Oohh hahaha wat ben jij eigenwijs hahahaha Maar snap je wel hoor, ik praat nu nog dapper maar moet je mij over een week zien Ze mag niks zeggen omdat haar vriend er gewoon niet over wil praten. Die wil het voor hunzelf houden. Zo'n instelling staat zo enorm ver van mij af dat ik het echt niet kan begrijpen... maar goed ik ben een bizar open boek (zelfs de buren weten overal van, op mijn hyves staat het ook open en bloot) en niet iedereen is zo. Dat moet ik maar gewoon accepteren... Maar ze is lief hoor want kreeg dit terug: Lieverd ik begrijp het echt. Ik wilde dat ik iets voor je kon doen Je mag alles tegen me zeggen, schreeuwen desnoods en chagrijnig tegen me doen. Als we maar geen ruzie hebben want dat zou ik wel heel erg vinden.
ilona: Als ik weer ongi word waarschijnlijk 2-2 ongeveer dan moet ik bellen en beginnen we. Ik zit nu in de 3e maand na mijn hsg en daar wilden ze nog effe op wachten.. Nuage: wow wat had jij dat mooi omschreven zeg.. en de reactie teurg was ook lief.. Sterkte bij jullie allemaal.. ik denk aan jullie.. Liefs Yippie
Foei Ilona, haha....we zijn ook zo lekker geduldig he allemaal. Yippie: Op naar 2-2. Duurt nog wel even maar hopelijk is het zo om. Nuage: mooi verwoord naar je vriendin en ook een lief berichtje terug gelukkig.
He, wat spannend allemaal hier. Mijn hoop wordt steeds minder, maar weet niet of dat terecht is. Ik moet nog een week wachten! Maar ik heb absoluut geen gevoelige borsten of zo, terwijl ik dat juist vaak wel na mijn ei heb. Ik heb alleen wel al drie dagen steekjes in mijn buik, maar niet mijn baarmoeder denk ik. Meer een opgeblazen gevoel, doe steeds mijn riem los. Denk eerlijk gezegd dat het gewoon stress is. Het voelt wel een beetje als stress-buikpijn. Vervelend dat wachten! Succes met testen iedereen!
Mijn zeepbel is nu echt uit elkaar gespat. NOD in volle hevigheid uitgebroken en alsof dat op zich nog niet genoeg is, heb ik ook nog mega buikkramp erbij kado gekregen... Gisteren op mijn werk echt een vreselijke rotdag gehad. Mijn baas gaat weg en er is een interne opvolger aangesteld. Maar...... deze neemt zijn secretaresse mee en wat moet ik dan gaan doen? Voor iedereen nog een vraagteken maar gecombineerd met mijn teleurstelling over de mislukte IUI was dat genoeg om mij naar huis de laten vluchten en ik heb werkelijk de rest van de dag brullend op de bank gezeten... Maar goed, ik heb alles van me afgejankt en nu is het genoeg geweest. Schouders eronder wat werk betreft en vanaf vrijdag ga ik weer spuiten zetten. Het is nu eenmaal niet anders... Voor iedereen hier: ik hoop dat het jullie beter zal vergaan dan bij mij! Liefs, Benthe
Hee meiden, fijn lekker om te lezen dat ik niet de enige ben Ik ga net als yippieajee in februari beginnen (bij het VU) , bij ons zijn er geen oorzaken ontdekt waarom het niet lukt maar we zijn al 1,5 jaar bezig en het lukt gewoon niet. Ik zal rond de 1e mogen bellen om te starten dus ik ben erg benieuwd. Wat bij ons wel een beetje vervelend is is dat mijn man al kinderen heeft uit een eerder huwelijk en dat het met zijn ex helemaal vanzelf ging en bij ons lukt het gewoon niet en dat steekt wel een beetje. Meiden, ik hoop echt dat 2009 ons jaar wordt!
