@ Ilonaa: Spannend! Ik ben zooooo benieuwd voor je. Algemeen vraagje: krijg je eigenlijk meestal een innestelingsbloeding? Ik heb helemaal niks gehad (heb ook helemaal nergens last van, hoor) en begin me er al op voor te bereiden dat het niks wordt met deze IUI... Vrijdag is mijn testdag pas en de zenuwen beginnen wel toe te slaan. @ LizaM: wat ontzettend balen dat je negatief getest hebt, maar er wordt altijd gezegd "geen bloed geeft moed", toch? Blijven hopen, hoor! Ik blijf intussen ook heel hard hopen tot het tegendeel bewezen is. Met vlagen ben ik al een paar dagen misselijk, maar eerlijk gezegd heb ik meer het gevoel dat dat van de zenuwen is dan om een andere reden... Pfffff, komt er net weer een collega vertellen dat ze zwanger is! Ik blijf het altijd een moeilijk moment vinden om dan enthousiast te reageren. Natuurlijk vind ik het fantastisch voor haar maar onwillekeurig kruipt er dan toch zo'n duiveltje op mijn schouder want wanneer is het onze beurt nou eens... Lieve meiden, ik blijf nog heel hard voor jullie allemaal (en mezelf) duimen! Gr. Benthe
lieve meiden ik lees even mee hier wij beginnen in februari met iui... ik meot dan gonal f gebruiken. dus we zullen gaan zien hoe het gaat.. bente welke sterkte heb jij
@ yippieajee: Ik heb met deze IUI 75 eenheden Gonal-F gespoten (7 dagen) en daarna 2 ampullen Pregnyl gekregen. Overigens viel het spuiten me 100% mee en ik heb totaal geen bijwerkingen gehad... Pffieuw, gelukkig maar want zo'n held ben ik niet! Heel veel succes in ieder geval! Nog 4 nachtjes slapen en dan mag ik testen! Voel me net zo'n klein kind in afwachting van een kadootje! Wat zou het toch super zijn als er vrijdag ècht een kado in het verschiet blijkt te liggen! Gr. Benthe
hoi bente ik mag ok met 75 eenheden beginnen en dan gonal f 450. en ik krijg geloof ik wat anders als pregnyl. en daarnaast doen wij nog mee aan een onderzoek. liefs yippie
Benthe; het moment dat iemand het weer komt vertellen vind ik ook steeds moeilijk worden. Nuage; spannend, wie weet is het allemaal voor een heel goed doel! Hier nog steeds geen duidelijk antwoord. Gisterenavond een druppel roze, meer niet, vandaag twee druppels helder rood bloed maar ook nog meer niet. Ik ga er maar vanuit dat het slecht nieuws is al voel ik me nog niet ongi!
Hoi meiden! @benthe, er is niet altijd een innestelingsbloeding,hoor. En of dit het is. Het lijkt mij nogal veel. Maar het voelt nog steeds niet als een ongi. En na het telefoontje met de gyn heb ik toch weer een beetje hoop. Meid, je gaat zeker die vier dagen heel vroeg naar bed? Ik zal voor je duimen, als jij zwanger bent, doe ik met je mee @Liza, had je vandaag toevallig nog getest? Misschien is dat van jou wel een innestelings bloeding? Het komt vaak op een nod voor. En dan is dat van mij door mijn lieffie gekomen @Zora, En hoe vond jij de IUI gaan? Ik mag a.s zondag testen! Nog 6 nachtjes! Het gekke is dat ik nog geen test-drang heb. Al draaien mijn hersenen overuren. (Gelukkig kan ik bij jullie lekker van me afschrijven, thanks meiden) @Nuage, je kan het! We gaan met zijn allen zwanger worden! Ik was gister erg blij dat het zondag was. Ik was ook zo'n wrak. Het voelde als griep. Pijn in mijn benen,hoofd,rug enz. Denk maar dat de pregnyl de schuldige is. Ik verlies nog steeds elke dag 1x per dag bij het plassen bloed,zonder klontjes,maar wel dikkig : (dat moet dan wel een hele grote baby zijn ) Ik heb vanmorgen de gyn gebeld. Tenminste de ass. die gaf het verhaal heen en weer door. Het is geen ongi \/ Ze vroeg of ik gemeenschap had gehad. Ja, vier dagen achter elkaar na de IUI , omdat ik mijn eisprong niet vertrouwde. Het bloed kan dus daar vandaan komen. Mijn baarmoedermond is flink doorbloed door de pregnyl. Als ik meer/zwaarder ga bloeden, dan moet ik weer bellen en dan zien ze het als een menstruatie. Ik ben dus niets wijzer en moet "gewoon" afwachten. Ik voelde vandaag prikjes in mijn liezen en mijn spieren in mijn boven benen lijken wel soms even te schokken. Misschien de pregnyl? Als ik druk uitoefen op mijn borsten voel ik wel iets(misschien iets te veel druk om iets te voelen ) , maar niet zoals altijd. Meestal doen ze vanaf mijn ei echt zeer en zijn ze voller. Ik ben wel een beetje te vrolijk vindt ik zelf, nu het aftellen echt is begonnen... Liefs aan allemaal. p.s ik las net dat zat. 10 en zon.11 jan willen verhuizen! Dat is mijn test-weekend! Hoelang ging die verhuizing ookal weer duren?
