Sluit ik me volledig bij aan.. Voel me altijd zo vies met maandverband, bah. In gent krijg je na sommige behandeling een maandverband. Dat is dan echt zo'n voorloorlogs, dik ding wat zowat uit je broek vliegt, omdat het niet blijft zitten. Dan maar de allways... Maar het liefst de OB-tjes natuurlijk...
jaaa die kotex maandverbanden zijn dat die ze in die ZH gebruiken. Bah bah en bah! Ik heb altijd always mee...die dikke dingen hoef ik niet. heb net heel eigenwijs toch een OB erin gestoken en ga nu zonder dat ik vanalles voel lopen de hond uitlaten. Zo snel zal ik wel geen infectie krijgen als ik op tijd verschoon.
Bij mij zit de always nu ook always in de tas ja! Geen kotex in mijn broek! Ga maar lekker lopen, wil je er nog 2 mee hebben? Hoewel ze hier in coma liggen... Ik denk dat je ook niet heel snel een infectie oploopt, maar hou het goed in de gaten hè!!!
Zo, bijna 40 minuten gelopen met hondje. Moet het wel weer bekopen met enorme buikkrampen. OB maar weer eruit gehaald hihi...maar gebruik ze wel met lopen. Hondje heeft even gezwommen, in het gras gerold, gerend en ligt nu half dood in haar mand. Tis ook te warm gewoon!!
Al een tekencontrole gehouden? Ik moet ze hier echt in de gaten houden, gisteren heb ik er weer één kunnen verwijderen. Vieze, smerige dingen. Blegh!
Ik heb een kortharige witte hond ( met 4 bruine vlekken) dus zie de teken wel zitten. Pak ze er zo even uit met de tekentang. Maar hier zijn weinig teken, als ze logeren is bij mijn ouders dan komt ze altijd met 2 of 3 teken thuis. daar zitten er veel meer.
Dat is dan weer een voordeel. Hier zitten er op het moment echt veel! Vind die dingen echt smerig....
Is dat niet te vroeg dan? Nadeel is dat ik donderdag en vrijdag moet werken, als ik het vrijdagmiddag doe geb ik vrij en zaterdag ook, kan ik f bijkomen van het nieuws....
Vrijdag is precies 2 weken geleden toch? Het zou moeten kunnen, maar als het je mee stress op gaat leveren, is het misschien niet zo'n goed idee...
Mona... zou nog wachten hoor. misschien stelt het ook niks voor!!. Vind het wel spannend voor jou en me. 1 van jullie moet echt wel zwanger zijn hoor!!. Tijd voor goed nieuws.
Spannend he meiden... Idd als het voor stress zorgt, misschien nog niet testen. Al kan ik me goed voorstellen dat je gek wordt van onzekerheid. Ik weet nu al niet hoe ik die 2de week moet doorkomen! Hoe voel jij je @ Me?
De laatste dagen zijn echt de zwaarste. Toch heb ik me voorgenomen om niet vroeger te testen, omdat dit soms nog meer stress veroorzaakt. Deze middag ga ik winkelen met mijn moeder. Ze kan het ook wel gebruiken, want ze niet meer naar haar moeder op bezoek kan, is elke afleiding ook goed voor haar. Moet juist nog iets vinden om donderdag door te komen! tot nu toe geen bloedverlies. Ik weet niet wat ik moet voelen. Ik durf er ook niet echt rekening mee te houden, omdat ik weet dat mijn lichaam mij serieus voor de zot kan houden en weet ook niet echt welke bjwerkingen utro allemaal heeft. Ik hoop het zo en ik vrees dat ik vrijdag echt in een gat ga vallen als het negatief is en juist die dag zit ik met stielmannen in mijn huis!! Het kan niet beter! Het kon niet anders dan vrijdag.
