Omdat ik sinds mijn zwangerschappen problemen heb met anticonceptie en verschillende pillen en evra heb geprobeerd. Maar problemen had met continu doorbraak bloedingen, aura migraine, overal jeuk en veel afscheiding en bijna geen baarmoederslijmvlies meer aanmaak. Adviseerde de gynaecoloog een mirena spiraal. Ik heb sindsdien zoveel klachten maar dit kan niet komen door het spiraal. Ik heb nu dagelijks last van onderstaande klachten: Extreem vermoeid Gestrest soms depri Pijn in me lijf, spieren, borsten, gewrichten,huid, onderrug Buikpijn Maagpijn/misselijk Jeuk over me hele lijf Hoofdpijn en aura migraine Nog steeds veel doorbraak bloedingen Opgezette buik Veel afvallen maar ook weer aankomen met zelfde voedselpatroon Heel veel bloed afgenomen en kweken. Niks uit gekomen behalfe al lange tijd verhoogde leverwaarden die on verklaarbaar zijn. Echo lever was goed dus waarschijnlijk stress lever. Fysio en diƫtist helpen niet tegen on verklaarbare klachten. Maar spiraal kan dit niet allemaal veroorzaken. Toch twijfel ik hier aan. Zijn er vrouwen met vergelijkbare klachten en spiraal of anticonceptie? Ik weet het niet meer. Geen kinderwens meer maar steriliseren mag ook nog niet.