@ Ilonaa: ik ben heel benieuwd hoe het verder zal gaan... Spannend! Mijn duimen blijven draaien hoor! Hier inmiddels minder goed nieuws. Gisteravond kreeg ik ineens flinke krampen en vanmorgen was het al roze bij het afvegen. Hier is de zeepbel alweer uiteen gespat en wacht ik erop tot het gaat doorzetten... Ik voel me er erg rot bij... Maar goed, als het doorbreekt kan ik 3 dagen later weer gaan spuiten, ze liggen al klaar in de koelkast! Ik probeer het maar te zien als nieuwe ronde, nieuwe kansen.... maar zo voelt het nu nog even niet.... Gr. Benthe
He bah Benthe weet je zeker dat het ongi is? Knuffel meid. Ilona: Ik vond de IUI heel erg meevallen. Maar was er ook niet bang voor ofzo, wel wat gezonde spanning van te voren. Ik vond het niet fijn, maar het was zo voorbij. Ik vind het wachten erger. Voor jou schiet het al op meis!
Oh Benthe god%^&%@! Wat enorm balen zeg! Maar het is zoals je zegt, nieuwe ronde nieuwe kansen. Vind het ook erg knap dat je toch zo denkt. Een hele dikke knuffel van me meis
Benthe, Ik hoop voor je dat het nu nog steeds niet is doorgebroken. Maar voorzichtig baal ik met je mee. Ik verwacht zelf niks van de 1ste IUI. Ik weet niet hoe jij erover denkt. Het zou te mooi om waar te zijn om bij de 1ste al zwanger te zijn. Tuurlijk hebben we bij alles wat we doen hoop. Het is ontzettend kl*te als deze poging tot niets uitloopt. Maar geloof me, voor jou, en ons allemaal komt het geluk ook onze kant op! knuf ilona
Ik heb sinds een uurtje of 2 weer buikpijn en pijn in mijn onderrug... officieel moet ik nog een week wachten tot de NOD maar ik heb er even geen vertrouwen meer in... voelt een beetje als beginnende menstruatiepijn...
meiden ik lees en leef met jullie mee.. daarom ook even een knuffel van mij voor jullie. ik zie uit naar als wij mogen beginnen en hoop dat jullie dat zwanger mogen zijn.. liefs yippie
Yippie, Spannend hoor, ik hoop dat het allemaal goed voor je gaat verlopen. En dat je je rustiger kan houden als ons Ik heb het gevoel alsof ik in een achtbaan zit. Daarom is het heel fijn dat hier meiden in het zelfde schuitje zitten die meestal alles kunnen herkennen. Weet je eigenlijk als iets meer over wanneer enz.? Nuage, een week voor NOD is echt te vroeg voor een ongi! Ik heb ook mailtjes bij 'vraag het een verloskundige' en die zei dat toen over de eerste bloedingen. Ik had precies een week na de IUI over de ochtend en middag krampen. Nou, voelde deze niet als ongi krampen, maar meer als een soort steken. Misschien bij jou een innesteling? Ik weet natuurlijk niet wat jij precies voelt. En ik kan je ook nog niet zeggen of alles bij mij positief is. Maar hoofd omhoog en denk positief! Benthe, hoe is het nu met je? Ik durf eigenlijk geen hoopvolle dingen te typen. Maar zwangere voelen zich ongi rond hun nod en sommige zagen ook rose op hun papiertje op hun nod. Ik duim voor je dat alles nog goed is. Ik had gisteren het vermoeden dat het bloeden bij mij eindelijk ging stoppen. Het kwam niet meer in de wc. 1x in mijn inlegkruisje en het begon bruin te worden. Vanmorgen zag ik bij het afvegen nog een beetje bruin op mijn papiertje. Vrijdag is het dag 14 en zondag dag 16, ben heel benieuwd of ik ongi word. Ik voel stiekem toch weer hoop opkomen, terwijl er achterin mijn hoofd word gezegd dat er niets is. Hoezo onzeker?! liefs
Mag je dan zondag testen Ilona? Spannend hoor! Ja je hebt helemaal gelijk dat het nog te vroeg is, een week voor NOD. Maar toch zijn het rare pijnen. Ik heb zo nu en dan venijnige steken in mijn eierstokken maar dat was dit niet. Nu voelde het echt als de drammende pijn in je baarmoeder voordat je ongesteld wordt... Ik moet vandaag nog precies 7 dagen wachten tot ik mag testen... de tijd gaat redelijk snel maar ik vind het iedere dag moeilijker om rustig te blijven hoor...
