Bekijk bijlage 477929 Hi dames Wat denken jullie? Komt m'n ei sprong er al aan? links van gister en rechts van vandaag. Beide van 11.30 uur en nog niet positief. Nu verwacht ik m'n eisprong nog helemaal niet. Heb altijd heel onregelmatige cyclus. M'n vroegste eisprong is ooit op cd 16 geweest. Zit nu op dag twaalf dus theoretisch zou het kunnen.. Heb net nog een test gedaan maar hier was amper een streepje op te zien, wat ik al wel verwachte want had eigenlijk te veel gedronken. Zal ik vanavond nog een test doen of morgen pas weer?
Ik zou vanavond en morgen ochtend nog een test doen, maar dat ben ik haha. Ben ook pas net een ronde bezig met ovulatietesten dus veel verstand heb ik er helaas ook niet van!
Ik zou inderdaad rond een uur of 8 nog een keer testen en dan morgen weer om half 12. Ik ben ook deze maand begonnen met testen, en de rechtse test van jou had ik 1 dag voor de knaller
Ok haha dank je wel. Ik ben er al wel een paar rondes mee bezig maar normaal worden ze pas over een aantal dagen (ong 5) zo donker als deze.
Eens met braam hij is nog niet positief dus zou nog even doortesten. Kan ook zijn dat hij nu wel probeert maar niet gaat springen en dan ze dus nog een 2e keer gaan oplopen later in je cyclus.
Oh top ja die hoop heb ik eigenlijk ook dat ie morgen knalt Maar zal om 20.00uur nog een keer testen. Nu een paar uur niet drinken
Ja dat kan heel goed.. had dat zelf vorige maand ook. Uiteindelijk pas op dag 30 mn eisprong.. als je je afscheiding in de gaten houd kan je het ook heel goed zien.
heb net weer getest en deze is een haartje lichter dan die van 11.30 uur. Dus zal morgen wel weer licht zijn denk ik.