welke pampers en waarom {merk pampers dan}

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door anniek, 7 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tja de titel zegt het al...

ik gebruik altijd de gewone pampers van pampers maar je hebt ook de active fit... maar wat is nu fijner?
    heeft iemand ervaring?

2. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    heey,

Ja ik heb ook altijd de gewone van pampers, nu heb ik een pak active fit uitgeprobeerd.
    Op de negen-maandenbeurs zeiden ze dat het de beste van de baste luier was.
    Maar sinds ik die luiers geprobeerd heb, werd Jelle 's nachts weer wakker,van de natte luier.
    De active fit hebben geen slaaplaagje en ik denk dat het hem daar in zat.
    overdag was er eigenlijk geen verschil te merken.
    Wel zitten er voor dezelfde prijs meer luiers in de gewone dan in de active fit.

Groetjes Sjaantje

3. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    ik heb de licht paarse, is iets makkelijker om te krijgen (wat stugger) dan de groene variant die wat soepeler is en daarom lastiger strak om te krijgen en hij krijgt nu zelf die plakkers los.. en het lijkt van die paarse wat beter te plakken.

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik heb altijd Active Fit en ben er tevreden over, maar of er nou echt heel veel verschil tussen de gewone pamper en de active fit zit nee denk het niet... Ik heb persoonlijk ook nog niet echt mee gemaakt dat bij de ene de luier natter is dan de ander, kyano is tot nu toe zowel overdags als s'nachts nog niet nat geweest ...

Van alle andere merken ben ik niet tevreden ik heb echt al heel veel gebruikt van Bumblies tot de kruidvat merk en alleen de Pampers waren voor mij het beste :D

5. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Wij vinden Active Fit ook heel fijn omdat ze stugger zijn, makkelijker omgaan en van achter lekker hoog aansluiten waardoor ze niet doorlekt. Maar dat verschilt dus per kind. We hebben ook de gewone baby dry omdat er wel erg weinig in een pak active fit zit voor 9.99!

Allebei prima luiers eigenlijk dus. Je kan ook eventueel zeggen, de active fit voor de nacht en de andere voor de dag. Hebben wij ook een tijdje gedaan.

M

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik gebruik acti fit hierin ruik je daan zijn urine niet wel in alle andere luiers en het is de enige luier waar hij niet na 2 keer plassen mee doet doorlekken

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik zou juist de Active Fit overdag doen. Dan beweegt je baby alle kanten op. En dan 's nachts de normale. Die is toch best wat goedkoper.

8. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ik heb ook allebei, de active fit vind ik ook wat stugger. ik ga liever voor de dry versie..maar die ruik je weer wat meer. het zijn in ieder geval allebei goede luiers.

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik heb een keer een pak active fit gekocht, merkte geen verschil eigenlijk... Dus ik gebruik de baby dry, zitten meer pampers in een pak dat de active fit!

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    MIjn zoontje gebruik de gewone voor ´sanchts en de active fit voor overdag maar ik merk geen verschil tussen die 2.

Voor mijn zoontje geen andere merk dan pampers

11. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hier ook alleen pampers, en alleen de baby dry!

Iman lekte vaker door met de active fit, ik vind de babydry dus fijner, vooral sinds ze flex hebben. En ze zijn in verhouding nog goedkoper ook :)

12. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier de Pampers baby dry.

Simpelweg omdat ze goedkoper zijn dan de active fit.

13. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi,
    Alannah heeft de gewone 3 en haar neefje de active fit 3. De active fit zijn iets groter (langer) dan de normale.

Ik heb wat active fit 4 ingeslagen als je meer gaat bewegen (kruipen ect) en voor de avond de gewone pampers (met een nacht laagje).

Gr,
    Danielle

14. Niet meer actief

Hier overdag de Active Fit en snachts de baby dry. Babydry absorbeert beter en is dus vooral voor 'snachts prettiger. Maar active vind ik beter aansluiten en vooral omdat ze erg beweeglijk is, vind ik die prettiger voor overdag.

15. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik had een proefpakje gekregen van die active, maar vond ze snel lekken, en die andere zijn zachter naar mijn idee. hier dus baby dry.

16. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    overdag active fit en 's nachts baby dry.

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik gebruik dag en nacht de active fit, nog nooit doorgelekt, dus ben er tevreden over.

18. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    grappig, die verschillende ervaringen

Deel Deze Pagina