Hier al vaak naar de kapper geweest. iedere x een drama, hij haat het! paar maanden geleden alles er maar af gehaald met de tondeuse. samen met een vriendin de hele dag over gedaan..
Mijn zoontje is met 8mnd voor het 1st geknipt en ook ik ben een met lokje vergeten,baal er zo enorm van :x:x De 1e keer was alleen beetje gelijk maken en paar weken terug is er een "model" in gekomen @Kimmm,wat een schattig ventje, ik vind dat langere haar wel veel leuker bij em staan.
Ik zou het gewoon even een beetje laten bijpunten en in model laten knippen als je het nu niet mooi meer vind zitten. Wij hebben in het begin een plukje haar eraf geknipt aan de achterkant, omdat ik dat wilde bewaren in een potje. Gelukkig, want daarna werd het heel licht van kleur! Nu heb ik laatst een plukje weggeknipt aan de achterkant. Dat was het enige lange plukje (niet uitgevallen) en zag er heel gek uit. Na lang aandringen van mijn man hebben we het er toch maar afgeknipt..! @Kimmm: wat heeft (had) jouw zoontje mooie haren zeg! Wat gaaf! Ik vind het langere haar ook wel veel mooier eigenlijk..!
ik ben nog nooit met haar naar de kapper geweest. Het is eigenlijk wel een keertje nodig maar ik laat het nu nog even groeien, het zit toch meestal in een staartje/staartjes en ik denk dat ik het rond haar 2e verjaardag voor het eerst eventjes een beetje model in laat knippen.
Ow zo had mijn zoontje het een gegeven moment ook,pony niet groeien maar boven op wel,en ook was de ene kan langer dan de andere kant. Laat je het nu weer wat langer groeien?
Jaaaa liest tot net in zn nek overal. heerlijk van die mannetjes met lange lokken! moet ik hem nog wel enthousiaster zien te krijgen voor de kapper. iemand tips?
Bij deze de lange lokken van onze kleine man Beetje vergelijkbaar als bij Kimmm! Tja... tips voor de kapper? Bij onze kapper hebben ze een TV in de spiegel en als de kapper thuis komt, zet ik de laptop aan met het zandkasteel erop (voor de oudste dan hè )
mijn zoontje is met 2 maanden al naar een kapper gegaan en elke maand worden ze haren geknipt (groeit heel hard bij hem) 12 augustus laat ik voor ze verjaardag een traibal figuur scheren... hij heeft dik haar en zit heel erg stil bij de kapper dat de kapper het aandurf om het te doen...
Hier zit ik er aan te denken om de haartjes van mijn zoontje bij te knippen. De zijkanten zijn een tijdje geleden bijna helemaal uitgevallen. Op het achterhoofd ook, behalve in de nek waar nu een enorm matje zit. Dit zit behoorlijk in de weg met slabbertjes. Bovenop is het lang. Dit vind ik heeeeel erg leuk, maar wellicht dat ik dan met de tondeuse alles gelijk laat maken zodat het in 1 keer weer kan groeien. Volgens mij heeft hij geen haaruitval meer, dus dan zou het wel kunnen toch?
mijn zoontje was bijna 1 toen we voor het eerst gingen maar dat was een ramp! hij was zo ontzettend bang!!!! de tweede keer ook zo, huilen vechten gillen pffffff nu laat ik em maar met een bos krullen lopen