Ik vrees dat ik in elk geval straks kan mee gaan schrijven bij een topic '2e IUI'... Vanmorgen temp. drastisch gedaald. Ik was eerst zo blij, had al een paar dagen 0,1 of 0,2 graden hoger dan normaal (en dat heb ik echt nog nooit gehad, behalve bij een griepje). Vanmorgen helaas 0,5 graad minder en een (dacht bijna niet dat het kon, maar bleek toch zo) nog vagere test. Hij zou nu toch positiever moeten worden. Denk dat het streepje straks wel verdwenen is. Ik test niet meer, ik heb buikpijn, borsten niet meer gevoelig, bah! Ik hoop maar dat ik morgen ongesteld wordt en er niet op hoef te wachten. Zou het nodig zijn om naar het ziekenhuis te gaan om bloed te prikken of zo denken jullie? Hoop dat jullie nog een positieve test krijgen (en houden natuurlijk).
botervliegje, je zou altijd kunnen bellen om het te vragen. Het is natuurlijk wel een beetje een vreemd verhaal van die streepjes. Succes. Ik dacht gister even dat ik ongesteld zou worden. Ik krijg dan altijd zo'n gevoel alsof mijn bm leeggetrokken word, maar helemaal niets! Vandaag nergens last van. Alleen zo ontzettend moe..... morgen heb ik dan ook de middag vrij genomen om te "relaxen". En mijn darmen zitten helemaal vol, mijn buik is enorm opgezet ervan. Opzich ben ik nu wel rustig. Heb de gyn gebeld, maar kon niet met haar spreken. Woensdag belt ze mij terug dan heeft ze telefonisch spreekuur. Mocht ik dan nog niet ongesteld zijn dan waag ik ook nog een test. Het is ondertussen wel weer een lekkere lange cyclus, zit nu op dag 35! We blijven duimen voor elkaar! liefs
Botervliegje; wat raar van die test! Ben benieuwd wat je gyn er van zegt. Ilonaa; Wat spannend! wie weet hoef je woensdag je gyn alleen maar te zeggen dat je een positieve test hebt. Ik duim heel hard verder voor je. Nuage; dat klinkt wat minder goed meid, maar geen bloed geeft moed dus ik duim echt nog even verder voor je.
Botervliegje wat vreemd zeg... het eerste waar ik aan dacht was dat je misschien toch even zwanger bent geweest... Maar misschien ben je het nog steeds wel en maakt je lichaam gewoon slecht hcg aan... ik ga het hopen voor je! Je test toch niet voor niets positief, hoe vaag ook. Ilonaa al op dag 35. Volgens mij lijken onze lijven een beetje op elkaar zo nu en dan hihihi Mijn rugpijn is alweer weg. Ben wel extreem moe... Ik ga er nog steeds van uit dat ik ongesteld wordt hoor. Heb al een pak super tampons gehaald voor de zekerheid hahaha Als ik woensdag nog niet ongesteld ben bel ik de fertiliteitskliniek.
Jullie houden het wel spanend hier meiden. Ik denk dat ik dit weekend gewoon ongi word. Nu al last van krampjes, slechtere huid en chagrijnig.
Bedankt liza, voor de goede moed, ik zal hem erin houden! Botervliegje, had jij toevallig al gebeld over je testen? Ben namelijk wel erg benieuwd! Ha, ik kan me goed herinneren dat ik bij elk krampje enz. dacht: nu ben ik zwanger! En ik denk vele met mij... Maar nu denk ik maar even niets meer...en ik wacht nog 1 dagje af... Nu denk ik overtijd te zijn, maar weet dus niet zeker wanneer nou mijn nod is. Af en toe voel ik "trekken" in mijn onderbuik, maar totaal geen ongi gevoel. Maar dat gevoel van ik wil slapen, hangt goed in de lucht. Continu voelen mijn benen als lood. Vanmorgen heb ik mezelf naar mijn werk geschopt en zat doodvermoeid net in de auto terug naar huis. Het lijkt wel een enorme winterdepressie Hierdoor denk ik dat het best weleens zo kan zijn, maar ik durf er niet in te geloven. Morgenochtend zal ik weer een test proberen. Ik durf het niet met tussendoor urine te doen. Ik ben benieuwd morgen Nuage
Ilonaa, heb bij jou een goed gevoel. Post je het hier meteen even als je getest hebt, ben erg nieuwsgierig.
