1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Oh roodje, wat vervelend. Maar het kan echt vanalles zijn. Het enige wat je kan doen is wachten. Zo zwaar... Succes meid, knuf...

2. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik moet op de 3e dag van menstruatie beginnen suus..
    X

3. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    F een stomme vraag, neem aan dat ik nu gewoon tampons mag gebruiken ofniet? Vind maandverband zooo vies, zeker met dit warme weer....
    Dacht dat panter iets laatst schreef dat je geen tampons mocht gebruiken? Of was dat nou omdat je een miskraam hebt gehad?

X

4. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    OKe dan begin ik zondag ermee en dan ga ik maandag maar bellen. Heb het vandaag niet gehaald.

5. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Mona, dat mag idd gewoon! Bij panter heeft het idd te maken met de miskraam, infectiegevaar.

6. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Laatste tijd voelde mijn buik aan alsof ik ongi zou worden.. Beetje weeig. Vanmorgen een mega kramp tijdens eten maken, zakte door de grond... Nu voel ik de hele dag niets meer... Nu ben ik vet ongerust!!!

Moest het gewoon even kwijt sorry

7. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    o jenka, wilde dat ik kon zeggen het hoort erbij of niet, maar weet dat helaas niet... wanneer mag je voor een echo?

maar hcg schommelt toch heel erg zou dat zijn waarom je de ene keer wel wat voelt en de andere keer niet?
    weet dat mijn schoonzusje helemaal geen symptomen heeft gehad.

Dikke knuffel

8. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Maandag is de echo. Ik weet het allemaal niet meer. Ben bang dat het net goed zit of niet gezond is... Zou willen dat er gewoon iemand was die steeds wist hoe het zat... Klein alwetend mannetje of zo:D

9. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Ja jenka, dat zou wel fijn zijn als er iemand is.... moeilijk en frustrerend blijft het... en nu ook nog eens weekend, ik hoop dat er hier iemand gaat zijn die je toch een beetje kan geruststellen

10. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Jenka, wat spannend zeg, echt niet fijn :(

Dat alwetend mannetje wil ik ook wel leren kennen. Dat hij me zegt of en wanneer ik een kindje krijg. Dan weet ik of het hele traject nut heeft. Zou zo fijn zijn!

Net 2e deca gezet, wederom geen probleem. Deze poging voelt goed...!

11. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hier nog een die graag kennis wil maken met dat mannetje.
    Na die ene keer nog eens zo'n roze fliebertje aan m'n toiletpapier gezien, maar verder niks.
    Wel weer hoofdpijn en daar maak ik me wel zorgen over...
    Wat een hel die wachtweken :(

Kan me voorstellen dat jij ook gek wordt Jen. Jouw wachtweken zijn gewoon verlengd! Ik duim nog steeds voor je moppie!

12. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Lief ban jullie meiden... Zodra ik dat mannetje heb gevonden stuur ik hem bij julle langs;)

Kiekske, deze keer gaat het goed komen, voel het!

Roodje, dat roze stelt niets voor joh.....Jou baby-tje zit veilig en goed hoor!

13. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Gaat echt net goed zo... Hele erge kramp (meer steken) het voelt alsof iemand met een mes mij in mijn buik steekt. Heb het nu sinds weken weer koud.. Na de tp nog niet koud gehad en dat voor iemand die het ALTIJD koud heeft...

Dus heb ik mezelf maar suf gezocht op het net en mezelf tegelijk gek gemaakt... Ik denk dus nu het ergste van het ergste... En het gekke is het klopt ook met alles...

Echt slapen wordt het dus niet, en net nu heeft manlief dikke overwerk....

Sorry voor de theatrale dramatische berichten maar wil het eigelijk gewoon kwijt... Of een bevestiging van mijn (on) gelijk of zo?!

Wat onzekerheid, ongeduldigheid en een hoop "doom" verhalen wel niet met je kunnen doen.

14. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh Jenka, ik duim voor je hoor, dat je gewoon een heel mooi knipperlichtje te zien lrijgt met de echo...

Hier zit de 1ste pil er weer,in... Ongesteldheid is veel meer dan ik normaal heb... En ik vind dat al zo'n vieze.bedoeling! Hoop er snel van af te zijn, liefst voor 9 mnd
    Heb sinds ik ongi ben last.van knallende hoofdpijn, slik me rot aan de paracetamols...
    X..

15. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Jeetje Jen wat erg! Heb je nu nog steeds zo'n buikpijn? Misschien moet je even met de Fertiliteitsafdeling van het ZH bellen? :(
    Ik kan je wel zeggen dat je niet op internet moet kijken, maar dat doe ik zelf ook de hele tijd! :( De ellende is, zoals Kiekske gisteren tegen mij al zei, dat het alle kanten op kan...
    Ik hoop dat je je beter voelt en dat je echo goed is maandag! *knuffel*

16. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hey Mona, toch fijn dat je weer van start bent. Ookal is het die rotpil!
    Ik had nooit last van hoofdpijn eigenlijk tijdens mijn menstruatie, tot mijn MK vorig jaar. Sindsdien krijg ik meestal de dag dat ik 't word knallende koppijn. Daarom maakte ik me gisteren zo'n zorgen. Nu heb ik geen hoofdpijn, dus hoop dat het zo blijft.
    Misschien moet je iets zwaarders nemen dan Paracetamol?

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Jenka hoe is het nu..?! Wil je niet ongerust maken maar als het nog is zou ik echt ff bellen...

Mona je mag nu wel wat sterkers nemen...
    Ik begin morgen met de pil... Hoop dat ik maandag ook te horen krijg dat ik rond jouw periode mag starten...

18. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Heb geen buikpijn. Maar voel verder niets... Zelfs vanmorgen deden mijn booby's niet eens meer zeer. Ook geen reuze trek meer zoals elke ochtend..en ben sinds gister niet meer de hele dag moe...

Ik ga ( kan het niet laten ) van het ergste uit.. Dat het niet meer groeit... Dan valt het misschien aandag nog mee!

Heb als afleiding een beetje wat aan het oerwoud in de tuin gedaan, en dat terwijl ik geen groene vingers heb en het liefst alles geasfalteerd zie;):D...

Lekker ook de was buiten hangen en nu in de rust stand en lekker genieten van mijn ijsje!

19. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    O Jenka toch.......

20. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ suus, och met paracetamols is het wel te doen hoor, zou ook niet weten wat ik anders moet innemen! Is het enige wat ik in huis heb!
    Jij begin dus morgen met de pil? Is dat dan je 3de dag? Nog met Maastricht gebeld?

Ik duim nog steeds @ Jenka!!!

X

Deel Deze Pagina