we zijn voor de 1ste keer wezen zwemmen!Nu was het 1 groot drama,hij huilde alleen maar een uur lang.Wat moet ik doen,zal hij bang zijn voor water? Het water was lekker warm zon 33 graden. weten jullie wat ik kan doen? Edit Moderator: Verplaatst naar baby & Dreumes.
wat vervelend zeg... zou het gewoon nog eens gaan proberen en kijken hoe het dan is. was het druk in het zwembad? dat kan misschien ook wel schelen, misschien moet je een keer gaan babyzwemmen ofzo..
alysia vond het ook echt helemaal niet leuk gewoon zijn een uur wezen zwemmen en waren het zat en naar huis gegaan... nu zijn we het weekend weer geweest eerst weer drama daarna spontaan vond ze het leuk... waaro weet ik niet? maar vorig jaar in turkije op vakantie vond ze het de 1ste 3 dagen ook niet leuk maar narmate steeds leuker denk dat ze erg moeten wennen aan de grote is tuurlijk niet zo lekker klein als het vertrouwde badje ik denk misschien een tip inderdaad of babyzwemmen of zelf proberen 1 keer in de 1 a 2 weken te gaan zwemmen zodat hij er aan kan wennen veel succes
wij gaan in paril voor het eerst zwemmen met marit...ben benieuwd hoe zij het vindt...Het je het geporbeerd om heb in een zwemringzitje te laten zitten in het water? dan voelt hij zich misschien wat meer solide
Chenoa vond de eerste keer babyzwemmen ook echt niet leuk. Maar ik heb toch doorgezet en nu vind ze het geweldig! Het is natuurlijk wel zo dat het een vreemde ruimte is met veel lampen en met een hele vieze geur.. Gun het wat tijd, het gaat vast snel beter.
Bij ons bij het baby zwemmen komt ook altijd een papa met een meisje zwemmen wat het vaak niks aan vindt. Ze huilt vaak de hele les. Wel zieligvind ik. Ja als ze er echt niks aan vind zou ik er een poosje mee stoppen. Ik zou het even aankijken en als ze blijft huilen iedere keer zou ik na een lesje of 5 toch echt even pauze nemen. Misschien is het over een maandje of 2 wel leuk... Wel jammer want het is wel echt heel leuk om te doen!
warm zat hoor vaak is het water rond de 31 graden in het zwembad bij het baby gedeelte ik zou indd nog even wachten als ze het nog niet leuk vindt of het nog een keer proberen bij een rustig zwembad en anders van het zomer lekker bij het strand emmertje en schepje mee en spelenderwijs oefenen
We gaan ook vaker met Dewi zwemmen. En eigenlijk vindt ze het altijd wel leuk. Alleen vandaag was een groot drama ze was nog niet in het water en het begon al. Toen even leuk en kort daarna weer huilen. Geen idee, ze zal ook wel een keer eens geen zin hebben!
tamer had dat ook hoor. het is heel anders voor de kinderen, het geluid de omgeving gewoon alles. daar moeten ze gewoon nog aan wennen. pas na de 3e keer was het over en was het echt genieten voor hem. komt goed meid.