Ik denk dat jullie idd wel de tweede zijn die het weten! Eerst mijn vriend blij maken voor hij naar zijn werk gaat. Dus 6.00 weet ik meer of natuurlijk juist niets. Klinkt helemaal alsof ik zeker weet dat hij morgen posi is Ik zag je nod lijst staan, maakt me wel vrolijk zoveel positieve eerste IUI's Zijn er best veel met de 1ste of 2de zwanger geworden. Ik kan mezelf niet toevoegen, omdat ik dus mijn juiste nod niet weet. Maar wel een leuk idee van je. Ik ga nu even op de bank hangen, ben echt zo gaar alsof ik heel de nacht ben gaan stappen
Ik ben zojuist ongesteld geworden. Nog niet helemaal een bloedbad, maar een beginnetje. Ben er goed onder, ik had al verwerkt dat ik niet zwanger was dus dat scheelde. Dus nu ben ik eigenlijk best blij. Dat ik nu ongesteld ben geworden betekent 3 dingen: 1. Ik heb eindelijk een échte normale cyclus gehad! 2. Ik kan mijn luteale fase uitrekenen! 3. Ik kan over 2 dagen alweer beginnen met Clomid en dat betekent over 1,5 tot 2 weken alweer 2e poging KI! Vooral met die laatste ben ik HEEL erg blij! Geen primolut nodig dus 2 dikke weken winst! én wie weet, nu heeft mijn lichaam voor het eerst een goede eisprong en cyclus gehad, dus de boel is proef gedraaid
Whahahahha ja ik schreef KI erg he? We doen IUI inderdaad hoor! Ik heb zelf een kleine paardenfokkerij dus ik zeg heel de tijd per ongeluk KI hahaha
Leuk zeg, hoeveel heb je er? Ik rijd sinds september een KWPN-er van iemand die zwanger is, maar hiervoor heb ik 2,5 jaar een tinker gereden, een zwarte merrie met 4 witte sokken en een brede bles. Heb ook twee keer meegedaan met haar aan de tinkerdag in Leusden, weet niet of je dat kent? Ze stond alleen wat ver weg voor mij en de uitdaging was weg, dus heb ik besloten de overstap te mmaken naar een ander paard. Het is wel een super ras. Lekker koel in het koppie, maar toch ook pit, althans degene die ik reed.
He nuage, jammer. maar wat ben ik trots op je. Wat een positief bericht! Dikke zoen en op voor een geslaagde IUI!
Nuage, jammer, maar je bent heerlijk optimistisch en terecht. Hier kun je mee verder, succes bij de volgende poging. Chantal
Ik heb er nu 3 Zora en eentje onderweg. Maar heb de meeste veulens uiteraard verkocht. De Tinkerdag ken ik uiteraard! Hoe staat het nu met jou Iloon?
Goedemorgen meiden, hoe is het met jullie? Heb ik dat..........! Ga ik zodra ik mijn ogen open deed vanmorgen mijn urine opvangen voor de test.... Had ik hem er niet lang genoeg in gehouden Ik moest hem 5sec onder mijn straal houden of 10sec in mijn potje laten hangen! Tja, ik was nog niet helemaal wakker en heb hem dus 5sec in mijn potje laten hangen :c: Nu wacht ik tot ik weer moet plassen. Dus nog even geduld.......... Voel je je nog steeds goed Nuage? Leuk dat je Tinkers hebt. Wat zou ik ook graag paardrijden, maar dat is echt al heel lang geleden dat ik dat deed.
kan nog niets vertellen. Het controle streepje is vaag, net als bij een vage positieve test. Lekker dan, ik heb het nu echt wel gedaan zoals het moest. Nu kan ik alleen maar wachten op de gyn zal zeggen. Ik denk dat ze pas 's middags belt. liefs