Dames, mag ik hierbij komen? Ik heb a.s. vrijdag mijn eerste IUI. Vanavond om 10 uur pregnyl spuiten en dan vrijdag om 10.30 eerste IUI. Erg spannend allemaal!
tuurlijk mag je erbij, gezellig toch ik heb waarschijnlijk zaterdag mn 1e IUI dus je kan wel nagaan dat ik erg zenuwachig ben....
Hey Meiden! Veel succes vrijdag en zaterdag bij jullie I.U.I Ik heb woensdag mijn eerste I.U.I gehad. Was erg zenuwachtig maar dat eigelijk nergens voor nodig, heb er niks van gevoeld Nu maar hopen dat ik niet ongesteld word. Probeer het de komende 2 weken een beetje van me af te zetten en het op zijn beloop te laten Nogmaals veel succes meiden (K)
dankje! heb vandaag weer een lh-test gedaan, de teststreep is al aardig donker, moet morgen opnieuw testen en dan zaterdag IUI. Spannend ook voor jou, ik duim voor je!
Idd erg spannend Maak je niet druk dat is nergens voor nodig. Alleen wat ik jammer vind is dat het zo een lopende band is daar joh.. Zo onpersoonlijk maar ja dat moeten we er maar bij nemen En wat ik wel lache vond is dat je dan een soort spuit krijgt met het bewerkte zaad erin, ik kreeg de slappe lach hahahha
weet je hoe mijn gyn dat noemde ... "het product" ... ik kreeg ter plekke ook de slappe lach ... Ik vind het ook zo onpersoonlijk, maar hubbie wilde er wel een persoonlijk tintje aan geven door na "de daad" buiten een sigaretje te gaan roken terwijl ik lig te wachten ... voor de experience zeg maar. Lijkt het toch nog een beetje echt
@Strijkkraal: idd. zo heb je nog een beetje het idee.... haha Morgen heb ik mijn eerste echo.... ben erg benieuwd of mijn eieren goed gegroeid zijn. En wanneer ik dan terug moet komen voor de inseminatie: Het terug zetten van "het product" hihi... Niet echt romantisch helaas... Ach we kunnen het 's avonds nog even dunnetjes over doen natuurlijk! We wachten maar weer af... Daar ben ik inmiddels echt een kei in geworden!
ik moet maandag weer komen en dan zulllen we het wel zien! meiden jullie suc6 allemaal en dat het product! voor een mooi resultaat mag zorgen!
Hee meiden, hier nog een lotgenoot. vandaag 2e echo gehad maar mijn eisprong gaat niet zo snel dus maandag nog een echo, hopelijk de laatste voor de IUI. mijn baas wordt nu al gek van me iedere keer vrijnemen, ik ga wel om 8 uur 's morgens erheen maar ik heb een reistijd van ruim 1 uur heen en ruim 1 uur terug als alles meezit hebben jullie verteld op je werk waarom je steeds even weg moet of hoe doen jullie dat? Ik vind het een moeilijk iets voor de meiden die de IUI achter de rug hebben veel succes! Ik ga voor jullie duimen dat het zeer vervelende wachten en geduld hebben beloond wordt met een baby liefs
het is gebeurd... vandaag insemenatie gehad.. nog een heel gedoe de test was gister redelijk donker, vandaag lichter dan gister.. ik vandaag het ziekenhuis bellen , was de lijn buiten gebruik.. wel iemand gesproken maar die moest overleggen met de arts. mn vriend en ik stonden net op het punt om naar R'dam te rijden werden we gebeld dat we er gelijk aan moesten komen (was al bijna onderweg ) nu 2 weken afwachten en dat worden 2 hele lange weken hopelijk is vrijdag de 13e voor ons een geluksdag.. ik duim nog steeds voor jullie, succes!
Ik heb mijn baas verteld hoe de vork in de steel zit. En geloof me, dat maakt het een stuk makkelijk om te zeggen 'ik kom morgen later' vooral omdat echo's e.d. een soort van ad hoc acties zijn. En hij leeft ook wel mee. Nu heb ik wel een heel flexibele baas, dus dat scheelt, maar ik ben blij dat ik daar open over ben geweest.
Hoi wat een spannende zaken hier allemaal.. ik werk in de zorg en mijn leiding gevende en collega;s weten het vind het ideaal.. als ik voor echo moet werkt er zo een ander voor me dus wat willen we nog meer. Iedereen zucces liefs van yippie
hi girls, tja helaas heb ik een bazin die een hekel aan kinderen heeft en ik heb niet echt een baan die een ander even over neemt, ik doe commercieel administratief werk en heb contacten met klanten over de hele wereld (beetje talenwondertje hihi ) maar ja op dit moment niet echt een voordeel. Maandag ga ik weer voor een echo maar ik ben al sinds gisteren een uitvlucht aan het verzinnen waarom ik er na 9 uur ben (onze officiƫle uiterste starttijd) ggrrr
Ik heb ut ook op werk verteld mijn werkgever zegt zolang het om je gezondheid gaat mag je van mij iedere keer even weg! Al vind ik het zelf erg vervelend om constant even weg te gaan Ik werk in 1 ruimte met 13 andere meiden dus ik kan het ook niet geheim houden wat ik liever wel had gedaan Maar ja het is niet anderssss vandaag dag 4 na de inseminatie vin het zo spannend.. wel of niet bevrucht? hahahha
he tiger dat is idd vervelend zeg! hmm kan je niet je leidinggevende zeggen dat je naar de dokter moest. en niet waarom.. ideetje hoor.. en funkie spannend.. ik ben benieuwd wanneeer ik net als jou op het bankje kom te zitten
er zijn pas 2 dagen voorbij.... nog zoveel te gaan! wachten, wachten, wachten................... steeds denk ik dat mijn lichaam raar aan het doen is maar ik probeer me hoofd erbij te houden en niet te hard van stapel te lopen maar dat is heel erg moeilijk! hebben jullie al andere dingen waargenomen van je lichaam..?
Ja, vreselijk he, dat wachten! Mijn moeder kwam vrijdag toen ze me belde na de IUI met goede raad ... niet te veel aan denken ik heb braaf ja mam gezegd, want ze bedoeld het wel goed, maar zo werkt het gewoon niet. Ik voel ook wel van alles, maar ik vraag me af of het ook niet van de pregnyl kan komen. Opvliegers, plotselinge vermoeidheid en dat soort dingen. Normaal na mijn eisprong voel ik mijn boobies, maar ik voel nu niets. En ik heb wat vaker last van maagzuur en licht misselijk.
Hoi meiden, Spannend allemaal! Wij zijn gisteravond terug gekomen vanaf de wintersport. Vanmorgen een echo gehad. En mijn eieren zijn rijp. Direct die spuit erin en morgenochtend om 9.15 uur onze eerste IUI. De IUI vind ik het spannendste nog niet, het zijn die weken die je moet wachten na de IUI, waar ik tegen op zie. Maar helaas zit er niets anders op. Gelukkig kan ik hier wat frustratie kwijt, meiden zat die me begrijpen! Heel veel succes allemaal met wachten of met IUI! Liefs Meggytje