eindelijk een datum! Alle spullen al in huis?

Mona: spannend.... Bekende angst, maar je kan alleen wachten...

Ik ga zometeen naar de apotheek. Hopen dat de pregnyl op voorraad is, dan heb ik morgen alles bij elkaar. Toch wel weer spannend. De 1e tekenen van mijn menstruatie zijn er (altijd een paar dagen van tevoren), dus deze week gaat het gebeuren!

6. linbabylin

linbabylin Bekend lid

Aug 28, 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Hallo dames

Wat een spanning hier allemaal op het forum hahaha..
    Zo zaten we nog een paar weken terug waar iedereen nog moest beginnen en we zijn nu al een heel stuk verder. Met nog een paar op het wachtbankje en zelfs eentje die binnenkost gaat spuiten@ diva wat goed zeg!!!

Hier gaat het prima hoor!!! net het ziekenhuis gebeld en week 38 weer beginnen met de gonal F. Dat betekend dat ik volgende maand al weer kan beginnen met de pil:D
    Dus helemaal blij hier hoor!

7. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Mona, spannend!!!

Lin, ben je al ongesteld geworden dan? de wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor!

Diva, wat fijn dat het nu voor jou ook concreet word en je een datum hebt. Whieeehoeeee you go girl!!!

Kiekske, whieeehoeeee jij gaat ook beginnen!!!

Hier gisteren gewerkt, ik was wel boventallig en dacht dat het goed ging. Mn werk vind dat ik te snel wil en ik moet deze week thuis blijven...
    Lieverds dat het ook zijn!

8. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Lin: Fijn dat je alweer een startdatum hebt! Dan weet je waar je naar uit kan kijken. Anders zit je maar te wachten met de grote vraag 'wanneer mag ik weer???' in je hoofd. Dit is veel fijner!

Panter: doe wel rustigaan hè. Boventallig is misschien goed, maar voltallig is misschien toch nog een ander verhaal. Zorg goed voor jezelf hè...

Net naar de apotheek geweest. Pff.. wat een gedoe altijd. Pregnyl niet leverbaar, ovitrelle ook niet, kreeg één of andere vreemde vervanging waar ik nog nooit van gehoord had. Dat neem ik niet zomaar aan, dus gezegd dat ik dit eerst met Gent wil overleggen.
    Toen ik thuis kwam, kreeg ik de heldere ingeving dat mijn overbuurman bij zijn huisartsenpraktijk ook een apotheekje heeft. Dus de straat overgestoken en nu liggen er 2 doosjes pregnyl in de koelkast! Geregeld :D Morgen de rest ophalen.
    Zodra ik echt ongesteld ben geworden, zal ik het lijstje aanpassen. Maar ik vermoed dat spuit één er 6 juli ingaat!

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Yeah Kiekske & Diva: eindelijk spuiten!! @Kiekske: ik zou ook niet zomaar een vervangend middel aannemen hoor! Fijn dat je overbuurman je kon helpen :D ;)

@Lin: fijn dat je zo snel alweer mag beginnen!!
    @Panter: wat fijn dat je collega's zo begaan zijn met jou!
    @Suus: knuffel voor jou meis!!

Morgen word ik gebeld door het ziekenhuis om de datum voor terugplaatsing af te spreken...hopelijk is het snel!!

10. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Pinda: volgens mij kan een cryo tp altijd wel snel. Dacht in je volgende cyclus. Of is er een wachttijd voor?

11. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ik moet na een verse poging 1 cyclus wachten met cryo tp. cryo op cryo tp kan wel in 1 ruk door. denk dat dat ook per ZH verschilt.

12. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

hmmm...hier zojuist al echt roodverlies ipv het normale bruinverlies voor mijn ongi. Zou wel erg vroeg zijn, 2 dagen eerder dan verwacht... Vorige keer begon het een beetje op donderdag, maar heb ik vrijdag aangehouden omdat het toen echt doorbrak. Ik tel altijd 4 weken - 2 dagen, dus dan kom ik op woensdag uit. Maar misschien was toen toch de donderdag dag 1 en breekt het morgen al echt door. Pff, dan is het helemaal dichtbij!

13. RooDje

RooDje Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,671
    0
    0
    Doe je wel rustig aan Panter? Snap dat afleiding fijn is, maar het is niet niks wat je fysiek en emotioneel doormaakt! *knuffel*

Kiekske wat fijn dat de Pregnyl binnen is! Weer een zorg minder. En het is zo 6 juli!

Ik ga hier kapot van de pijn in m'n rug :( Zo heb ik het nog nooit meegemaakt. Weet niet meer hoe ik moet staan/zitten/liggen!

Zometeen naar het ziekenhuis strompelen want ik ben weer peettante geworden :D Even mijn beste vriendinnetje knuffelen.

14. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Oh Roodje, dat klinkt soepeltjes... naar het zkh strompelen.
    Maar: PROFICIAT!!!! Wat leuk dat je weer peettante bent :D
    Van wat??? Jongen, meisje, naam???

Ik hoop dat jouw rugpijn betekent dat je beebje zich goed innestelt en je baarmoeder rek en strek oefeningen aan het doen is!

15. RooDje

RooDje Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,671
    0
    0
    Dank dank!
    Tis wederom een jongen. 4 jaar geleden is Jayden Milan geboren en vandaag om half 12 zijn broertje Marley Jagger
    Ben echt zo trots als een pauw! :D

16. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Leuk!!! Vernoemd naar DE Marley en DE Jagger??
    lekker knuffelen :D

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Roodje wat balen van je rug pijn...
    Gefeliciteerd peettante...

Panter ben het met de rest eens.. Rustig aan...

18. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Roodje, die rugpijn is positief!! :D Wel lastig natuurlijk, maar ook een zw.schapskwaal.
    van harte met je peetkindje!!

Kiekske, spannend! je lijf heeft er zin in zo te zien :D

19. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Oh hier iets raars trouwens...mijn tietjes doen ineens weer heel erg pijn. Zou dat komen van het afnemen van de hormonen?

20. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik heb geen idee Panter... Je lijf zal nu wel in de war zijn. Herken je het niet van je eerdere mk? Sorry meis, kan je niet helpen...

Share This Page