ik voel ook van alles in mijn buik. Kan jij goed naar de wc? Ik kon gister en vandaag een beetje eindelijk na een week. Ik heb dus ook een drammerig gevoel in mijn buik(midden) maar ben overtuigd dat het mijn darmen zijn.
Ik heb ook last van mijn darmen inderdaad. Kan een beetje te goed naar de wc hahaha Nou heb nu weer wat... weet niet hoe ik moet reageren. Een vriendin van me was bij ons met haar vriend een paar weken terug en toen hadden we het over onze kinderwens. Zij zijn dus ook aan het proberen om zwanger te worden, maar pas sinds een maand of 2. Merkte toen al dat hij er niet echt iets over kwijt wilde en vond dat best apart aangezien wij echt ons hele hebben en houden hadden verteld, maar oke ieder zijn ding. Nu smste ik haar gisteren met de vraag of zij al kon testen en nu mailt ze me net terug dat ze daar geen antwoord op geeft omdat ze van haar vriend er niet over mag praten met anderen... Ik weet dat ik rationeel moet denken en dit gewoon moet accepteren, er zijn duizenden stellen die er helemaal niks over kwijt willen... Maar mijn heerlijke hormoon-gevulde lijf sloeg bijna op tilt hahaha Heb zoiets van zoek het lekker uit dan. Ik vertel alles en dan krijg ik dit... Maar zo werkt het niet... Kom op Nuage... doe even normaal... get a grip! Zij hebben gewoon dat recht... het is niet persoonlijk Ik word echt gek van mezelf!
Haha Nuage, kan het wel begrijpen hoor meid. Je voelt je een beetje gepasseerd op dat moment en wil gewoon graag dat je vriendin je in vertrouwen neemt. Hier nog 10 dagen tot testen, maar ik heb er geen goed gevoel over, nu al niet. Afwachten maar.
Ik begrijp je wel. Maar wel een beetje vreemd dat ze er helemaal niets over los mag laten. Dat zal dan wel een andere wending aan het bezoek hebben gegeven? Ik val bijna iedereen lastig met mijn 'zwanger worden geratel',ha,ha. Ik heb te horen gekregen dat een "vriendin" van ons ook weer zwanger is. Dit keer wel gepland (heeft een half jaar geduurt).Ik gun het iedereen, maar ik kan niet echt heel blij doen. Het stond allemaal al op een lager vuurtje naar hun, maar nu helemaal. Ik geloof dat ze dit weekend een planning hadden om iedereen bij elkaar te hebben. Nou, alleen als ik zwanger ben. Anders mag ik heel de tijd naar haar buik kijken en dat kan ik niet aan. En haar zusje heeft net een kleine meid gekregen. Ik ben echt de laatste in mijn omgeving. Ik heb twee nichten(2-ling) allebei zo goed als tegelijk bevallen van een zoontje voor de kerst. Mijn moeder krijg iedere keer de vraag, en is iloon al bezig? Mijn moeder ontkent alles,ha,ha. Familie-band is niet zo close. Zou de pregnyl al uit mijn bloed zijn, want ik begin nu wel test neigingen te vertonen
Was via mail Ilona... Heb haar net geantwoord: Mijn hormoontjes zorgen ervoor dat ik beetje heftig reageerde Heb het er moeilijk mee, maar iedereen heeft er recht op om het privé te houden. Het steekt me, maar dat is echt mijn probleem. Zal er niet meer naar vragen en hoop dan maar dat je niks zegt omdat de test positief was en je 3 maanden wil wachten Ik ga weer even verder want ben wandelend hormonenbommetje en traantjes prikken alweer Ilona volgens mij is Pregnyl na 10 dagen uit je bloed? Maar als ik jou was zou ik wachten... straks is het negatief en dan voel je je enorm down en depressed terwijl het ook zomaar zou kunnen dat het gewoon nog niet meetbaar is!
Te laat! De drang was te groot. Maar de pregnyl is eruit,hoor Heb mezelf net toegesproken, dat negatief nog niets betekend. Ik hoop dat ze je begrijpt. Kan ze niet uitleggen waarom ze er niets over mag zeggen? Maar ja, misschien is dat het probleem juist, maar wel makkelijker om te begrijpen.