Hier ook een ongelukkige me. Heb deze ochtend toch getest, omdat ik het niet meer uithield en uitslag is negatief. Zit er compleet door momenteel. De zoveelste tegenslag, ik kan er niet meer tegen...
Mona: shit, toch echt ongesteld nu.... Hoe gaat het met je? Me: nee, negatief... Ik snap dat je er doorheen zit. Geef het de tijd om te verwerken meid. Zoek iemamd die je kan helpen met alles verwerken, je hoeft dit niet alleen te doen. Sterkte... Panter/ roodje: zo denk ik ook hoor, er is niet maar 1 ware op deze aardbol. Ik zeg het ook tegen mijn man: ik kan best zonder je, maar ik wil het niet. Daarnaast maak je je eigen geluk, dat hangt niet van een ander af. Het draagt natuurlijk wel bij en dat is erg leuk Jenka, nu op je echo wachten hè, niet meer gek maken met testen. Het zit echt wel goed!
Mona, wat balen van ongi! Me, wat balen van nega test...wanneer mag je officieël testen? Het kan in 1 dag omslaan hoor..ik had de ene dag een negatieve test en de dag erna een duidelijk positieve test.
@ Me, ohh meid wat ontzettend klote!!! Ik ben er eigelijk zooo klaar mee op het moment! Weet dat het even tijd nodig heeft om het te laten zakken... Ga straks f het ziekenhuis bellen en dan ben ik benieuwd wat ze zeggen... Hele dikke knuffel voor jou meid, tis toch allemaal gewoon K*T! Hoeveel kan een mens verdragen he! @ Kiekske, ja vanmorgen liep er echt helder rood bloed uit... Nu is het voornamelijk bruine meuk, maar de test vanmorgen was duidelijk negatief! Dus ik ben ook gestopt met die vieze utro... Tis klote, zit nu op het werk, net al een potje gejankt! Heb gelukkig lieve collega's! X
@panter: de terugplaatsing was op een zaterdag en ik moet morgen een bloedtest laten afnemen. Dus volgens mij moest de test vandaag echt al wel positief zijn. Ik heb net naar het ziekenhuis gebeld. Morgen moet ik zoiezo bloedtest laten doen en tot dan moet ik utro pakken. Nadat ik de uitslag weet (wat ik al weet), moet ik stoppen met de utro (heb trouwens alleen maar 2 bolletjes over voor vanavond) en dan wachten op ongi. Op eerste dag van ongi moet ik opnieuw starten met pil en contact opnemen voor nieuwe punctiedatum. Ze werken wel maar op halve kracht in de vakantie, dus vrees dat ik misschien langer de pil zal moeten nemen. Ik weet het momenteel niet meer. Langs de ene kant zou ik graag een maand wachten en de natuur de kans nog eens laten, maar langs de andere kant, wil ik zo snel mogelijk weer starten. Van mijn 6 eitjes waren er maar 2 bevrucht en het waren 2 icsi's. De ivf's waren gewoonweg mislukt. Ik vraag mij soms af hoe ik in godsnaam al een aantal keer spontaan ben zwanger geraakt... Ik weet het echt niet meer... Ik ben zo ongelukkig en dat duurt nu al zo lang en het enige die mij weer gelukkig kan maken, is een positieve zwangerschap, maar hoelang moet ik nog door die hel gaan? Sorry voor het emobericht, maar moest mijn hart eens luchten.
zwangerschap is eerder in het bloed aan te tonen dan in urine hoor, ik zou dus toch nog even afwachten meid. maar die gevoelens die je hebt zijn klote, maar ook wel logisch. het is ook niet eerlijk dat bijv een heroïnehoer wel een kindje mag krijgen en het met ons zo moeilijk gaat.
mona en me, wat een kut nieuws zeg!!! Kan me goed voorstellen dat jullie er door heen zitten.. hoeveel kan een mens nog hebben....een ontzettende dikke knuffel voor jullie!!!
OOh mona en me, vind het zo sneu voor jullie. Jemig gaat nog niet echt goed he deze maand met de zwangere deze keer. dikke knuf voor jullie! @ mona heb jij het ziekenhuis al gebeld??
@Mona @Me: dikke knuffel en hoop dat jullie volgende ronde geluk hebben! @Jenka: niet meer testen meid, je maakt jezelf alleen maar gek!! Geniet van je zwangerschap Vriend en ik kunnen ook niet zonder elkaar hoor! En er komt een kind..als dit niet lukt gaan we gewoon adopteren of een donor zoeken we moeten er nog wel over praten natuurlijk...hebben we nu nog niet gedaan..vriend wil wel liever adopteren dan een donor..tja en ik wil gewoon weten hoe het is om zwanger te zijn..lijkt me zo speciaal... Brief gekregen van zh. Moet eerste ongi afwachten. Daarna op 2e dag beginnen met hormonen en op 14e dag moet ik naar het zh voor echo. Als bm slijmvlies dik genoeg is moet ik utro inbrengen en 5 dagen later vindt de TP plaats. Hoop eigenlijk, omdat dit weer een ronde zelf proberen is, dat ik gewoon spontaan zwanger raak...al moet dat een erg 'lucky shot' zijn...
