wie heeft er ervaring met pre-seed? wat is het precies? hoe gebruik je het? en waar kun je het kopen?
Ik heb er ervaring mee. Ik geloof dat ik het online heb besteld. Gewoon googelen en dan vind je het wel.. Ik vond het persoonlijk niet zo fijn. Ik denk dat ik er gevoelig voor was, prikte etc. Ik ben er ook niet zwanger door geworden. Maar goed misschien is het voor jou wel prettig.. Dus proberen kan altijd.. Succes...
Ik heb het ook gebruikt onder het mom van baadt het niet dan schaadt het niet. Vorige zwangerschap ook gebruikt toen duurde het nog 3 maanden voordat het lukte, nu de eerste maand met pre-seed meteen zwanger. Ik merkte (uiteraard) dat ik veel vochtiger was, maar dat was alles, verder geen ongemakken. Je brengt een soort plastic staafje helemaal naar binnen en spuit het dan leeg. Je krijgt bij één tube geloof ik iets van 9 van die staafjes. Ik gebruikte het overigens alleen als ik in mijn vruchtbare periode kwam. Besteld op internet: PRE~SEED - Het eerste vruchtbaarheidsvriendelijke vaginale glijmiddel Succes!
Na twee rondes preseed was ik zwanger. Ik weet niet of het wonderspul is maar het vrijt wel fijner... Ik bestelde het gewoon op hun site.
Ik had er een proefmonster van en het prikte als een gek, de volgende dag kwam een schimmelinfectie opzetten.. Was overigens wel zwanger die ronde, maar of het daaraan gelegen heeft vraag ik me af.
Na 2,5 jaar proberen zonder resultaat, heb ook ik pre-seed gekocht. En die ronde was ik gelijk zwanger.
Ik heb Conveice Plus gekocht (als ik het goed schrijf) Dit is gewoon een tube, dus je kunt het zelf aanbrengen. Ook speciaal voor als je zwanger wilt worden....
Ik heb Conceive plus gebruikt en ben die ronde zwanger geworden Ook wel in combinatie met tarwekiemolie e.d Niet al te duur (10 euro voor een tube op internet) en 't is makkelijk aan te brengen!
Ik ga het ook volgende ronde (als het nu niet raak is...) gebruiken! Ik heb het online besteld, was binnen 4 dagen binnen ofzo. Helaas net te laat voor deze ronde. Zelf twijfel ik of we die spuitjes die erbij zitten wel gaan gebruiken, maar ik zie wel. Voor degenen met ervaring: hoeveel Pre-seed gebruikten jullie per keer? Zo'n heel spuitje vol? Of minder? (want dat lijkt me echt véééél!!)
Er staat volgens mij wel een advies in de bijsluiter. Ik geloof 3 gram. Ik gebruikte zelf 2 gram, meer dan genoeg!
Ik had n proeftubbetje consive plus. Genoeg glijmiddel voor 2x. heb het niet echt in gebracht ofzow. die ronde dat ik t gebruikte was ik zwanger. Nu ook vast een tubetje besteld. Weet niet of t toeval was maar dacht probeer t nu weer.
Ik had er ook wel eens over gelezen, maar geloof die gebruikerservaringen op hun eigen website nooit, niet alleen bij deze hoor maar dat heb ik met alle producten die zo geprezen worden. Nu hier de reacties ook wel positief zijn ga ilk het ook maar bestellen binnenkort, Keep you posted. .
Ik heb ook een maand of 5 pre-seed gebruikt, toen we zo'n 2 jaar aan het proberen waren zwanger te raken. Vond het geen vervelend spul maar ben er niet zwanger van geraakt.