1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag naar het ziekenhuis gebeld hoe het vervolg in elkaar zat en heb daarna de knoop doorgehakt. Als ik door zou gaan, dan zou mijn punctie pas in de laatste week van augustus zijn.Dat zou willen zeggen dat ik heel mijn vakantie bijna aan de pil ben en dat wil ik echt niet. Vandaar dat ik de beslissing genomen heb om een maand te wachten en de natuur zijn gang te laten gaan. Dan moet ik pas vanaf midden augustus maar aan de pil. We hebben besloten om ook op reis te gaan voor een weekje (ga het proberen plaatsen rond mijn eisprong! hihi), eens alles proberen te laten bezinken en eens rust te zoeken.
    @jenka: als het echt aanvoelt als messteken en de pijn blijft, moet je echt wel contact opnemen met het ziekenhuis. Best dat je zoiezo maandag een echo krijgt.

2. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Me, goed idee hoor!!! even lekker ontspannen!!
    Wij doen als deze ronde niet zou lukken ook even een rust maand inplannen...

Jenka hoe is het nou met je?

Meiden help mij eens even, halveert de pregnyl nou elke 24 u of 48 u? snap er niks meer van, had een testje geplaatst bij het onderwerp zwangerschapstesten en ovulatietesten en nu zegt een van de meiden daar dat het om de 48u gebeurt.... ik dacht toch altijd echt 24u....

3. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    He deb, dat van de pregnyl zou ik niet weten..

Gaat wel... Nu compleet symptoom vrij... Geen idee of het goed is. Nog ruim 24 uur en we weten het....

4. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    @deb: wanneer je zwanger bent, verdubbelt hcg om de 48 uur. Wanneer hcg in je bloed zit vb. door pregnyl halveert het ongeveer om de 26uur.

5. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Jenka, o jeetje zeg... ik hoop zo dat het niks betekent en jullie een hartje zien/horen morgen!!!

me, ja dat dacht ik toch ook... vond het al zo raar

6. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Me: goede keuze! Even rust, even tijd voor jezelf. Die paar weken maken ook niet meer uit. Je wil natuurlijk gewoon snel door, maar goed voor jezelf zorgen is nog altijd belangrijker!

Jenka: mijn duimen draaien nog steeds. Morgen krijg je je antwoord. Ik hoop ontzettend dat het gewoon goed zit.

Deb: pregnyl halveert iedere dag, dus niet 48 uur. Hoeveel heb je gespoten? 5000 moet er wel uit zijn, maar 10000 nog niet.

7. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

#1967 Kiekske, 8 jul 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2012
    Panter, hoe gaat het met jou??

En met jou Roodje??

8. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Jenka ik blijf voor je duimen...

9. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    rode afscheiding:x:x:x:x:x:(:(:(:(

10. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hey Kiekske,
    Het gaat wel hoor. Ik heb wel last van krampen, maar dat zijn mijn darmen. Als ik ongi ben zijn mijn darmen ook altijd van slag, dus ik verwacht elke keer bloed te zien als ik naar het toilet ga, maar tot nu toe gelukkig niet (het zijn steeds kleine beetjes. Ben vandaag al 4x geweest! Sorry voor het vieze praatje!) Verder geen zere boobs meer, wel met vlagen misselijk, snel buiten adem, opvliegers en honger.
    Ik herken nu ook wat de andere meiden zeiden mbt tot het inbrengen van de utro; het is allemaal heel nauw en opgezwollen van binnen, dus gaat niet zo makkelijk meer.
    Het is erg spannend. Gisteren ff flink uitgehuild bij m'n vriendinnetje. Die heeft Flip nog even toegesproken en gezegd dat ie lekker moet blijven zitten! De dagen gaan me veels te langzaam!

Hoe is het met jou? Merk je al wat van de hormonen? Gaat het spuiten nog goed?

11. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Roodje dat is zeker weten niet de utro!!!:D:D:D ik voel (weet het zeker) dat het bij jou goed zit!!! Zeg dat niet alleen maar om je gerust te stellen!

Deb, niet opgeven! Denk positief!!! ( makkelijk praten zo vanaf een afstand... )

Kus meiden

12. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Jenka, Ik hoop het meis! En ik hoop ook dat het morgen bij jou toch goed zit! Hoe laat is je echo?

Deb, Heeft het doorgezet? Ik hoop het niet :(

Hoe is het met de andere meiden?

13. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Nee het heeft nog niet doorgezet... dat is ook het frustrerende maar ik ken mijn lichaam nu wel een beetje en denk dat het vannacht wel zal doorzetten....

Roodje, nog wel super spannend voor jou!! wanneer mag je ook alweer testen?

14. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Of misschien stiekem niet @ Deb!
    Ik had vd week ook koppijn en een beetje roze slijm, maar ik ben niet ongesteld geworden *afkloppen*!
    Ik mag woensdag voor een bloedtest naar het ZH
    Erg spannend. Moet jij thuistesten of moet je ook naar het ZH?

15. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Roodje, ik moet om 11.00 uur

En deb, met die hormonen kan je je lichaam niet vertrouwen hoor;) ik, de meest stabiele, nooit zomaar emotie tonende, voorzien van stale zenuwen... Is nu het meest labiele emotionele wrak wat er rond loopt...

Dus miss fopt je lichaam je;)

16. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    laten we hopen dat mijn lichaam mij voor de gek houdt, dat zou wel super zijn!!

Roodje, kan je het nog volhouden tot woensdag? spannend hoor...
    ik moet gewoon thuis testen...

Jenka, fijn dat je de echo morgenochtend hebt, ik ga voor je duimen

17. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Thnx deb....

18. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Deb: ik hoop dat het niet door gaat zetten. Wat een spanning. Succes meid!

Roodje: ik denk ook nog steeds dat het goed zit bij jou. Heb je stiekem al een testje gedaan?

Jenka, spannend morgen! Jij gaat een mooi kloppend hartje zien!

Hier gaat het spuiten helemaal goed. Vandaag de 4e deca (nog maar 3 te gaan!) erin en de 2e menopur. Leek wel een junk, heb het op een parkeerplaats bij een benzinepomp klaar zitten maken :D
    Bijwerkingen vallen nog mee, alleen moe. Als het daar bij blijft, vind ik het goed!

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi meiden,

Even een snel berichtje, maar alles is hier goed. Ik heb even babygebeurenpauze, dus ben minder online. En dat bevalt me eigenlijk wel even goed. Zal natuurlijk af en toe langs wippen, maar niet meer iedere dag.

liefs

20. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Tot snel lieve panter. Kom maar lekker bij van alles!

Kiekske dank je... Jij gaat ook lekker zo!!

Ik kan niet slapen... Vet beroerd ervan.. En zo bang... Thnx iedereen voor de steun en lieve woorden. X

Deel Deze Pagina