@Katje Voel je al wat? Ik voel nog helemaal niets bijzonders...ik meen mij te herinneren toen ik zwanger was in de zomer 2006 dat ik toen al wel een week vantevoren mijn borsten voelde (groter) en een beetje zwaar gevoel in mijn buik...maar ik probeer geen voortijdige conclusies te trekken...moeilijk hoor! Ik ken de uitspraken als 'elke zwangerschap is anders' en dat weet ik ook maar soms meen ik wel te weten of het raak is of niet...maar goed.....we hebben nog een week! Lieve groet, Koosje
Ia ik voel al iets, ik voel alsof ik mijn regels moet krijgen, sinds gisteravond zeurende buikpijn, borsten zijn ook al wat gevoeliger, dus ik vrees het ergste, het zal niet gelukt zijn, ik voel het, had ik niet zo veel zaadjes in het staal, maar 2,5 miljoen. Ik gebruik dus ook Utrogestan, dat is Progesteron, jij ook? ik heb horen zeggen dat je regels daardoor vrij laat kunnen komen, weet jij daar iets van of iemand anders?
Moeilijk is dat afwachten he? Ik weet geen antwoord op je vraag....ik moet het allemaal nog voor de eerste keer meemaken dus ik zie wel hoe lang mijn cyclus wordt... Ik hoop voor je dat het nog meevalt! ...maar denk eerlijk gezegd ook dat wij ons lichaam inmiddels goed genoeg kennen om te weten of het raak zou kunnen zijn of echt niet Kom anders bij het topic IUI meeschrijven...daar schrijf ik ook. Sterkte! Koosje
Weet je...2,5 miljoen is best ok hoor...bij het topic IUI is iemand (Nic) zwanger van een tweeling met 2,4 miljoen snelle zaadjes....HA...dat gaat goed komen...er is er maar 1 nodig Ik gebruik trouwens geen Utrogestan maar Gonal-75...denk dat het elkaar niet zo heel veel maakt hoor...FSH is FSH denk ik. Laten we er het beste van hopen...en anders meteen weer de volgende ronde in...dat vind ik wel fijn...met de ongi is er de teleurstelling maar tegelijkertijd ook weer de hoop op een nieuwe ronde die vrijwel meteen begint Tot bij het topic IUI! Koosje