Hoi Meiden Ik ga me hier maar eens melden aangezien we de IUi gaan starten. Ik hoop dat ik met jullie mee mag kletsen!? Even een kort verhaaltje wat ni speelt: Gisteren naar de gyn geweest voor uitslag te bespreken van de kijkoperatie en HSG. Nou dat was allemaal goed. De volgende vraag was hoever ik in mijn cyclus zat, ik zei dat ik vandaag of morgen mijn ovulatie verwacht. Nou zegt ze, dan gaan we eens kijken met de inwendige echo en als jullie willen kunnen we dan morgen beginnen met IUI! echo gemaakt en ja, het komt eraan eitje was 18mm whahahahaha Meteen een injectie gekregen ovitrelle? en vanmiddag om 16uur me melden, nadat manlief zijn zaad is gewassen. Ik vind het zoooooooooooo spannend............. Vraag me alleen nu heel erg af of mijn eisprong bijvoorbeeld niet gisterenavond is geweest en de IUI te laat is. Of gebeurt dat niet door die injectie? Ik weet het niet, maar houd me wel bezig. Gisteren is het zo snel gegaan allemaal dat ik die vraag niet heb kunnen stellen! Misschien weet iemand van jullie antwoord en mag ik meebeppen! Liefs Hanneke
Hoi Hanneke, Jeetje dat is onverwacht spannend. Super zeg! Ook natuurlijk fijn dat de operatie en de hsg goed was. De injectie ovitrelle zegt mij niets, ik zelf heb pregnyl gespoten. Dus daar kan ik je niets over zeggen. Wel weet ik dat een eitje normaal bij 20/22 mm ongeveer springt en dat hij ong. 2mm per dag groeit wat dus betekend dat hij zoiezo pas vandaag of morgen was gesprongen. De injectie zorgt er dan voor dat hij dat ook doet vandaag. En volgens mij maar dat weet ik niet zeker zorgt hij er ook voor dat hij niet eerder springt. Hebben jullie ook al eerder een zaadonderzoek gehad of hoor je vanmiddag voor het eerst hoe het is? Nou ik wens je heel veel succes vanmiddag, de iui zelf stelt trouwens niet veel voor hoor, daar hoef je niet druk om te maken. Het is alleen even de eendebek, maar van het inspuiten voel je niets! liefs....
Hoi Barleus Ja super dat de HSG en Kijk ok goed was. Zaad van manlief is al een paar keer onderzocht, dit wisselende de ene keer 2 % goed, de andere keer 30%. Ook na 24 uur is het nog houdbaar zeg maar! Ik vind het nu wel spannend worden. Volgens mij is mijn ei nog niet gesprongen. gelukkig voel ik hem altijd op spanning staan. (tenminste ik denk dat dat het is, want is altijd in deze periode). Als het folikel inderdaad nog moet groeien komt het inderdaad vandaag of morgen. Spannend! En volgens mij als bij wijze van spreken mijn eisprong nu plaatsvind is de IUI vanmiddag ook nog zinvol. Na de IUI ga ik werken, lekkere afleiding. Lief van mijn collega's dat ik later komen mag. bedankt voor je reactie! Liefs hanneke
Bij mij kon het ook zo snel wij hebben besloten om een maandje te wachten. Ik ga voor je duimen meid en hopen dat het bij 1 iui blijft! Succes vanmiddag.
@Barleeus, ik was ook verbaasd over die 3 eitjes Maar zal wel goed zijn. @Hanneke, dat is zeker overwacht spannend. Ook wel lekker ben je er niet eerst zenuwachtig voor. Het gebeurd gewoon!
Hoi Allemaal Nou de 1e IUI zit erop, dat was echt een fluitje van een cent! Nu de gewoonlijke 2 weken afwachten...... Succes allemaal Liefs Hanneke
Ik heb ze zeer streng toegesproken, tomtom meegegeven en voor de zekerheid nog een landkaart naar het folikkel! hoop niet dat ze ervan geschrokken zijn! Zal vanaf nu lief voor ze zijn.......... Liefs Hanneke
ik zal het liefst de hele dan op m'n kop willen staan en niet hoesten, niezen of uitbundig lachen, want ben bang dat t er dan uitkomt haha! het ziet er al zo weinig uit in zo'n buisje......leek wel water! ik zal lekker in de tuin gaan liggen misschien helpt dat wel? Liefs han
inderdaad in zo'n buisje lijkt het helemaal nergens meer op. Hebben ze verteld hoeveel het er waren? in de tuin liggen helpt zeker! lekker niets doen en van de zon genieten. Het is iniedergeval het proberen waard. Baad het niet dan wordt je iniedergeval bruin
het waren er 3 miljoen, ze zou denken dat is genoeg maar ja, de praktijk wijst dit niet altijd uit! Ben idd al een beetje bruingebruind, dus dat hebben we mooi binnen! eitje is gesprongen want voel niets meer, dus dat is ook ok, nu de rest nog.............. Liefs Hanneke
@Hanneke, hoop dat dit je eerste en laatste IUI is! Vanavond 1ste puregon weer gezet. Ben benieuwd of ik sterker ga reageren op 75 IE 50 merkte ik niets van.
Nou meiden, kijk banner. Het is geen ontkomen meer aan we gaan deze maand starten met iui. Had er zo'n goed gevoel over maar helaas. Het is niet anders we moeten door. Al voelt dat soms heel zwaar. We gaan ronde 22 in hopen dat deze ons geluk gaat brengen.
Morgen de eerste inseminatie. Pfff ben behoorlijk zenuwachtig. Bang dat eitje eerder gesprongen is of dat de zaadtelling morgen heel slecht is etc... Nu ja morgen 11:45 dan is het zover!
Succes meiden Ik vrees dat mijn 1e IUI is mislukt, heb alweer de bekende klachten..... Ik hoop voor jullie dat de 1e IUI meteen slaagt!! Liefs hanneke