Benthe een hele hele hele grote virtuele knuffel van mij. Ik denk aan je meid! Botervliegje; heb een beetje hetzelfde als jij. Heb wel pijn in mijn baarmoeder en steekjes, maar ook enorm rommelende darmen... moet ook nog een week wachten tot ik mag testen. Moet me op dit moment heel erg inhouden om niet alvast een test te doen hahaha
Hoe is het met jullie? Ik heb vandaag een enorm slechte dag... Ik vergeet werkelijk ALLES op mijn werk... je kan iets tegen me vertellen en ik vergeet het al terwijl ik naar je luister. Ben al 2 keer in huilen uitgebarsten omdat iets me niet lukte of ik me dom voelde... want er lijken wel wolkjes in mijn hoofd te zitten ofzo...
Waar zijn jullie allemaal gebleven? hahaha volgens mij vul ik dit topic nu in mijn eentje Heb met pijn en moeite mijn werkdag volgemaakt en had net zo'n naar gevoel in mijn eierstokken/eileiders toen ik op de bank lag. Het begon aan de rechterkant (waar het grotere ei zat) en begon steeds meer te steken. Deed me denken aan de HSG. Toen voelde ik heel langzaam de pijn aan de linkerkant ook opkomen. Was echt niet leuk. Ik heb vandaag 2 tests besteld bij Matcare die ultrasensitief zijn en die je al 6 dagen voor NOD kunt gebruiken. Ik overweeg nu om zondagochtend al zo'n test te doen. Dat is dan de 11e en van het zkh mocht ik de 14e een test doen. Wat vinden jullie daarvan? Slim of niet?
Nuage, Ah... spannend, hoor. Mijn buikpijn is minder geworden (maar nog steeds steekjes onderin mijn buik als ik er op let), voel me nu redelijk normaal, alleen beetje moe. Ik ga misschien 2 dagen van tevoren testen, als ik bv. gevoelige borsten krijg. En anders ga ik er voorlopig maar vanuit dat ik ongi wordt. Misschien wel tempen, dan heb ik nog een dag om te wennen aan het idee dat het mislukt is. Of hoop houden natuurlijk! Ben bang dat het een enorme teleurstelling wordt... Ik ga mijn weekend volplannen met leuke dingen, zodat ik die dagen snel doorkom. Mijn advies: probeer toch nog even te wachten tot dinsdag... Tenzij je je echt zwanger voelt. We slepen je er wel doorheen! B.
Het shit benthe! Ik schrik er gewoon van. Wat zul jij je kl*te voelen. Ik hoop dat het goed zal gaan op je werk en je je snel wat beter voelt. Dat zijn dus echt dingen waar je zeker nu niet op zit te wachten... Helaas kan ik je alleen een cyber-knuffel geven, maar hij is net zo warm bedoelt. tigerlady, spannend hoor. Ik denk dat ik je gevoel wel begrijp. Dat het nu bij jullie niet zo vanzelfs gaat en bij zijn ex wel. Maar voor jullie samen komt het grote moment ook vast wel. Op dit moment zou ik zo naar het ziekenhuis willen rennen voor een bloedtest. Ik heb zulke gemengde gevoelens... Ik veeg nog steeds oud/dikkig bloed weg, maar geen rood meer. Mijn benen zijn vanaf dinsdag zwaar en als ik de trap oploop heb ik zo'n verzuurd gevoel. Spierpijn bovenaan in mijn billen, spierpijn in het zachte deel van mijn bovenarmen. Trekkerig gevoel in mijn liezen(vooral als ik in bed lig) Ik ben sinds dinsdag ook snel gesloopt, ookal doe ik niet zo veel. Zodra ik mijn avondeten op heb val ik op de bank in slaap. Dit geeft allemaal goede hoop. Mijn moeder heeft hard op gezegd dat ik zwanger ben Dit terwijl ze al die tijd mij "tegensprak" bij alles wat ik vóór de IUI voelde. Ze heeft gedroomd dat ze over mijn dikke buik aaide. Bij mijn broer en schoonzusje had ze ook zo'n droom, terwijl ze niet eens wist dat ze bezig waren. Toen droomde ze dat mijn schoonzusje met een meisje aan haar hand liep. (Ik heb inmiddels een nichtje van 10mnd) :-k Ik hoop maar dat ze voorspellende dromen heeft Maar ik ben zo "bang" dat ik toch ongesteld wordt. Mijn borsten zijn nog steeds maar ietsjes gevoelig. De laatste cyclussen voel ik toch elke keer weer wat anders dan die daarvoor. Mijn hoop is groot, maar mijn vertrouwen is klein... Het ene moment "voel ik me zwanger" en het andere moment voel ik "niks".
