Hey Yippie! Ik zit ook nog steeds te wachten. Maar ik moet sowieso nog tot woensdag geduld hebben. Heb er ook geen gevoel bij. Niet goed, niet slecht. Vanmorgen nog een ovutestje gedaan voor de fun. Wel een mooi streepje te zien, maar echt niet positief. Gewoon maar afwachten tot woensdag of donderdag... Pfff, wat duren de dagen toch lang!
spannend hoor marije.. we zullen zien.. vandaag is mijn nod dag als ik nou altijd een regelmatige cycles had gehad wist ik o het kan wel eens zijn dat.. maar nu denk ik rustig ademhalen en wachten...
Hey dames, Vanmorgen was m'n temp 37.6 (normaal 36.8 of zo). M'n man is net ziek geweest, dus het zou kunnen dat ik gewoon de griep heb. Maar ik deed voor de gein weer een ovutestje, die was positief. Vanmiddag heb ik met niet heel erg geconcentreerde urine getest met de "pipettest" van Kruidvat. Lijkt positief! Zie album....
Inderdaad wauw! We hadden maar 5% kans volgens de gyn deze maand... Zou echt super zijn als het echt zo is... Morgenvroeg nog maar eens testen met ochtendurine... Hopelijk is het streepje dan duidelijker.... Ik durf nog niet te juichen, gezien mijn miskramen... Maar op 1 of andere manier voelt dit wel goed. Heb nog nooit voor NOD positief getest. De laatste keer was ik 4 dagen overtijd en had ik zo'n zelfde soort streepje met de kruidvattest.... Superspannend....
Hey Dames! Kom hier maar weer een kijkje nemen! Marije wat netjes zeg! Ik ben gister begonnen met Gonal F spuiten, zometeen de 2de zetten Keek er erg tegen op maar het valt reuze mee, ik voel niks van het spuitje! Maandag terug komen voor follikel meting Wauw wat gaat het ineens snel en komt zo dichtbij Hopen dat me eitjes goed groeien en niet teveel Greetzzz
zora hier nog niets te bekenen maar weet het niet hoor komt er aan volgens mij.. weer een langer cucles.. Marije ik denk ook 2 lijntjes hoor gaaafffff.. en idd gereserveerde blijheid zo herkenbaar.. funkie succes met alles zora jij ook suc6 he liefs van yippie
Hoi! Heb vanmorgen weer getest en nu een stuk duidelijker! Zie album.... Yippie, misschien ben je ook wel zwanger! Ik hoop het voor je, meid. Maar op een gegeven moment verlies je de hoop en moed ook. "Het zal ons toch niet gebeuren... " Funkie, ik duim voor mooie eitjes voor je!
Nuage, bedankt! Kan het nog niet helemaal bevatten hoor... Maar ja, we moeten eerst die eerste weken naar de 1e echo maar eens goed doorkomen.... Dat is heel spannend! Ik hoop dat jij volgende week ook positief test!
Ik hoop het ook heel erg... maar heb er nauwelijks nog vertrouwen in. Kan je me vertellen of jij symptomen had en hebt en vanaf wanneer enzo?
Eerlijk gezegd had ik weinig symptomen voor de tijd. Nu ben ik supermoe. Ook had ik sinds zondag last van lage rugpijn. Maar dat heb ik ook altijd als ik ongesteld word. M'n borsten zijn wel gevoelig, maar zelfs dat heb ik normaal ook. Het enige wat ontbrak was de hoofdpijn die ik normaal altijd een avond voordat ik ongesteld moet worden heb. Maar na zoveel maanden (bezig sinds sept 2006) leer je wel om niet meer op kwaaltjes te letten. Het zegt voor mijn gevoel niet veel..... Verlies de moed niet, in elk geval. De wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkbaar!