Zwanger woow

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door ArneLies, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woow dit hadden wij even niet aan zien komen. Vandaag slecht nieuws over mijn schoonvader die terminaal ziek is en die ze niet meer kunnen helpen dus eigenlijk stervende is. Me menstruatie bleef weg dus zei ik tegen mijn vriend zal ik een test doen, alleen als hij positief is vindt ik het wel dubbel na wat we net gehoord hebben, ik zo koppig en naief als dat ik ben toch een test doen zit ik hier 3 hele minuten te wachten tot dat stomme ding eindelijk iets aan geeft moet ik eerst 5x kijken staat er: Zwanger 1-2 weken!!!!

We zijn er ondanks het slechte nieuws echt super blij mee nu nog even voorzichtig aan doen tot 12 weken en dan mag ik het hopelijk eindelijk van de daken af schreeuwen.

Hebben jullie nog tips voor me qwa eten drinken sporten wel of niet doen enz?????

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,3 KB
      Weergaven:
      12
  2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd en wie weet is dit juist goed en kan je schoonvader nog kennis maken met zijn kleinkind, en ik wil je heel veel sterkte wensen met het slechte nieuws

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!en veel sterkte met alles rondom je schoonvader!! Heel dubbel dit!

4. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerchap! Info kun je vaak via (de website van) je verloskundige vinden, of hier op de site natuurlijk!

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D
    Sterkte met je schoonvader :(

6. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Gefeliciteerd!!! En heel veel sterkte met je schoonvader

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!

8. Veerle87

Veerle87 Lid

29 jan 2013
    96
    0
    0
    Office Management
    Maastricht
    Gefeliciteerd en sterkte met je schoonvader.
    Wat betreft het sporten: je kunt gerust sporten (wordt zelfs ook aangeraden). Je moet wel opletten dat je niet te lang sport, en bij pijn of moe gelijk stoppen.

Qua eten: de usual.. geen rauw/rood vlees (alles goed doorbakken), sommige kazen mag je niet eten (geen au lait crue) en vanzelf sprekend geen alcohol. Ook geen ongewassen groenten... maar dit is allemaal vinden op internet.. ff googele ;)

9. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel allemaal voor jullie reactie's, kom net bij de dokter vandaan voor de uitslag van me bloedtest en die was gelukkig positief....15 oktober ben ik uitgerekend ik kan me geluk even niet op, op het moment

10. Marisca88

Marisca88 Lid

7 nov 2012
    71
    0
    0
    Werk, paard, vrienden, huishouden. Kom tijd te kor
    Zevenhuizen (zh)
    van harte gefeliciteerd meid! sterkte met je schoonvader, misschien voor die man een mooi moment in zijn leven om te horen te krijgen dat hij opa word. maar inderdaad ontzettend lastige situatie, probeer zo min mogelijk te stressen, dit is niet goed voor je. neem ook je rust wanneer je dat nodig hebt. sterkte met je schoonvader, en geniet van je zwangerschap. xx

11. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! 15 Oktober is een mooie datum, ben ik zelf ook op bevallen van m'n dochter :D

Sterkte met je schoonvader, zou het hem meteen vertellen dat doet vaak goed bij mensen die terminaal ziek zijn.

12. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de felicitaties, ik ga vanaf aankomende week weer 2 dagen in de week zwemmen om lekker te ontspannen. Zijn er meer meiden die nu al enorm last van hun borsten hebben, bij mij groeien ze als kool en staan onwijs opgeblazen??? Ook heb ik best wel last van krampjes beetje als menstruatiepijn maar dan veel zachter noemen ze dit ook wel innestelingspijn????

13. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er meer meiden die nu al enorm last van hun borsten hebben, bij mij groeien ze als kool en staan onwijs opgeblazen??? Ook heb ik best wel last van krampjes beetje als menstruatiepijn maar dan veel zachter noemen ze dit ook wel innestelingspijn????

14. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doe ik vandaag een etos test blijkt hij negatief ik in de stress toch weer een digitale gekocht ben ik wel zwanger zijn er meerdere mensen die die ervaringen hebben met die eigenmerk testen

15. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    hoi Arnelies,

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Is hij echt helemaal negatief dan die van de etos, zelfs geen licht streepje? Heb je al eerder met die etos getest?

16. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee maar heb een test van clearblue weer en die is weer reuze positief

17. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Gefeliciteerd, geniet ervan maar ook sterkte gewenst!

18. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Gefeliciteerd! En heel veel sterkte met je schoonvader. Het is inderdaad een beetje dubbel, maar probeer wel van je zwangerschap te genieten de komende tijd :)

19. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

Sterkte met je schoonvader

20. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een update, gisterenavond weer negatief gestest met clearblue digital, en vanmorgen hetzelfde verhaal, nog steeds een raar gevoel in me lichaam ik ga zo de dokter bellen vragen of hij opnieuw wil prikken voor me bloedwaarde's geen bloedverlies gehad de afgelopen dagen

Deel Deze Pagina