Hallo, Ik heb 13 dagen geleden 1 pregnyl spuit gekregen Ik kon natuurlijk weer niet wachten en heb vandaag een test gedaan en zowaar een heel vaag streepje Alleen durf ik niet echt blij te zijn want ik weet niet wanneer het hormoon uit je lichaam is De gyn heeft me dat helemaal niet verteld Dus ik hoop dat iemand mij wel een antwoord kan geven Groetjes karin
De pregnyl (10.000) is na 10 tot 14 dagen uit je lichaam. Je zult dus echt nog een paar dagen geduld moeten hebben om het zeker te weten. Ik mocht op zn vroegst pas testen 16 dagen na de pregnyl. Ik hoop uiteraard voor je dat er over een paar dagen nog steeds een streep staat. Succes!
Het hangt er van af of er 5000 of 10000 eenheden zijn gespoten.... als het eerste het geval is... dan zou dat wel eens heeel mooi nieuws kunnen zijn!!!
Ik mocht altijd twee weken na de eisprong testen, dat is 16 dagen na de Pregnyl. In principe zijn 10.000 IE Pregnyl na 10-12 dagen uit je lichaam, maar soms kan het ook wat langer duren. Ik hoop natuurlijk voor je dat het streepje door een zwangerschap komt. Succes!
Kijk, dit schema had ik uitgewerkt toen ik 1 x 5000 eenheden moest spuiten... dag 0: dag van de injectie: 5000 eenheden dag 1: na de injectie: 2500 dag 2: 1250 dag 3: 625 dag 4: 312 dag 5: 156 dag 6: 78 dag 7: 39 (op deze dag had ik een licht positieve kruidvat 2 voor 5 euro test, ik wilde weten of het hormoon er al uit was ) dag 8: 19 dag 9: 9 dag 10: 4 dag 11: 2 dag 12: 1 dag 13: 0.5 dag 14: 0.25 Als jij op dag 13 na de spuit een licht positieve test hebt gehad en je maar 5000 eenheden gespoten hebt.....
Hoi, Bedankt voor je reactie Ik hoop zo dat het streepje er blijft Ik hou je op de hoogte groetjes Karin
Hoi Hoi, Ik heb weer een test gedaan en ik ben zwanger! Heb het er nog even met de gyn over gehad en het kan niet meer van de pregnyl komen dus ik ga nu heerlijk genieten Groetjes karin