Hallo dames, Ik heb met 8 weken en 2 dagen mijn 1ste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien en alles was goed! Nu moet ik a.s woensdag i.v.m mijn leeftijd voor het eerst naar de gyn en ben wel benieuwt wat ik daar allemaal kan verwachten. Ik wil ook dolgraag weten of het allemaal nog steeds goed is met mijn kleintje maar weet niet of ik daar woensdag ook achterkom? Ben nog nooit bij een gyn geweest aangezien dit de 1ste keer is dat ik zwanger ben dus ben benieuwt of iemand hier ervaring mee heeft? Alvast bedankt! Liefs Palmie
Wat ze bij mij doen; - Ik word eerst gewogen, bloeddruk word gemeten en urine word onderzocht door een verpleegkundige allemaal. Daarna moet ik de wachtkamer weer in en word ik door de gyn gehaald. Gesprekje hoe 't gaat, dan mag ik naar een andere kamer en krijg ik een echo... Daarna weer terug naar de vorige kamer, weer hoe en wat bespreken. Daarna afspraak maken bij de verpleegkundige voor de keer erna....... Tja ikv ind het allemaal onpersoonlijk maargoed...... De gyn gaat gewoon echo's maken..