Dat zei mijn vriend vanochtend ook. Ik hoop dat jullie gelijk hebben Panter! Vervelend dat je nog steeds bloedverlies hebt meid. Is het wel minder geworden of nog steeds veel?
Kiekske ik hoop ook dat dit jouw poging word!! Bloeden is constant maar loopt er niet uit. maar dat doet het eigenlijk al die tijd niet echt. In de ochtend is het bloeden erger dan in de middag/avond. maar wel constant en nog steeds herlderrood. ben ook nog geen slijmen enzo verloren wat ik normaal altijd wel heb bij ongesteldheid. Bij voorgaande miskramen had ik ook echt behoorlijk veel bloedverlies maar een hele andere kleur en structuur. Samen met mn tietjes die weer zeer gaan doen, heb ik toch weer wat valse hoop gekregen. Stom...maar zo werkt het in mn hoofd.
Spannend Roodje!!!!! Het zou echt geweldig zijn Panter, wat raar dat het toch zo anders is dan. Ik ben benieuwd wat de test morgen zegt. Ik snap wel dat je hoop krijgt als het zo anders is dan de vorige keren. Of het stom is? Geen idee. Ik denk dat het zo bij ons allemaal wel eenbeetje werkt. Misschien is er een wonder gebeurd, misschien waren het er toch 2, enz. Probeer je er alleen niet teveel op vast te pinnen...
Goed dat je zo rustig bent Kiekske, dit gaat idd jouw poging worden! En als ik in verwachting ben van een tweeling moet je jezelf opgeven voor "Het zesde zintuig" Spooky! Kan me niet voorstellen dat het zo is. What are the odds? Er is er maar 1 teruggeplaatst. Heb wel sex gehad op de dag dat de Pregnyl is gezet (op advies van het ZH mbt tot kwaliteit van het zaad voor de punctie 2 dagen later) maar daar kan geen bevruchting hebben plaatsgevonden toch, want die eitjes zijn toch geoogst? Dan zou deze emmy zich in 2en gedeeld hebben... Ik snap er niks meer van, maar hoop iig op 1 kindje!
Nee roodje, daar heb je echt een springend ei voor nodig... Als het er 2 zijn, heeft jouw embryootje zich netjes gedeeld...
Panter: Niet zo raar dat het zo werkt in je hoofd. Je gaat af op wat je lichaam je aan signalen geeft. Helaas kan het ons nog wel eens enorm in de zeik nemen Kiekske haar verklaring klinkt ook wel enigszins plausibel... Dat zou wel verklaren waarom je nog last van je borsten hebt.
@kiekske: Helemaal in het begin had ik geen goede relatie met mijn schoonzus. Het was nogal een moeilijk, betweterig karakter en toen ze een maand met mijn schoonbroer verkeerde, woonde ze al in bij mijn schoonouders, omwille van haar moeilijke thuissituatie. (Ze was toen 17) Ook mijn man kon haar echt niet uitstaan, want die woonde toen ook nog thuis en kreeg het echt op zijn heupen van haar. De relatie is gebeterd wanneer wij zijn gaan samenwonen en wanneer zij dan ook verhuisd zijn en we elkaar wat minder zagen, ging het beter. Ik had het gevoel dat ze veranderd was. En omdat we elkaar minder zagen, zat de relatie tussen ons ook beter. Ze was altijd heel erg bezorgd toen het met mij zo fout ging. Al vroeg ze het nooit aan mij, maar via mijn schoonmoeder. Ik heb ook heel veel voor hen gedaan bij de voorbereidingen van hun trouw en zo en ik had de indruk dat de klik echt veel beter was. Ik heb nu al sinds mei geen contact meer met haar en dat doet me echt wel deugd. Maar als ik eraan denk, krimpt mijn maag ineen en moet ik opletten dat ik niet terug in een paniekaanval herval. Dus dat zit echt niet goed...
Nou ik ben NIET zwanger! Buikkrampen wordt erger, heb wat bruinige afscheiding en ik heb er toch net maar een test tegenaan gegooit en die was duidelijk NEG! Zit er f doorheen! Wanneer krijgen wij nou eens een beetje geluk! Bah
OOhhw roodje ik hoop het zo voor je!!! ga je voor je duimen, voor jullie allemaal hoor op het wacht bankje! Ik heb vanadaag mijn nieuwe schema binnen gekregen helemaal happy. Kan niet wachten om weer te beginnen. Ik zal komende tijd denk ik wel wat minder mee praten, dit omdat ik even niet te veel aan wil denken. Lief en ik moeten ons weer even terug vinden, want het heeft best een inpact gehad op onze relatie. Af en toe kom ik heus wel even om het hoekje kijken hoor! want wil jullie namelijk allemaal wel blijven steunen! @ panter je gaat morgen dus weer testen om te zien of de hcg al uit je lichaam is? @ me jemig dat is wel vervelend hoor zoon relatie met de schoonzus. Helaas kun je je schoonfamilie niet kiezen he. @ kieskie aaaaaahhh gaat nu ook heel snel bij jou, heel veel succes he meid! en dit gaat zeker jou ronde worden
OOOhww nee mona, nou ja ik kan wel zeggen het kan nog veranderen. Maar bij mij ging het helaas precies zo. Ik hoop voor je dat het voor jou wel anders is. duim toch nog even voor je hoor Dikke knuf!