@ Me, ik moet wel een maand wachten, moet nu wachten tot ik straks weer spontaan ongesteld wordt en dan weer beginnen met de pil... @ Lin, ik kan pas vanmiddag bellen tussen 14-15.30 X
@mona: Ik denk dat het een beetje hetzelfde is als bij mij. Na bloedtest moet ik ook wachten tot wanneer ik ongesteld wordt en dan direct starten met de pil, ben wel aan het overwegen of ik dat ga doen of dat ik een maand spontaan ga proberen.
Jenka -ICSI 1 18 april eerste pil 4 mei eerste dacapeptyl 17 mei eerste gonal f 31 mei pregnyul 22.30 uur 2 juni 10.30 uur punctie 4 juni bellen emy's en tp 5 juni mogelijke terugplaatsing 18 juni zwangerschapstest.......... Pindakoek - 1e ICSI voor 1e kindje 11-05: start decapeptyl 16-05: ongi 20-05: eerste echo - goed geen cysten te zien + start gonal-F 08-06: punctie 11-06: terugplaatsing 25-06: zwangerschapstest - ICSI 1 mislukt, twee eskimo's in de vriezer! Ongesteldheid afwachten en daarna beginnen met hormonen voor de terugplaatsing. Panter - ICSI1 30 april eerste pil 19 mei start lucrin 22 mei laatste pil 29 mei start gonal-f 8 juni uitgangsecho punctiedatum: 11 juni, 12 follikels, 7 eicellen gevonden! TP: 14 juni ? Linbabylin - ICSI 1ste kindje 16/04 Eerste pil 23/05 start decapeptyl 04/06 start Gonal-F 11/06 1ste uitgangs echo punctie 15/06 terugplaatsing 17/06 Testdatum 02/07 Monatoetje84, 1ste icsi voor 1ste kindje 06-04: Eerste pil 23-05: 1ste spuit decapeptyl 26-05: Laatste pil 04-06: Eerste echo = goed 06-06: Start 150E puregon 13-06: Controle echo (5 grote follikels 12-13mm / 8 kleine van 8-9mm) 15-06: Controle echo ( 8 folikels 12-15mm en een paar kleine) 18-06: Controle echo ( 7 follikels > 17mm en 2-3 van 13015mm) 20-06: 10uur Punctie ( 10 - 11 eicellen gevonden in lab) 21-06: 4 embryo's ontstaan 22-06: TP om 13.15 van een top embryo! 06-07: Zwangerschapstest Me083 - 1ste IVF/ICSI voor 1ste kindje 13-05: eerste pil 25-05: eerste echo: goede echo! 01 Waarschijnlijk 19 of 20 juni06: laatste pil 06 06: eerste spuit 13 06: echo 1: 6 kleine follikels 16 06: echo 2: 5 grote follikels 18 06: echo 3: 4 grote follikels - 1 middelmaat 20 06: punctie om 9u 23 06: terugplaatsing: 1 middelmatige --> teleurgesteld 06 07: bloedtest RooDje -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil 16/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie 25/06 9u. 28/06 TP om 14:45u in VUMC 11/07 Officiele testdatum Kiekske- ICSI poging 2.1, 1e kindje April: start DHEA Cyclus juni: 21 juni hysteroscopie + 28 juni pipelle Cyclus juli: vermoedelijk 6 juli start decapeptyl Stimulatie: 7 dgn decapeptyl + 300 menopur SuusjeLove ICSI 1ste kindje 12-03 start pil 30-05 Eerste spuit decapeptyl 03-06 Laatste pil 13-06 Eerste spuit puregon 20-06 Controle echo Punctie +/- week 26 DutchDiva ICSI 1ste kindje 26-06 start pil 17-07 Eerste spuit Decapeptyl 20-07 Laatste pil 30-07 Eerste spuit Puregon 08-08 Controle echo
Ja roodje, ik ben er ook echt van overtuigd. Jij wacht maar mooi tot woensdag, wij weten het al!! Me: zou een maandje rust ook niet even goed zijn voor je? Even alles op een rijtje zetten, zelf de rust weer vinden, een stress? Diva: dat lijstje staat je goed!! Hier nog een paar uurtjes tot deca 1!
Dutchdiva, wat fijn voor je!!! Kiekske, joehoe spannend... Succes straks he! Pinda, de wonderen zijn de wereld nog niet uit he!? Het zou wel een goede "stunt" zijn... Go for it!!! Mona en me, jee wat rot nieuws... Leef met jullie mee! Ik heb vandaag onwijs last nog van mijn rug , tussen mijn schouderbladen... Weet van ellende niet hoe ik moet zitten of liggen, niets helpt... Heb me veel te druk gemaakt vanwege gezeik op het werk... Ehhh nu al toe aan zwangerschapsverlof of zo....???!!
Ik hoop dat jullie gelijk hebben! Wat spannend Kiekske! Weer van start! Maar je bent het vast niet verleerd! Die hitte is echt te erg. Ik kan er altijd zo goed tegen, maar wil nu het liefst steeds in de auto met airco! Ik ben drijfnat :x