1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Ik hoop dat je gelijk hebt Panter!
    De 11de moet ik 's ochtends naar het ZH voor een bloedtest. 'S middags krijg ik dan de uitslag.
    Vriendlief kan niet mee naar het ZH dus zit eraan te denken om 's ochtends met hem een thuistest te doen. Als die dan negatief is kan ik toch nog even bij hem huilen :( zoals Kiek al zei een tijdje terug: een matrasje neerleggen zodat je niet zo hard valt...

Wat goed dat je toch positief kunt zijn ookal is het zo ontzettend klote! Straks lekker op vakantie! Curacao is ZO mooi! :) lekker uitrusten en van je vent genieten en op naar de volgende poging!

2. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ben je ook wel eens op Curacao geweest? Ik ben er ook eens geweest, ben helemaal verliefd op de stranden en de mooie blauwe zee!
    Achja ik kan wel bij de pakken neer gaan zitten, maar daar wordt ik niet zwanger van... Gauw dit achter ons laten en vol goede moed naar de 2de poging met hopelijk meer geluk en cryo's :)!
    Hoeveelste cyclusdag is de 11de voor jou? Zou ook gewoon alvast thuis testen...

X

3. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Ja, was wel 10 jaar geleden hoor, maar ik vond het fantastisch!

Ik heb geen idee hoeveelste cyclusdag dit is! Vanaf wanneer moet ik rekenen?! :(

Vraag me af of het nu wel zin heeft om te testen. Als ik 't was dan zal 't nog in m'n lijf zitten en een vals positief geven of niet?

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoeveel pregnyl heb je gespoten en wanneer?

je telt vanaf de punctie 14 dagen en dat is de dag dat je je menstruatie kunt verwachten, zo'n 10 dagen na TP.
    meestal mag je van ZH 14 dagen na TP testen.

5. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    5000 E op 23/06
    Mijn punctie was 25/06 en de TP 28/06

Dan zou maandag mijn NOD zijn.

Ik heb nu een beetje hoofdpijn, dat is meestal een voorteken dat ik die dag of de volgende ongi moet worden, maar dat zou nu te vroeg zijn.

6. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Roodje: de pregnyl zou er echt al uit moeten zijn nu... Maar ik blijf erbij dat het bij jou geslaagd is!

Mona: ik zag je nieuwe topic, je gaat ons niet verlaten hè? We schrijven toch gewoon door hè meiden, ook al klopt de titel van het topic niet meer??

Panter, je hcg bijna foetsoe, bijna echt afsluiten. Wordt je bloeden ook al minder? Hoe gaat het ondertussen met jou en panterman?

7. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee hoor, ik ga jullie zeker niet verlaten!
    Maar vind het ook leuk om te kletsen met meiden die ook een 2de poging nodig hebben!

X

8. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Oh wat een kluns ben ik ook! Net m'n rechteronderarm verbrand aan een hete pan! :( sukkel!

Ik durf echt nog niet te testen. Ik heb er maar wat puzzelboekjes bijgepakt en stof gekocht. Over een week zijn de boekjes vol en heb ik een nieuwe garderobe hoop ik! ;)

Wat mij betreft blijven we lekker hier kletsen hoor. Ookal klopt de titel niet meer!

9. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Mona, dan is het goed! :D

Roodje: jij komt je week wel door! Wat ga je maken?

10. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Gisteren al een leuk shirtje gemaakt.
    En wil er nog 2 maken van andere stofjes. En 2 tassen, een voor mezelf en een voor m'n zusje als verrassing als ze terugkomt van vakantie.

11. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Show eens een fotootje...! Ben wel heel erg nieuwsgierig. Zou willen dat ik dat kon!

12. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Oh jee! Eens kijken of ik dat kan! Nog nooit een foto gepost met m'n mobiel!
    Het zwarte jurkje met witte sterretjes was m'n eerste project. De hanger doet het jurkje helaas niet veel goeds!

Het topje is van satijn en is een probeersel, gebaseerd op een topje wat ik al had. De zijkant moet alleen nog dichtgemaakt worden met elastiek, zodat ie iets oprimpeld.

Vind het wel leuk gelukt voor een 2de poging!
    Hopelijk kan ik straks m'n eigen positiemode maken! ;)

13. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Heel handig ook zijwaarts! Alvast sorry voor de nekpijn haha!

14. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Gaaf dat je dat kan!!! Ziet er goed uit!

Heb ik weer geluk, een Ipad kan je draaien :D

15. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Thanks! Ik probeer maar wat!
    Het is iig een fijn tijdverdrijf zo met die spanning!

Oh ja met een ipad heb je dat probleem niet! ;)

16. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Roodje, wat super gaaf dat je dat kan zeg!! ben jaloers...

ik heb de punctie ook 25-6 gehad en tp op 27-6, ik mag pas donderdag testen, maar hou dat niet vol....morgen even testen om te zien of de pregnyl er uit is...die heb ik 28-6 nog een keer moeten spuiten...
    spannend he? ben nu al op van de zenuwen :S... gister nam de pijn in mijn boobs en onderrug af maar vandaag is het weer in alle hevigheid terug, zo fijn die onzekerheid.....

17. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Dank je Deb!
    Bij jou komen en gaan de symptomen dus ook..
    Gebruik jij ook Utrogestan? Hier heeft niemand na de tp Pregnyl gespoten volgeNs mij?!

18. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Nee gebruik geen utrogestan,maar misschien komt dat omdat t icsi in eigen cyclus is? Weet het eigenlijk ook niet.
    Ga morgen denk ik nog eens testen of de pregnyl er uit is...heb nu wel een Ongi gevoel...

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Spannend meiden... Duim voor jullie...

Mona welke dag moest je met de pil beginnen..

20. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Net naar de wc geweest en had bij het afvegen een beetje roze slijm aan het papiertje...
    Ik ben echt bang dat het fout gaat of kan dit van een innestelling zijn, of hou ik mezelf dan voor de gek? :(

Deel Deze Pagina