Benthe, voor jou een hele dikke knuffel meid, wat een tegenslagen. Tigerlady: Zo komt voor jou ook dichterbij. Lijkt me inderdaad niet leuk als je vriend al kinderen heeft en alles is goed en nu lukt het niet. Maar kop op voor jullie komt er ook een wondertje het kost alleen iets meer tijd. Nuage: Betreft het testen, je moet zelf beslissen waar je je fijn bij voelt. Ik weet nog niet wat ik doe, ik denk dat ik gewoon ongi afwacht of ik meot symptonene heb dan test ik misschien eerder. Ik zit morgen een week na de IUI maar voel niets bijzonders. Botervliegje: voor joo ook spannend. Ik duim voor jullie allemaal meiden!
Ilonaa ik blijf er ook bij hoor! Volgens mij ben jij meervoud Zelf wordt ik ondertussen ook helemaal kierewiet van alle symptomen. - extreem vergeetachtig en warrig (probeerde de pc uit te zetten met de afstandsbediening... veel black-outs) - pijn in mijn darmen - pijn in mijn eileiers/eierstokken; steken die voelen alsof ik weer een HSG krijg - pijn in mijn onderrug en schouders - slapeloos - dromen over kind en bevalling (maar ja...ik ben er ook veel mee bezig natuurlijk) - 's ochtends stinkt urine beetje (blegh) - gekke etenswensen, gisteren om half 1 heeft mijn vriend een broodje kaas naar me moeten brengen toen ik al in bed lag hihihi Als ik niet zwanger ben dan heeft mijn lichaam me extreem goed in de zeik genomen...
Ilonaa, het klinkt inderdaad goed bij jou, ik hoop het voor je meid. En voor de andere meiden natuurlijk ook. Ik voel helemaal niets, nop, nada, dus ik denk dat het voor ons deze ronde gewoon game over is. Maar wie weet, we zitten pas 1 week na de IUI.
Jeetje, wat spannend Nuage! HA,ha die pc uitzetten met de afstandsbediening. Ik geloof trouwens zelf niet zo in die vroege testen. Wist jij wanneer bij jou precies je ei sprong? Als je eerder wil testen dan zou ik dag 14 aanhouden. Ja, ik weet het ik ben opok zo'n held in geduldig zijn.... Stel je voor zwanger! Gister keek ik nog in de spiegel. En vroeg me af of het me wel zou staan Ik heb echt geen last van nare luchtjes(hebben of ruiken) Op die windjes na dan Mijn darmen zitten gewoon vol, hahaha! Ik kon bijna een week niet naar de wc en nu elke dag een beetje. Ook heb ik geen afkeer van eten enz. Dus niet echt de bekende kwaaltjes. Hopelijk komt dat volgende week. Ik ontvang ze met open armen. Maar, het is pas de 1ste IUI dus ik denk dat het echt niet lukt. Ook zat het met de zaadjes op het randje. Maar goed nog 2 nachtjes slapen...
tja, die gyn heeft niet veel verteld. Ik weet het dus niet. Alleen dat het goed genoeg was. Ik vraag het wel als ik weer voor metingen moet. Ik wil het eigenlijk wel weten.
Wij hebben er naar gevraagd, ik wilde het ook weten. Het antwoord was: Niet zo goed, 2,3 mln. Dus niet echt hoopgevend, maar ja....
Wij hadden ook qua zaad niet echt een goed resultaat... maar ja eentje is genoeg toch? Ik heb 29 dec mijn eisprong gehad en volgens mij 6 januari een evt. innesteling gevoeld... tot wanneer zouden jullie wachten dan?