ik mag zondag gaan. Ik kreeg net weer de kriebels om naar de etos te rennen. Het is nu 14dagen na IUI. Oh, wat ben ik zenuwachtig! Kan wel janken door dat wachten. 2,3 is toch best goed, als ze min 1milj willen. Ik ben bang dat het zo'n 1,7 was ofzo. Dit aantal komt iedere keer in mijn hoofd op.
Wij kregen ook geen hoeveelheid te horen. Hij zei alleen dat het normaal " 20" was en wij hadden " 5" . Wat die getallen betekenen...geen idee. Maar de gynaecoloog was ook een idioot dus ik pin me er niet op vast Tot hoeveel dagen na IUI ga jij wachten dan Ilonaa? Ik heb zo'n test die je 6 dagen voor NOD kunt gebruiken. Hyper-gevoelig en speciaal gebruikt voor stellen die in een vruchtbaarheidstraject zitten...
Ilonaa, 14 dagen na IUI spannend hoor, ik wou dat het al volgende week was, haha dan weet ik ook waar ik aan toe ben. Kan aan niets anders denken bijna.
ik ga zondag testen. of misschien toch zo even naar de etos? Zelf daar twijfel ik nu over. Hoezo je wordt gek de laatste dagen? kan je niet die van jou doormailen nuage,ha,ha. Ha, zora kan je nagaan hoe je volgende week bent... ik denk wel dat ik zo offline ga, want ik vul zo mijn hele dag! Moet nog steeds douchen... p.s Vanmiddag kunnen we waarschijnlijk niet meer online hier. Pas in de loop van zondag weer. Als ik dan niet zwanger ben staat het hier en anders staat er niks(ben ik even het grote nieuws bij ouders en schoonouders brengen,ha,ha)
Oh wat erg als het er dit weekend uitligt.... dat wordt een weekend lang schuimbekken van de afkickverschijnselen. Nou meiden jullie mogen mij mailen of msn toevoegen als je je ei kwijt moet (grappige woordspeling he?) Esme_27@hotmail.com Ik denk dat ik zondagochtend wel ga testen... Ilonaa ik ben ZO benieuwd!
hey liza, hoe is het meid? Gaat het weer een beetje? de 15de ga je weer voor metingen zie ik. Ik hoop zo voor je dat het nu wel gaat lukken. Nuage, ze zeiden vandaag uit de lucht te gaan en hopelijk zondag ergens in de middag weer online. Dus ik hoop jullie zondag wat te kunnen laten weten. Ben benieuwd naar je uitslag. meiden als ik jullie niet meer spreek dit weekend... geniet van het winterse weer en spreek jullie buikjes/zaadjes flink toe!
Ik moet eerlijk zeggen mijn lichaam heeft zich nog nooit zo raar gedragen. Heb weer zo nu en dan pijn in mijn eileiders/eierstokken. Het lijkt een beetje branderig gevoel dat op komt zetten en daarna weer wegebt. Ik probeer mijn hoofd koel te houden want het is wel de eerste maand dat ik Clomid heb geslikt en misschien ook wel de eerste keer dat ik een eisprong had (weet ik niet zeker) dus voor hetzelfde geld reageert mijn lijf hierop wel... Maar iedere prikje of pijntje geeft toch hoop... Heb vannacht nog een grappige droom gehad joh hahahaha ik had een kleine baby, een meisje. En hoe had ik haar genoemd? Herrie! hahaha
Als ik de testen morgen binnen heb dan zie ik dat maar als een teken ( ) en test ik zondagochtend denk ik
Oooo.. ik heb mijn eigen advies in de wind geslagen en weet niet of ik er spijt van heb of niet. Ik heb getest! Woensdag is NOD. En... ik zag een SUPERvaag tweede lijntje. Als ik de test naar me toedraaide zag ik 'm, als ik 'm gewoon neerleg of van me afdraai is het echt niet te zien en is alles gewoon spierwit. Het lijntje (dat ik in elk geval denk te zien) is even dik als de testlijn en zit op de plek waar ik 'm verwacht. Maar het is zo vaag... ik laat 'm nog niet aan manlief zien, denk dat hij echt niks ziet. Zit ik nou mezelf te bedonderen, of niet? En dat is dus waarom je niet te vroeg moet testen! Ik geloof dat ik blij ben, maar ben ook bang dat ik dat tweede lijntje gewoon wil zien. Heb 'm naast oude ovu-testen gelegd en het streepje zit echt op dezelfde plek. Het verscheen na ongeveer een minuut, eerst had ik 'm al bijna in de prullenbak gegooid. Het is een sensi-test. Ik heb in het verleden denk ik 5x eerder een zwangerschapstest gedaan en nu zie ik toch echt voor het eerst wat. Maar ZO vaag. Spannend! Heb trouwens verder geen verschijnselen. Heb een dag of 4 steekjes in mijn buik gehad, maar voel me weer helemaal normaal. Succes met testen morgen, Nuage!
@Botervliegje: wil je niet teleurstellen en hoop van harte dat je zwanger bent, maar hou er rekening mee dat het streepje ook van de Pregnyl kan komen. Dit hormoon zit tot ongeveer 10-12 dagen na gebruik in je lichaam. Kan ik me nog herinneren van mijn IUI behandeling. Maar wie weet ben je gewoon zwanger! Maar zo niet, dan weet je waarom je een licht streepje had. Niet dat je denkt dat het mis is gegaan of zo.
Oohh Botervliegje wat spannend! Nou heb je jezelf nog gekker gemaakt hihihi Ik ga voor je duimen dat het geen restant Pregnyl streepje was maar gewoon een beginnend HCG streepje! Ik heb mijn tests nog niet binnen... Had tegen mezelf gezegd dat als ik ze niet op tijd binnen zou hebben het een teken zou zijn dat ik gewoon nog moest wachten. (lekker zweverig) maar ik had er dus op gerekend dat ze er wel zouden zijn, en ze kunnen ook nog komen vandaag. Ik voel vandaag helemaal niks...
Ja, we houden het wel spannend, he! Ik heb geen Pregnyl gehad (natuurlijke cyclus, wel 1 bloedtest LH), dus dat kan het niet zijn. Maar vaag is wel echt het eerste woord wat mij me opkomt, het is echt nauwelijks te zien. Maar toch zie ik echt een streepje. Ik blijf er steeds naar kijken, maar het blijft hetzelfde. Bovendien mag ik 'm nu toch niet meer aflezen. Maar goed, ik voel dus ook echt niks afwijkends verder. Misschien voelen m'n borsten wel ietsjepiesje gevoeliger, maar daar ga ik mezelf in elk geval niet mee gek maken. Ik heb zo vaak gevoelige borsten na mijn ei. Spannend!
Meiden.....ik ben op van de zenuwen. Ik heb een vaag gevoel in mijn buik , maar nog geen menstruatiekrampen of iets van bloed! Wel ben ik "vochtig" zeg maar van ondere(slijm) Moeten mijn borsten nu al gevoelig zijn? Nuage, voorspellende droom?
Nou dan is het inderdaad heel spannend! Succes, hoop echt dat het je gegund is. Ik ben het levende bewijs dat IUI kan slagen, dus ik hoop voor jou en alle dames hier dat het ook lukt!