Nee Mona wat vind ik dit erg zeg. Ik hoopte zo dat jij en Me de volgende 2 op roze zouden zijn. Potverdorie zeg! Kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit. *dikke knuffel* Lin, fijn dat je je nieuwe schema al hebt en heel begrijpelijk dat je een beetje afstand neemt. Je relatie is het belangrijkst en die moet je goed zien te houden als je samen een beebje wilt!
@Mona oh nee... Wat ongelofelijk kut zeg... Had zo'n goed gevoel bij jou... @Me lekker rustig aan doen en niet te gek maken over je schoonzus.. @Lin heel begrijpelijk hoor... Merk ik hier ook wel... Mannen denken heel anders en dat stoort soms zo erg...
Mona, wat klote!!! Succes meid... Lin: ga jij je maar eens lekker op je mannetje richten. Tijd voor samen is erg belangrijk en dit traject werkt daar niet altijd even goed aan mee. Fijn dat je schema er is!!! Me: laat je niet gek maken door je schoonzus hè. Ik denk dat zij een probleem heeft en niet jij. Probeer het een beetje los te laten. Makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik...
Lin, begrijpelijk hoor. Kom je af en toe wel even spieken? Mona, vind het zo rot voor je... Me, die schoonzus is gewoon een trut. Probeer er boven te staan, jij kan er niks aan doen dat zij zo'n hork is. Kiekske, fijn dat het bijna gaat beginnen!! Ik begin alvast met duimen. Hier schijtbeu van dat bloedverlies. Nu weer krampen...buikpijn en rugpijn. Ben er zo zat van...met dit mooie weer met die bloedrotzooi zitten. Ben al vanaf vorige week zaterdag aan het bruincverlies en maandag een week terug begon het rood te vloeien. bah bah bah duurt veel te lang.
Meiden, bedankt voor jullie warme en lieve welkom!!! Mona, wat onzettend kut... kan me zo goed voorstellen dat je er door heen zit,...die stomme tegenslagen ook...het is inderdaad gewoon niet eerlijk en kut... een onwijs dikke knuffel voor jou!!! De reden dat wij icsi doen is omdat mijn vriend slecht zaad heeft. We zitten sinds vorig jaar november in de mmm, en hebben begin dit jaar 3x iui gehad, wat helaas niet lukte en nu is dit onze 2de icsi... Wij doen icsi in eigen cyclus, wat betekent dat we 6x icsi in eigen cyclus hebben en dat valt onder 1 vergoeding van gestimuleerde icsi...als het na deze 6x niet gelukt is hebben we nog 2 vergoedingen.. Ik hoef nu ook niet zoveel hormomen te spuiten...het enige nadeel is dat er 6 puncties zijn... de eerste is ontzettend tegen gevallen, de 2de ging gelukkig wat beter...krijg geen verdoving ivm maar 1 eicel... waren dan ook super blij dat er nu wel een bevruchting is geweest(eerste keer niet namelijk, wat een teleurstelling weer)... Oke ik ga vanaf nu echt proberen vol te houden om julllie bij te houden, want jullie gaan snel hoor!! ps knap hoor dat jullie niet eerder testen, want ik kan dat niet. donderdag/vrijdag is de pregnyl uit gewerkt dus misschien dat ik van het weekend wel ga testen!!!
me, wat een schoonzus zeg.... daar kan je ook echt niks mee nee.... panter, ik weet niet of je het al zat bent om te horen, maar wat erg van je miskraam en dat je er nu nog zoveel last van hebt en er mee geconfronteerd word... dikke knuffel...
Zit hier in dubio, wel nog utro gebruiken of er maar gewoon mee stoppen?? @ Deb, in welk ziekenhuis zit jij? Bij ons hebben ze niks gezegt over ICSI in eigen cylcus.. Zo heb je natuurlijk wel meer kansen! Ik ben nu zooo bang dat wij dadelijk gewoon diegene zijn waar het nooit bij zal lukken! En dat we geen cryo's hebben werkt ook niet echt mee.. Zo zit je zo aan de 3 vergoede pogingen.... En manlief wilt dan stoppen, en geen zelf betaalde poging meer doen.. Maarja misschien loop ik wat vooruit... Maar toch spookt dit heel erg door mijn hoofd!
Panter, ik geloof idd dat je er helemaal knetter van wordt, helemaal met dit weer!!! Vandaag sluit ik me aan bij jou: bloedverlies, krampen en klotevoelen. En in deze fase van mijn menstruatie kan ik die hitte helemaal niet hebben!! Ik hoop dat het snel over is meis, het is genoeg geweest!!! Mona: ik zou eventjes doorgaan met de bollen, tot je het zkh gesproken hebt. Tenzij je echt heeeeel erg zeker weet dat het voorbij is. Het stoppen na de vergoede pogingen... pin je er nog maar niet op vast. Je stelt in de mmm grezen en die verleg je steeds net een beetje meer. Maar maak je er nu nog helemaal niet druk om meid, je hebt sowieso nog 2 pogingen! Deb: zo heb je idd meer pogingen, ik hopp dat het snel raak is voor je en dat je geen hoge dosis hormonen hoeft te gaan spuiten!
@ Panter tuurlijk kom ik af en toe spieken!!!! Wil ook weten hoe het gaat met jullie allemaal. Maar wil er voor mezelf ook even iets minder mee bezig zijn..Even een beetje rust aan de kop hahaha. @ mona ik zou nog wel eve doorgaan tot aan de echte testdag. Test dan nog even is hij dan nog negatief zou ik dan gewoon stoppen @ Deb welkom!! Hoop voor je dat het ook gaat lukken deze poging!