ik weet niet of ik goed zit maar zet het hier maar neer, ik woon in roosendaal en ben opzoek naar vrouwen die ervaring hebben met bevalling in het franciscus ziekenhuis, ik zelf heb een heel ziekehuis verlede en vertrouw eigenlijk niet zo snel het ziekehuis zonder dat ik er iets over gehoord heb dus was eigenlijk benieuwd of het franciscus ziekenhuis in roosendaal goed of slecht is kwa bevalling hulp etc... wie kan mij helpen aan gezien ik na aan het denken ben waar ik wil bevallen ga mischien nog verhuizen voor die tijd maar wil liever weten waar ik aan toe ben bij elk ziekenhuis
Mn stiefmoeder is daar 2,5 jaar geleden bevallen!!! Absoluut geen slechte verhalen over gehoord maar hoor ook heel veel goede verhalen over lievensberg!!!
Ik ga zelf in Goes bevallen, maar mijn 20 weken echo is in Roosendaal, bij de vorige zwangerschap heb ik daar ook een echo laten doen, en wat dat betreft vondt ik ze echt super goed! Heb hier op het forum dan ook al heel veel goede verhalen gehoord over het franciscus.
dankje wel zal is kijken bij lievensberg dan zoziezo...had van iemand gehoord dat ze in het franciscus niet uitleggen wat ze doen en wat er is?
Zelf ook bevallen in roosendaal van de eerste en nu de 2e ook weer. Ik ben er vroeger zelf ook geboren. Ik ben er erg tervreden over. Fijn personeel en goede hulp bij borstvoeding. Ik woon tussen roosendaal en bergen op zoom in, maar over lievensberg in bergen hoor ik minder positieve dingen. En de zwangere kennissen in mijn omgeving en dat zijn er nogal wat op dit moment bevallen of zijn bevallen in roosendaal met goede ervaringen. Ik kan het je dus aanraden.
mooi voel me nu al stuk geruster ga in iedergeval 10maart ook naar informatie avond in franciscus ziekenhuis
dat is idd een slim idee als je wilt weten of jij je fijn voelt bij dit ziekenhuis. je kunt ook voor je bevalling effe langslopen op de verlosafdeling voor een "rondleidingkje" een telefoontje uurtje van te voren om te kijken of ze niet net bezig zijn met een bevalling.
Hoi! Ik ben hier ook bevallen, op medische indicatie en dus geholpen door het personeel daar. Ze hebben me goed door de bevalling geloosd en goede opvang erna! Fijne puf-kamer met gratis koffie en thee om de hoek. Dan naar de verloskamer en over op een ander bed, maar heel fijn die kon lekker omhoog en een stevige beugel waar ik me heerlijk keihard aan vastgehouden heb Moest een nachtje blijven omdat de baby s avonds was geboren. Idd goede hulp bij de bv. Fijne zwangerschap en bevalling!
Het bevallen was top, maar de nazorg, verschrikkelijk! Chagerijnig nachtpersoneel, totáál geen hulp bij de borstvoeding, vervolgens verweten ze me dat hij al 6 uur niet had gedronken (maar dat lukte dus niet zonder hulp! :x), ze pakten Damien weg om hem te verschonen (terwijl ik dat juist zo graag zelf wilde doen en proberen, en ik het ook kón -het was niet zo dat ik plat moest liggen of geen energie had of iets dergelijks-).. Als je er alleen heen hoeft om te bevallen, doen! Als je verwacht langer te moeten blijven, zou ik toch naar een ander ziekenhuis op zoek gaan.. Ik vind het hele Franciscus trouwens een kloteziekenhuis.. Iedereen loopt daar langs elkaar heen, informatie wordt niet doorgegeven aan een volgende arts die je gaat behandelen, ze zijn er veel te laks en makkelijk.. Nee, hier helaas geen postieve ervaringen (behalve met het bevallen zelf dan, maar goed, daar was ook mijn eigen verloskundige bij omdat ik dat heel graag wilde, dus erg veel had ik toen ook niet met het ziekenhuispersoneel te maken )