1ste IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ilonaa, 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    Hoi Meggytje,

jij ook heel veel succes
    en je hebt gelijk; de insemenatie is zo achter de rug, gingen die weken maar net zo snel! ben pas 3 dagen aan het wachten, lijken wel weken ;)

X Maaike X

2. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    hey dames

kom maar weer ff hier kijken.. tijdens de wachtweken :p

het lijkt wel of ik dingetjes voel, maar denk dat je het gewoon wilt voelen
    ik heb soieso altijd na mijn eisprong gevoelige en opgezette borsten.
    dus het is voor mij geen syntoom of hoe je dat ook schrijft hahah
    en het lijkt wel of ik achter mijn schaambeen soms een soort van steekjes heb ofzo

maar ja nog 7 dagen wachten en dan weten we het resultaat

normaal onthoud ik mijn dromen niet, maar toevallig vanochtend werd ik wakker en ik had mijn droom onthouden

je raad het nooit!?!?!?

ik was zwanger, en beviel thuis zonder doktoren, mijn vriend hielp me
    zag mezelf liggen bevallen, ging allemaal goed voelde me kiplekker erna hahaha

de tijd zal het leren..

meiden ook succes in de wacht weken (dagen)

Meggy hoe ging je iui?

8)

3. he lieverds ik moet morgen weer komen dus we zullen zien..

4. Hoe is het hier met de meiden!

ik ben vandaag weer geweest maar moet morgen weer komen..

dus we wachten maar weer af!

5. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    Hoi,

hier gaat het goed hoor, dacht even dat mn ongi door zou gaan zetten (6 dagen na de insemenatie) maar van 2 mensen gehoord dat het heel normaal is dat gevoel een paar dagen na de insemenatie.. had deze ronde al afgeschreven!

waarom moet je morgen terug komen dan (misschien heb ik iets niet gelezen :oops:.. )

6. mijjn eitjes waren nog niet groot genoeg..
    vandaar maar ik verwacht morgen beter nieuws hoor!

7. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Maandag zijn we geweest bij de gyn.
    De eitjes waren groot genoeg. Dus we konden zaken doen!(zei de gyn)
    Van de assistente de LH prik gekregen en dinsdag ging het gebeuren.
    Man lief braaf een potje naar het ZH gebracht en 5 kwartier later mocht ik komen. Handig dat we vlakbij het ziekenhuis wonen.
    Dinsdag dus de IUI gehad en dat viel reuze mee. Alleen een klein beetje last van de eendenbek en verder niets! SUPER dus!

Nu alleen het lange wachten.... het is nog maar 4 dagen geleden, maar het lijken wel weken!
    Gelukkig kan ik hier lekker met jullie kletsen en dat geeft wat rust!

Meiden bedankt!

8. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    haha dat heb ik nou precies hetzelfde .. ik moet nog "maar" 8 dagen maar pff.... wou dat het morgen was!

succes :D hopelijk wordt het lange wachten beloond voor ons!

9. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    hey dames

het is nu dag 20 van me cyclus en woensdag 11 feb ben ik geinsemineerd zoals jullie weten.
    10 dagen geleden dus..
    Gisteravond had ik al last van krampies in me onderbuik en was zo emotioneel als ik weet niet wat
    En ja hoor de :evil: zijn gekomen
    Ik vraag me af waarom ik zo kort erna al ongesteld word, en het is heel heftig ook normaal ben ik het maar matig
    Ben enorm telleurgesteld alleen al om het feit dat er geen 14 dagen tussen zitten
    Normaal kan ik de klok er op gelijk zetten

Iemand idee hoe het kan komen?

Dus ja ik denk dat ik dan maar overga op het topic 2de iui

Greetzz

10. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    he funkie dat is echt balen! ik heb ook steeds het gevoel dat mn ongi toch eerder gaat komen en ook ik kan altijd de klok erop gelijk zetten.. in ieder geval heel veel succes met je tweede poging als het zover is!

11. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    @Funcky: Echt balen!........ Ja, weet niet zo goed wat ik verder nog moet zeggen. Sterkte!
    ((((((((((((((((Knuf)))))))))))))))))))))

12. Funkie wat @#$.. weet er geen woorden voor..
    Hier staat er op het briefje wat ik mee kreeg dat je vanaf dag 10 ongi kan worden.
    sterkte meis we denken aan je..

ik ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest en na 10 dagen glonal mag ik nu stoppen en heb ik maandag de iui.. spannend!

dus lieverds hier ik denk aan jullie de wachtende suc en hou ons op de hoogte..

13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ Funkie: balen meid :( geen idee waarom dat zo snel komt, maar ik zou het zeker met je gyn opnemen. *knuf*

14. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Hey Hey

Dames bedankt voor jullie berichtjes :)

Yippie wens je veel sterkte met je eerste iui
    en de rest natuurlijk ook in de wachtweken.

Ik had me er al een beetje op ingesteld dat het zo kon zijn,
    en moet zeggen ik heb deze week veel spanningen gehad op mijn werk
    ik ben nogal een druktemaker :p

Dank je wel. Morgen moet ik het ziekenhuis bellen voor de 2de uitgangsecho en denk gelijk weer gaan spuiten morgen

Iig succes allemaal en dat we maar snel mamma mogen worden :0

Greetzzz xxx

15. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ook ik moet morgen het ziekenhuis bellen voor de eerste uitgangsecho en om te leren spuiten.
    Dinsdag is cyclusdag3 en vanaf die dag moest ik gaan spuiten.

Het is voor mij allemaal nieuw en ik zie er best tegenop om mezelf te gaan spuiten en om een echo te laten maken terwijl ik ongi ben.
    Maar het is voor een goed doel!

16. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Gisteren belde een vriendin... Ze gaan trouwen in april ....En je raadt het al... Zwanger. In augustus is ze uitgerekend. Alsof iemand een stukje van mijn hart afbrak! Ik heb ook lekker even zitten snikken bij mijn man. Hij begrijpt me gelukkig heel goed! Nu zijn er al twee van mijn 4 vriendinnen zwanger en de buurvrouw, die hoeft nog maar 1 week....

Ik moest dit gewoon even vertellen....

17. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Meggytje,

Ik begrijp je helemaal. Tis zo oneerlijk, he?!

Sterkte!

Lola2

18. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    hoi allemaal,

ben er 90% zeker van dat mn ongi gaat doorzetten, :( heb nu zoiets laat het maar komen dan kunnen we opnieuw beginnen.. word er een beetje moedeloos van...

@meggy: begrijp wat je bedoelt.. hopelijk kan jij je ook snel bij dat rijtje voegen!

iedereen succes en sterkte!

19. Hoi meiden,

Hier een yippie die er even helemaal door zit.. de iui is niet doorgegaan vandaag.. zoals de meesten van jullie wel weten is het hier voor man lief niet makkelijk zijn zaad te produceren.. soms komt het spontaan vooraf en andere keer lukt het niet.. vandaag was het niet zo'n dag het was gelukt.. maar om 10 uur ging hier de telefoon.. de iui kon niet door gaan er waren te weinig zaadcellen.. Je snapt dat we hier even flink onderste boven van zijn.. heb ook even een stevig potje gejankt.. en kan dat nog steeds.. we gaan vannavond als het lukt wel effe zelf klussen dus wie weet maar ja het voelt allemaal effe niet zo tof..
    Ben blij dat we gebeld zijn en niet het in het ziekenhuis te horen hebben gekregen.

liefs yippie

20. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Wat ontzettend vervelend yippie! :(

Hier is gisteren een boos mailtje de deur uit gegaan richting het ziekenhuis, ben verdorie nu al 3 maanden aan het wachten tot ze een keer contact opnemen voor IUI.
    En ja hoor.....ze belde vandaag, ze wilde een afspraak met me maken. Ik kan nu 18 maart terecht voor een eerste gesprek.

Deel Deze Pagina