hey katje. spannend zeg! ik lees even met je mee. ik moet volgende week donderdag weer naar de gyn om te bespreken wanneer we gaan beginnen met iui. ik heb wel een goede eisprong alleen altijd tussen dag 15 en 22 dus das niet zo makkelijk. het sperma van mn vriend is niet goed. weet dus alleen niet of ik met of zonder hormonen verder ga. in eigen cyclus lijkt me ook fijner. krijg je pregnyl altijd? misschien stom hoor......
hey dames! ben in April ook begonnen met mijn eerste iui. die had ik 3 april, is helaas mislukt, maar morgen weer gesprek met de arts.. allemaal veel succes! en ik hoop voor jullie dat de iui in 1x zal slagen! sterkte! en maak je vooral niet gek in de wacht weken. want je voelt in een x vanalles! visje83
Heb net mijn Pregnyl spuit gezet, hé dat ging goed zeg, ik had er wat schrik voor, ik voelde echt niks, was niet pijnlijk of zo, da hebben we nu ook al meegemaakt, ik voel me precies een junkie Ik voel mijn eierstok trekken zeg, als de hele dag eigenlijk, zo links onderaan af en toe steken en samentrekken, zonder die Pregnyl spuit zou mijn ei ook wel springen denk ik, maar dit moet gedaan worden om het tijdstip goed te kunnen bepalen voor de inseminatie zeker? Stel nu dat mijn ei vroeger springt, ik zeg zo maar iets, deze middag of zo al, dan ben ik toch te laat voor de inseminatie?
@Katje Heb net gehoord van mijn gyn dat ze met Pregnyl de natuurlijke eisprong voor willen zijn...dus daarom op tijd zetten, normaal springt een eitje spontaan pas bij 22-25mm vertelde zij en dat ben je voor met Pregnyl, de kans dat het eitje al is gesprongen voor dat het zaad erbij komt is dus heeeel klein (of heel kort ervoor natuurlijk)..dat komt echt wel goed! Ik heb vanochtend de inseminatie gehad, voelde er niets van, niet eng! Heb wel eens gehoord dat een hoogtepunt krijgen na seks de kans vergroot dat de zaadjes op de goede plek komen dus heb voor alle zekerheid eenn uur erna nog even gemasturbeerd ...volgens mij moet het goed komen! Succes jij morgenochtend! Koosje
goeie tip koosje. dat ga ik ook proberen als het zover is. het pregnyl verhaal is me nu helemaal duidelijk. succes allebei!
Ik snap het Pregnyl verhaal nu ook wel, maar gisteren had ik zo'n eisprong gevoel en nu niet meer, heb ook nog geen vruchtbaar slijm gezien, ik hoop echt dat mijn ei nog niet gesprongen is hoor, k weet niet goed wat ik er moet van denken, ik ga het morgenvroeg es vragen voor alle duidelijkheid. Of mss voel je echt uw eierstokken en buik werken tijdens de piek en daarna niks meer en springt het eitje zonder dat je daar iets van merkt.
Mijn bloedingen van gister hebben doorgezet.. Vrees dat mijn ongi is begonnen! En dat zo vroeg al..Balen!
@Elle Wat klote! ](*,) ....lekker met chocola en filmpje op de bank meis en uithuilen....dan meteen weer een nieuwe ronde? Veel sterkte! Koosje
@ koosje Bedankt! Ik heb idd besloten om meteen door te gaan met de 2e IUI. Morgen is CD3 en moet ik om kwart voor 11 voor een echo en dan weer beginnen! Vanmiddag lekker borrelen met collega's... Even voor de afleiding, misschien niet heel verstandig maar wel goed om de zinnen te verzetten. Mijn gyn zei tijdens de eerste IUI blijf je leven leven dat doen we dan ook maar
Ik zou lekker wijntjes drinken hoor in de eerste 3 dagen van de cyclus....dat is het voordeel van toch ongi worden vind ik Verder kan ik mij wel heeeel goed voorstellen dat je erg teleurgesteld bent, je hebt er vast net zo naar uitgekeken als ik na zoveel rondes niet raak...eindelijk dan hulp en dan mislukt het :c: Fijn dat je wel meteen doorkunt! Ik hoop voor je dat de eitjes snel en goed groeien en dat ronde 2 raak is! Ik hoor wel vaker dat het een ronde nodig heeft om te wennen....maar dan Mijn NOD is 30-04...wordt een WIN-WIN...zwanger of de koningin vieren met roseetjes op een terrasje (maar weet wel wat ik liever doe ) Koosje
even een kleine update Ik moet deze maand aan de pil.. Heb teveel oude blaasjes zitten helaas. Nou ja, t is niet anders. Even een maandje rust dus. Jullie allemaal veel succes met de IUI behandeling.
@Elle He klote! Maandje rust kan ook wel lekker zijn maar je had het vast veeeeel liever niet, of in elk geval zelf de keuze liever gehad. Zien we je terug volgende maand? Ik schrijf zelf ook bij het topic IUI. Lieve groet, Koosje
Hey koosje, Op 30/4 mag ik mijn bloed laten nemen om HCG te meten, ik hoop op niks eigenlijk hoor. Hopelijk krijg je niks op 30/4 en heb je prijs!
Hey...da's dezelfde dag als ik...ik verwacht ook niets...weet dat nik dat nog niet kan zeggen 5DPO maar ik meen natuurlijk te weten of het raakan zijn of niet, ook nu al ...mss dat het meevalt, ik hoop het zoooo, voor mijzelf en ook voor jou en de andere meiden! Koosje
Afgelopen donderdag hebben ze in staaltje van mijn ventje 2,7 miljoen goed bewegelijke zwemmertjes gesignaleerd....ik denk dat dat goed genoeg is, kan altijd beter/meer/sneller weet ik het, maar we hebben er maar 1 nodig! Ik duim voor je mee! Koosje