Me: stielmannen zijn bouwvakkers toch? Dat is idd niet zo handig vrijdag. Ben je alleen met hen of is je man er ook? Wie weet kan je een grote taart voor ze halen, omdat er goed nieuws is. Als je zo bang bang bent om in een groot gat te vallen, ga je dan wel goed voor jezelf zorgen? Met iemand praten ofzo? Je hebt zoveel meegemaakt de laatste tijd, zoveel emoties, stress, enz. Roodje: hoe voel jij je? Hoe is het met je rugpijn? Mona: hoe gaat het meid? En Suusje, hoe gaat het nu met jou?? Of eigenlijk: hoe gaat het met iedereen???
@ me, ja die laatste dagen zijn echt slopend h? Ik kan pas vrijdahmiddag testen ivm werk, maar dan heb ik daarna wel lekker de hele middag/avond met manlief om bij te komen... Ik heb ook geen idee wat ik moet voelen hoor, mijn borsten doen ook geen pijn meer, als zijn ze volgens manlief wel groter... @ Kiekske, gaat wel weer, krampen zijn weer bijna weg, af en toe nog een beetje... Maar naar de wc gaan blijft spannend... @ roodje, wat super dat jullie een eskimootje hebben! Zal een goed gevoel geven toch? Xx
@kiekske: Ik sta er jammergenoeg alleen voor met mijn bouwvakkers. Dus dat zal wat geven zeker... Ik kan gelukkig wel bij een aantal mensen terecht, maar het zal verdorie heel hard zijn, want dan zie ik het niet echt meer goedkomen tussen mij en mijn schoonzus...
Knap dat jullie het volhouden niet te testen. Hopelijk lukt het mij ook! Kiekske, het gaat goed hoor. De rugpijn blijft, maar ik probeer overdag van tijd tot tijd ff op de bank te gaan liggen en een tukkie te doen. Inmiddels heb ik ook steekjes in mijn lies. Eergisteren alleen rechts, maar inmiddels wisselt het van kant. Toen ik gisteren in bed lag had ik ineens ontzettende trek. Ik ben toch in slaap gevallen, maar werd om 5u wakker en had nog steeds ontzettende trek! Ben gaan plassen en weer in bed gaan liggen, maar kon niet meer slapen. Om 10 over 6 uit bed gegaan en ontbijtje gemaakt en op de bank gaan liggen. Daarna gelukkig toch nog anderhalf uur geslapen. Echt zo vaag. En nog altijd die rare dromen he! En jij? De eerste spuit mag er bijna in! whooopieeeee! Mona, ja ben heel blij met die ene cryo. Toch hoop ik dat ie voorlopig niet nodig is! Vriendlief en ik moesten ontzettend lachen om je opmerking over de cryo Kiekske "voor als je er meer dan 2 wilt" Dat zou wel heftig zijn hoor! Ik denk dat Pinda een tweeling krijgt, omdat ze ook 2 cryos terugkrijgt. *zingt* Pinda krijgt er 2 ole ole! Haha
Roodje is volgens mij hardstikke zwanger!! Me, ik hoop jij ook!! Hier gaat alles wel goed, bloed nog steeds. Had eigenlijk gisteren een test moeten doen van het ZH maar ben ik vergeten. heb net testen besteld en die komen morgen binnen. Dan ga ik overmorgen maar eens weer een test doen om te kijken of die al negatief is.
Me: pfff...blijft heftig bij jou. Misschien hebben jij en je schoonzus allebei even tijd nodig, zonder elkaar. Konden jullie voorheen wel goed met elkaar overweg? Roodje: ik sluit me aan bij Panter: jij bent hartstikke zwanger! En van een tweeling, ik ben er gewoon van overtuigd. Let maar op Panter, is het bloeden heftig, of is het van dat continue aanwezige verlies, maar niet noemenswaardig? Ik hoop dat je testen negatief zijn, dat je het een beetje af kunt sluiten. Het bloeden zal ook wel snel gaan stoppen. Kunnen jullie al een beetje rust vinden saampjes? Hier morgen idd de 1e deca erin! Het lijkt gevoelsmatig nog zo ver weg, maar het is gewoon morgen al! Ik moet zeggen dat ik nu weer heel erg rustig ben. Geen idee waarom. Rustig, tevreden, een goed gevoel. Dit heb ik bij de vorige pogingen niet gehad. Voor mijn gevoel is dit DE poging. Ik hoop het zo...!